Napmalıyım bilmiyorum?

çocukluk arkadaşım benim yanımda kalacağını söyleyip sevgilisinde kalmak istiyor üstelik son dönemlerde hep işi düşünce bana yazıyor. ailemin yanında olmama rağmen benim ablamda kalacağımı söyleyip onunda benimle kalacağı konusunda yalan söylememi istiyor ben şu an üniversite 4. sınıftayım son senem ve eğer bu konuda yalan söyleyip aileme yakalanırsam okul hayatımda biter aileme anlattım onlarda istedi yalan söylememi ama arkadaşım inatla bu konuda ısrar ediyor onu üzmek istemiyorum ama başına bişey gelmesinden ikimizinde hayatının kararmasından korkuyorum


0|0
3|2

En İyi Erkek Görüşü

  • Bence yalan senin başını ağrıtacak başına bişey gelse senden bilirler. Uygun bir dille anlat yoksa başının ağrıyacak bileceğini aklından çıkarma

    0|0
    0|0
    • 2ay

      biliyorum ya ailem en azından evde olduğumu ve onun bunu istediğini benimde yapmadığımı biliyor ama o kendi ailesine benim yanımda olduğu yalanını söyledi işte onu engellemeye çalışıyorum şu an

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      :) teşekkürler

    • 2ay

      Rica ederim ☺

En İyi Kız Görüşü

  • ne olursa olsun böyle bir yalan söylenmez. onun başına bir iş gelse ailesinin gözünde ne duruma düşersin bir düşün?
    senin ailen durumu biliyor mu? tam anlayamadım o kısmı ama ailen biliyorsa gerçeği ve arkadaşını ikna edemiyorsan bırak ne hali varsa görsün. bir sıkıntı olursa da ailesine karşı tek olmazsın senin ailen de durumdan haberdar olur, çok uğraştık ama yalan söylemekte kararlıydı dersiniz !

    0|0
    0|0
    • 2ay

      ilk anneme sonra abime anlattım durumu sen konuş dedi ama o kararlı olunca bence sen bilirsin dedim şu an durumu bilmiyorum gitti mi diye büyük ihtimal izin alamadı benim evde olduğumu biliyor annesi

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      hiçbir arkadaş, arkadaşım dediği kişiyi böyle zor durumda bırakmaz. o kız hatalı

    • 2ay

      biliyorum ona hak verdiğim notka 6 ayrdır görmüyor arkadaşını özlem giderecek ama bunun sorumluluğu ağır bu konuda daha önce bir çok kez yardım ettim ama bukez bende yapamam

Erkekler Ne Diyor 1

  • Beni kullanıyosun artık öyle söylemicem de

    0|0
    0|0
    • 2ay

      dedim ama ya boşver sıkıntı olmaz ne alaka falan diyip durdu

Kızlar Ne Diyor 2

  • Öyle arkadaşın canı cehennene işi düşünce aklına geliyosun ve sen hala onumu düşünüyosun bırak ne hali varsa görsün arkadaş için çiğ tavuk yenir seni haketse gerçek bir dost arkadaş olsa eyvallah hatalarını kapat dertlerine yardımcı ol dicem ama bencil sahtekarın teki kusura bakma ama işi düşünce aklına geliyosun resmen seni kullanıyor izin verme bence. Sen kendi hayatına bak onun için hayatını karartmaya değmez

    0|0
    0|0
    • 2ay

      ona anlattım ama anlamadı bende bişey olursa ben sorumluluk kabul etmiyorum dedim zaten trip atıyor

    • 2ay

      Atsın sallama inan bana kaybettiğin bişey yok tehlikeden başka. Tehlikede uzak dursun zaten benim ailemde bir yalanımı görse bana bir daha güvenmezler hayatım kararır evden çıkamam seni çok iyi anlıyorum. O yüzen boşver aranızı bozmak niyetinde değilim ama böyle sahtekarlarada hiç tahammülüm yok. Nasılsın iyimisin bir mesaj atmaz ama işi düştümü sinek gibi yapışır.

    • 2ay

      yani benim okulum sallantıda olur üstelik sene sonu erkek arkadaşımı ailemle tanıştırma niyetim var bu konuda sorun yaşarsam ailemde güvenini sarsıp bu konuda onu ben kurtardım demek oda sana bu konuda yardım etti diyip erkek arkadaşıma karşı ön yargılı olmasını istemiyorum zaten görücü usulü olmıcak diye sorun yaşarım bari sağlam ilişki olduğuna inansınlar yalansız

  • bunu arkadaşınla konuşmalısın

    0|0
    0|0
    • 2ay

      konuştum ama o kararlı gitmekte

Yükleniyor...