Adam çıkma teklifi etti araştırdım evli çıktI? Bu nasıl miğde nasıl bir mantık yaa?

Pislik herif kendisi polisti bana çıkma teklifi etti ben kendini yakından tanımadığım için hemen kabul etmek istemedim sonradan araştırdım sordum soruşturdum şerefsiz evli çıktı. Bu nasıl bir pislik nasıl böyle bişey yapabiliyoo yaa biz bu insanlara namusumuzu emanet ediyoruz kardeşim


0|0
8|15

En İyi Erkek Görüşü

  • evli olmasaydı üniforması uğruna onunla evlenecektin yani öylemi? insanlar kendi midesizliklerini görmezden gelip neden başkalarının midesizliklerine laf atarlarki?

    0|1
    1|0
    • 2ay

      ben evlenmenin lafını mı ettim

    • 2ay

      evlenmeyeceksen ne diye evli olmasını dert ediyorsunki bu kadar? çokmu haysiyetlisinde insanları düşünüyorsun? mantıklı bir açıklama yapacaksan buyur. saçmalıklar zırvalayacaksan yasakla beni lütfen...

En İyi Kız Görüşü

  • Geçmiş olsun.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • su insanlarin yaptigi mesleklere burakadar cok anlam yuklemek yok onlari koru yok bilmem ne hepsinin cani cahenneme altinustu memur ise coguda serefsiz

    0|0
    0|0
  • Maalesef ortalık onun gibilerle dolu kızlar çok dikkatli olmalı ve iyice araştırmalı tek dertleri var..

    0|0
    0|0
  • Ülkenin çivisi çıkmış arkadaş kızların işi gerçekten zor bu konuda

    0|0
    0|0
  • Şikayet et soruşturma açılsın

    0|0
    0|0
    • 2ay

      hmmm adam komiser hiç bişey yapamazsıjn

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      ne olursa olsun ben kimseye iftira edemem

    • 2ay

      Yok o işin şakası tabi ki ama komiser olsada şikayet et hiç birşey olmasa uğraştılar korkar başka bir daha yapamaz kimseye anladın mi mutlaka şikayet edilicek biryer vardır

  • Bimer den şikayet et. Ciddiyim hemen inceleme başlatırlar.

    0|0
    0|0
    • 2ay

      adam kimser komser

    • 2ay

      İsterse müdür olsun. Ben de benzer bir kurumda çalışıyorum. Bimer şikayetleri inanılmaz sıkıntı oluyor. Aklın hayalin almaz. İnan çok ciddiyim. Bunu sadece kendin için değil herkes için yap. Sonuçta polis dediğin hepimizin canını malını namusunu korumakla görevli. Bu işi namussuzlar yapamaz. Yapmamalı da. Sana da çok geçmiş olsun

    • 2ay

      sağol

  • Sen onun kimlik kartını iste kendi gözünle gör derim vermezse zaten sonuç beli

    0|0
    0|0
  • Yok Niğde'dir o miğde olsa duramazsın

    0|0
    0|0
  • Ben bakarim :)

    0|0
    0|0
  • Namusunu kocandan başkasına emanet etmeyi öğrendiğinde bu tarz adamlarla takılmayacaksın.

    0|0
    2|0
  • Uzak dur

    0|0
    0|0
  • neyse bırak o edepsizi, biraz rahatla artık bekarları sokma vaktin geldi hayatına

    0|0
    0|0
  • Oyledir aga

    0|0
    0|0
  • Merak işte heyecan arıyor

    0|0
    0|0
  • oyle tıpten uzak durmalı

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • yazıklar olsun ne diyim

    0|0
    0|0
  • Her polis aynı değil. Polislere çamur atmayın.

    0|0
    0|0
  • Valla emanet etmemek lazım kardeşim millete pek güven olmaz

    0|0
    0|0
  • Yakışıklı olanlar öyle zaten. Kimseye güvenilmiyor.

    0|0
    0|0
  • Suc sizde yakışıklı polisleri goruyonuz dibiniz dusuyo sonra onlar suçlu tamam sensin.

    0|0
    2|0
  • bunun çocuguda vardir..

    0|0
    0|0
  • Her polis için aynısını söyleyemeyiz. O onun pisliği

    1|0
    0|0
Yükleniyor...