Kızlar, Kadınların sır saklayabildikleri ortalama süre 47 saat ve 15 dakikadır. bana pek inandırıcı gelmedi?

sizce bu ne kadar mantıklı.. benim yıllardır tuttuğum sırlarım var


0|0
3

Kızlar Ne Diyor 3

  • Aynen benimde tuttuğum sırlarım var

    0|0
    0|0
    • 2ay

      benimde var hem kendimle ilgili hemde dostlarımın anlattığı

    • 2ay

      Sır olarak kalsın kimseye söyleme diye bişey demese bile tutuyorum neden öyle demişler ki

    • 2ay

      valla yine bilmem nerde bir araştırma yapılmışta oralama bu kadar süreymiş falan falan... paylaşmak istedim bende canım

  • Saklarım, gerekirse mezara gider.

    0|0
    0|0
  • ohoo ne sırlar var bende hala saklıyorum

    0|0
    0|0
    • 2ay

      aynen öyle valla.. ama kadınların ağzını tutamadığı bir gerçekte var yani

Yükleniyor...