Aç olanlar burda mi? Canınız şu an ne istiyor 😂?

Offff ben açıktım 😂 lahmacun ya da iskender olsa da yesem 😂


0|0
23|28

En İyi Kız Görüşü

  • Ekmekarasi bile yerim yeter ki karnim doysun acim😂

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 28

  • Sevgiye açım

    1|0
    0|0
  • Dürüm filan herşey olabilir

    1|0
    0|0
  • Giidyimde az etli bişey yiyim

    1|0
    0|0
  • bir kutu bezelye..

    1|0
    0|0
  • patates kızartması olabilirdi :D

    1|0
    0|0
  • Ben doygunum.

    0|0
    0|0
  • çiğ köfte yaptırmaya gitsem mi gitmesem mi diye düşünüyorum

    1|0
    0|0
  • Ben eeee baklava antep baklavasi😂😂

    1|0
    0|0
  • Ne olsa yerim şu an :)

    1|0
    0|0
  • şu an bir çiğköfte olsaaaaa

    2|0
    0|0
  • mantı :'(

    1|0
    0|0
  • Kadın budu istiyorum :(

    1|0
    0|0
  • Lahmacun degilde kebap cekti

    1|0
    0|0
  • Aç olanlar burda diil.

    0|0
    0|0
  • Bu saatte yenilen şey sadece zarar

    0|0
    0|0
  • Yeni yedim kavurma

    0|0
    0|0
  • Şekerpare

    0|0
    0|0
  • Sus iskender deme bişe oluyo bana

    0|0
    0|0
  • Değilim

    0|0
    0|0
  • 1 saat önce mantı gömdüm yeterli geldi. Birşey istemiyor canım...

    0|0
    0|0
  • İnsan eti çekiyor canım 😃

    0|0
    0|0
  • İçli köfte yiyorum isteyene gönderebilirim fazla var

    0|0
    0|0
  • At eti karistirdilar onlara canım çekmiyor artık

    0|0
    0|0
  • Bu soruda bile neden gizli olunur anlam veremiyorum

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Bu seni niye geriyor sanane.

    • 2ay

      Sadece neden arıyorum açıklamalı cevap verseydin daha çok sevinirdim soruya soru olarak cevap verince cevap bulamazsın hiçbir zamn

    • 2ay

      Çokta önemliydi. Keyfim öyle istedi böyle sordum. Böyle bir hak konulmuş istediğim gibi sorarm yani. Gelipte bu sorgula diyen olmadi sana

  • Kebap tarzı olsunda

    0|0
    0|0
  • Oğlum çok acım harbi

    0|0
    0|0
  • Az önce annem ekmek attılar börek yedim

    0|0
    0|0
  • Hiç bişe

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 22

  • Lahmacunnnnnnn😂

    1|0
    0|0
  • Çiğ köfte😭😭

    1|0
    0|0
  • pizza yerdim 🍕🍕

    1|0
    0|0
  • Ya çok değilde şöyle bir pizza lahmacun iskender hamburger bide pattes kızartması son olarakta tavuklu salata olsa iyi olurdu. İçecek fark etmez.

    2|0
    0|0
  • Meyveli yaş pasta :(

    1|0
    0|0
  • Çiğ köfte

    1|0
    0|0
  • Canım hiçbir şey istemiyor.

    0|0
    0|0
  • İcli kofte 😑

    1|0
    0|0
  • Dondurma çikolatalı offff

    1|0
    0|0
  • Ben cigkofte yedimmmm

    1|0
    0|0
  • Yemek falan görmek istemiyorum birayı fazla kaçırdım midem bulanıyor.

    0|0
    0|0
  • Valla gittim hunharca yedim az önce😂

    0|0
    0|0
  • Soğan halkası

    0|0
    0|0
  • Midem bulanıyor.

    0|0
    0|0
  • dürüm döner ya acayip hemde

    0|0
    0|0
  • Hiçbir şey

    0|0
    0|0
  • Tiramisu istiyorum :/

    0|0
    0|0
  • Kıymalı pide :(

    0|0
    0|0
  • Akdeniz salatasıı

    0|0
    0|0
  • mangal midye dolma mantı 😍😍😍😍

    0|0
    0|0
  • Birileri sayesinde mangal

    0|0
    0|0
  • bugün iskenderi yemeden çöpe attım. :( domuz eti şüphesiyle türkiyeyi özledim :(

    2|0
    0|0
Yükleniyor...