Bence kıyamet olucaksa onu getirecek nesil?

Bunlardan başlıyor abi
Bence kıyamet olucaksa onu getirecek nesil ?
Evet aynen öyle bana sorarsanız 2000 li veletlerden başlıyor..
bir ara bu 97 liler falan bir bozulmaya başladı derken birden toparladılar 98 leri 99 ları zaten onlar adam etti diyebiliriz haklarını yemiyelim..

Ama abi bu 2000 liler fena geliyor ya 12-11 yaşlarındaki kızların afedersin ama götü göbeği açıkta ya şu an 22-23 yaşındaki kızın cesaret edip giyemediği şeyleri onlar giyiyor 11 yaşındayken ben pokemon izliyip taso oynardım bunlar birbiri ile sevgili olup öpüşmeye başlıyolar..

Ya ne biliyim bir büyük olarak düşünün bizim çocukluğumuz böylemiydi abi anlamadım anlayamıyorum işin garip yanı aileleri bile ses çıkarmıyor şımartıyolar nereye gidiyoruz abi biz neden kimse bişeyin farkında değil bu nesil böyle büyürse bunların büyüttüğü çocuklar nasıl olur?

Hadi onu geçtim ben o kadar dindar bir insan değilim ama çok şükür küçükken camiye gitmişliğim var babam sağolsun Kuran ı 4 kere hatim etmişliğim var en azından bişeylerin farkına varabildim ama bu insanlar çocuklarına bence bu kadarını da öğretmeli. Demiyorum ki zorlayın kızlarınız kapansız erkekleriniz takkeyle gezsin sadece bilmesi gereken şeyleri öğretin anne babalıpınızı yapın yeter ya. Ya siz bu çocukları böyle vurdum duymaz yetiştirirseniz bunlar ilerde size bakmaz yaşlanınca bari kendinizi düşünüp yola koyun ne bilim dicek bişey bulamıyorum işte ama bu nesil bence herşeyin bozuldugu nesil olacak sonrasını umarım biz görmeyiz..

Siz ne düşünüyorsunuz?


1|0
1|3

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 1

  • Konu 2000liler degil kisilikleri herkes ayni degildir onalrida oyle kotulume ben 2000li degilim ama 2000 olan insanlarida simdi burda oyle olmasa bile kotu gosterme Devir degismis napacaksin kimseyede karisamazsin herkes ozgurdur yaoacak bisey yok

    0|1
    0|0
    • 2ay

      Canım benim ben burda konu 2000 liler demiyorum ama bir doksanlarda dogan nesle bak bide bunlara arada belirgin bir fark var zaten yazıyı tam okuduysan ben o nesle suç atmadım onları yetiştiren anaya babaya suç attım. Ve cidden kusura bakma da ben biraz ilerici insanım ilerde ister istemez benim çocugumda bunların arasında büyüyebilir bunu istesek bile engellenemiyo bazen o günleri görmektense şimdi bişeyleri görüp eleştirmeyi yeğlerim..
      Belki bir işe yarar kim bilir dimi

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Ve ayrica brn burda dusuncelerimi söyledim kimseyi korumuyorum son olarak

    • 2ay

      şaka yapmıştım benn

Erkekler Ne Diyor 2

Yükleniyor...