Öleceğimize göre ne için uğraşıyoruz?

Dalga geçme amaçlı değil gerçekten soruyorum.
Bakıyorum hepimiz ölücez ve zamanıda belli değil. Niye o zaman uğraşıyoruz?
Mesela yemek yiyoruz acıktık yedikte evde yiyebiliriz niye ısrarla dışarı çıkıyorlar?
Evde kahveni iç dışarda içince noluyor?
Ev almak için baya çabalıyorlar para biriktiriyorlar orta halli aldın aşırı lükse zaten paran yetmicek, ömrünü ev yolunda mı harcıcan
evdeyim şimdi otururkende zaman geçiyor niye dışarı çıkıp eğlenmeye çalışıyoruz zaten ölecez eğlenmesek nolacak ki
hergün düşünüyorum bulamadım bir sebep belirtin


0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Sorunun cevabı:
    Ben cinleri ve insanları, ancak bana kulluk etsinler diye yarattım.
    Zariyat 56

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • 0|0
    0|0
  • Hiç ölmeyeceğini zanneden biri gibi çalış, yarın ölecek biri gibi de tedbirli ol.”

    0|0
    0|0
    • öleceğimi düşününce temel mecbur kaldığım şeyleri yapıp bırakıyorum gerisini algılayamadım bir türlü şunu

    • İkisi arasında bir denge kurmalısın kıyamete kadar okuyunuz araştırınız ilim çinde bile olsa gidiniz buyuruyor

    • haklısınız

  • hatırlayacağın bir hayat yaşa bu dünyaya bir kere geliyorsun tadını çıkar istediklerini yap hayallerinin peşinden git mantığıyla yaşıyorum ben evet bir gün öleceğim ama boş bir insan olarak ölmeyeceğim en azından

    0|0
    0|0
    • öldüğünde boş musun dolu musun diye başkaları baksa ne olacak her türlü unutulacaksın

    • Başkalarının ne düşündüğü umrumda değil karakter meselesi bu biraz da ben bu dünyaya bir kere geldim ve elimden geldiğince çabalayacağım kendim için bir başkası için değil yani

    • mantıklı duruyor

  • Biz kelebekler gibiyiz anı yaşarız..

    Ölüm hiçbir zaman bizi ilgilendirmez. Yaşıyorsam ölüm benden uzaktır. Yaşamın keyfini çıkarmalıyım. Öldüğüm zaman da ölümü düşünebilecek bir ben olmayacak. Yani ölüm hiçbir zaman bizi etkilemez. Bu yüzden yaşarken tadını çıkarıyoruz.

    0|0
    0|0
    • şu düşünceyi birde ben benimsesem her şey çözülecek aslında

    • Hepsini Göster
    • kusura bakma ama İslam'ın doğru din olduğuna inanıyorum çünkü araştırmalarım beni bu yönde ilerletti. Hayatının sonuna kadar sadece bu anı düşünerek yaşayamazsın mesela sağlık alanını düşün.
      İslam'ı tam olarak uygulayabiliyor olsam hem anın tadını çıkartır hemde ölüm için hazırlık yaparım ama henüz tam olarak uygulayamıyorum yani senin söylediklerin doğru değil. Sen daha çok dinin değil mahalle baskısı denilen olgunun altında kalmışsın.
      Mahalleye bakarsan karısını öldüren adamıda haklı çıkartabiliyorlar sen fazla yanlış gitmişsin

    • Sana mutlu hayatlar ☺️☺️

  • insanın doğasında var bişeyleri toplamak biriktirmek sahipolma ve cogaltma güdüsü canım sen yapma herkes bunları yapmak zorunda değil bende evde oturmayı sevenlerdenim bir kahve yapar mısın?

    0|0
    0|0
  • saydıkların çocukları için yapılan şeyler ev falan ben çektim çocgum çekmesin mantıgında ölümsüzlük insanın yaşayıp yaşamaması değildir ölümsüzlük öldüğünden yüzyıllar sonra bile hatırlanmaktır o yüzden elimden geldiğince ölümsüz olmak istiyorum

    0|0
    0|0
    • bu düşünce mantıklı geliyordu ama mesela tarık akan öldü ve dizileri falan kaldı işte. Adam öldükten sonra toprağın altında rahat mı zor da mı bilmiyoruz, birdahada gelemeyecek şimdi onun adı kalsa ne kalmasa ne faydası yokki adamın zaten bağlantısı kesildi artık

    • Hepsini Göster
    • umarım dediğiniz gibidir yorumlarınız için teşekkür ederim

    • yardımcı olabildiysem ne mutlu iyi günler

  • Değişiklik olsun diye

    0|0
    0|0
  • yatacagini bile bile neden uyaniyorsun

    0|0
    0|0
    • uyanmamak için yatarım genelde ama işte sabah işler değişiyor

  • valla bisey icin yasadigimizi hic zannetmiyorum. ama dogmusken biraz eglenebiliriz. Benim kafamdaki soru ise zaten olceksek niye bu kadar sitres yapiyoruz.

    0|0
    0|0
  • Ahiretin için yaşıyorsun çünkü belli vakte kadar dünyada tutuluyoruz çeşitli imtihanlar ve sebeplerden dolayı sen şimdi kendini öldür o zaman öldürebilecek misin?

    0|0
    0|0
    • intihar etme fikrinde değilim zaten

  • Amaan ölücez zaten boşverin telaşa girmeyin.

    0|0
    0|0
  • Öleceğini bile bile neden erkekler ilgi alanın

    0|0
    0|0
  • evet herkes toplaşin sebebi açıklıyorum:

    CANımız SIKILMAsın DiYe UĞRAŞıyoruz :D :D

    0|0
    0|0
    • bir şeyler yapmaya çalışırken biri ya da bir şey bozsa daha çok sıkılacak canın

  • Ayrilacagini bile bile neden seviyosun ;) ?

    0|0
    0|0
    • elimizde değil kap sevince bırakmıyor mecbur kalıyoruz
      ama dışarı eğlenmek için çıkmak istediğinde mecbur değilsin mesela

  • uğraşma ozman

    0|0
    0|0
  • Günü birlik yaşanmaz senden sonra senden kalanlara bişeyler bırakmak gerekir diye düşünüyorum

    0|0
    0|0
    • ben öğrenciyim ve Allah bilir evlenir miyim çocuğum olur mu muhtemelen olmaz yani

    • Hepsini Göster
    • söylediğin cümlenin doğru olmadığını sende biliyorsun ama teselli için teşekkür ederim :)

    • Hayır doğru çirkin kız yoktur bakımsız kız vardır

  • Daha güzel ölmeye cabalıyorum

    0|0
    0|0
    • niye öldükten sonra ne önemi var ki

Kızlar Ne Diyor 3

  • ne demiş Allah "bugün ölecekmişsin gibi ahireti ve hiç ölmeyecekmişsin gibi de dünya için çalış" yani ortak

    0|0
    0|0
    • bunu biliyorumda denge kuramadım

  • niye keyifli yaşamak varken zaten ölücem diye düşünüp yaşıyımki

    0|0
    0|0
    • çünkü öleceğiz belki her şeyi hazırlayıp keyfini çıkartamadan öleceksin yazık değil mi onca emeğe

  • ah bir bilsem aynı düşünceler içerisindeyim bulamadım yaşamın amacını

    0|0
    0|0
Yükleniyor...