Çoğu şeyin farkına varınca mutsuz olmak?

Arkadaşlar daha 18 yaşındayım ama bilgi birikimi olarak 30+ olarak görüyorum kendimi. Araştırmayı ve bilgiyi çok seviyorum. Yanlis anlamayin ders falan değil onlar saçmalık zaten gerçek hayatta kullanmiycagimiz gereksiz bilgilerle kafamizi dolduruyorlar. Ben gerçek bilgiden söz ediyorum. Her konuda araştırmayı öğrenmeyi severim ve bilginin sonu yok. Yalnız bir şey fark ettim gozlerimiz açıldıkça mutsuz oluyoruz. 2sene oceki benle şimdiki ben aynı değil. Yaşadıklarım onlardan çıkardığım derslerde eklenince bu kaçınılmaz. Kafamın içinde başka biri var gibi düşünceler çok fazla ama dışarıya bunu gostermiyorum yani normal 18yasinda biri nasılsa öyle davriyorum ama dediğim gibi yaş olarak içte daha büyüğüm. bizi biz yapan davranışlarımız dır ve icimdekiyle davranışlarım zıt gibi bu da beni arada bırakıyor. Sizin öneriniz ne bu konuda ve gozlerimiz açıldıkça mutsuz olduğumuz sizin için ne kadar doğru?

Güncellemeler:
Kendi sorunlarından tutun da dünya ya hatta tüm bu olan seyi bile düşünüyorum sanki simülasyon gibi geliyor bazen anlamsız geliyor ne biliyim keşke ortaçağ da falan yaşadım bana göre değil bu zamanlar :¶
...

0|0
43

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 3

Erkekler Ne Diyor 2

Yükleniyor...