Kahverengi gözler ilgilinizi çekmiyor mu?

Biliyorum hepiniz renkli gözlü kız seviyorsunuz. Keza kızlarda öyle renkli gözlü erkek daha çok dikkatlerini çekiyor.

Peki kahverengi gözlü olan kızlara bakarmısınız? :D hayir tipsizde değilim gayet iyiyim ama renkli gözlü değilim aşırı özeniyorum renkli gözlülere


0|1

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Ben mavi gözlüyüm ama hep koyu renk isterim kahverengi her ne kadar fazla kişide olsa de herkes taşıyamıyor bana göre asil bir renk ya 😊😁

    1|0
    0|0
    • Canım ya :) senin göz rengin bin kat güzel bizden ayrı çekiçi geliyor bana kızds

    • Hepsini Göster
    • Çok teşekkür ederim iyi günler 🙏🏻😊

    • Rica ederim asıl ben teşekkür ederim sizede iyi günler 👋👋

Erkekler Ne Diyor 17

  • Çekmiyor :)

    1|0
    0|0
    • Neden :(

    • Hepsini Göster
    • Öyle tabi ben erkekte sevmem renkli göz yeşil hariç 😂 yeşil göz görünce bem eriyorum gidiyorum🙆
      Güzel söyledin :)

  • Ben renkli gözlu kız sevmiyorum

    3|0
    0|0
    • Çok tuhaf 😯 bende mavi gözlü erkekleri sevmem hiç itici gelir hep koyu siyaha dönük kahverwngi favorim

  • Çekiyor neden çekmesin

    2|0
    0|0
    • 😣 yok ya çekmiyor biliyorum

  • Göz rengin değil cam gibiyse bakarım çok güzel oluyor kahverengisi mavisi yeşili elası

    2|0
    0|0
  • Zeytın gıbı gozlerı olan kadın gorursem donakalıyoruö , dıgerlerıyle ılgılenmıyorum

    1|0
    0|0
  • genelde ela ve renkli gözler ilgimi çeker

    1|0
    0|0
  • Çekiyor

    2|0
    0|0
  • bende kahverengi gözlüyüm ama goz rengi tek basına bişey ifade etmez

    2|0
    0|0
    • Öyle ama :( renkli gözlü kızlar her zaman daha dikkat çekiyor

    • Hepsini Göster
    • ozaman kimseye özenme doğal güzellik herzaman iyidir :)

    • :) peki bakalim

  • Çok güzel bir renk bence

    2|0
    0|0
  • Kahverengi renk değil mi

    3|0
    1|0
  • ahaha renkli gözlü biri olarak diyorum gayet dikkat çektiriyo :D :D kahverengi gozlu kızlara pek yanaşmam güzelim genlerimi riske atıp kara gozlu cocuklarım olmasın :D

    1|0
    0|0
    • 😣😣 anlıyorum yani haklısın.

    • Hepsini Göster
    • ahahah :D iyi günler :D

    • 👋👋

  • Benim gözler de kahve, bir kahve gözlü yeterli.

    1|0
    0|0
    • Dimi herkes dengi dengine 😊

  • güzel kız olsun göz rengi sadece detay

    1|0
    0|0
  • Evet

    1|0
    0|0
  • Benim kategorilerim Sadece nefes alması ve insan olması. Çok şey mi istiyorum?

    1|0
    0|0
    • 😂 nefes alsın yeter diyenlerdensin helal sana devam böyle

    • Hepsini Göster
    • Amca 28 den asagi durmuyorsun:)

    • Öldürdün be Teyze bu kadar olmaz ki! Seni görsem Yaş belirlerim ama seni göremedim :(

  • Kahverengiye güvenmiyorum

    1|0
    0|0
  • Yok teyze ben bakmam 😊

    1|0
    1|0
    • Tamam evladim bakma :(

    • Hepsini Göster
    • Üzülme Kıyamam. 😊

    • Tamam geçti 😊

Kızlar Ne Diyor 14

  • Bu sadece turkiyede olan bisey. Avrupada yasiyorum renkli gozlerim var burda normal ama turkiyede sokakta yurusem herkes ay gozlere bak maashallah cok guzel diye abartiyolar. 10 kisiden 9u illa gelip iltifat edecek. Sanki dunyada renkli goz gorunmemis :p
    Kahverengi goz de cok guzel yani sadece turkiyede renkli goz az oldugu icin siz renkli goz daha guzel zanediyosunus

    2|0
    0|0
    • Türkiyede öyle evet bu yüzden renkli gözlü olmak ayrıcslıktir çok şanslısın.

      Olabilir. Ama diğer ülkelerdede renkli göz az değilmi?

    • Hepsini Göster
    • Hem inan herkes gozlerina bakmak isteyince sansli olmuyo insan haha biraz acayip oluyo.

    • Yani var ama burasi Türkiye ve burda renkli gozlü olmak bir ayrıcalık :(

  • önemli olan renk değil bakışlardır. yeşil benim de hoşuma gidiyo ama gözlerim siyah-kahve yani. derin bak etkilersin illa renkli göz değil

    2|0
    0|0
    • :) haklısın kardeşim. Ama işte herkes böyle düşünmüyor ki

    • böyle düşünmeyen de böyle düşünür merak etme. yeşil güzel der ama sinsi bakıyo der. kız kahverengi gözlü ama içten bakıyo der. illa göz değil kaş var dudak var burun var yüz şekli var saçlar var tek göz değil ki

    • Ya tabikide ama işte misal sorularda rastlıyorum en sevdiğin goz rengi ne diye sormuşlar %80 i mavi - yeşil demiş :(
      Umarim bizim gozlerimizede hayran hayran bakan insan çıkar karşimızs

  • Kahverengi gozluler cirkin diye bir sey yok ama gozlerim mavi olmasa daha az dikkat cekerdim heralde

    1|0
    0|0
    • Çirkinlikten değil. Renkli gözlüler 1-0 daha önde sadece

    • Kahverengi gozlu kizlara bakar misiniz deyince sanki onlari kimse sevmiyormus gibi bir algi olusmus. Guzel guzeldir renkli goz dedigin gibi +1 ekliyor sadece onun disinda cok da onemi yok

    • :( evet ama secme sanslari olsaydi renkli gozlü kızlari seçerlerdi bu bir gercek.

  • Yeşil gözlüyüm esmer erkekler daha dikkat çekici :D kızlarda sormuş sun ama bende bunu söylemek istedim kahverengi bak mesela Selena Gomez yeterince çekici değil mi?

    1|0
    0|0
    • Yeşil göz en sevdiğim göz rengii 😍
      O esmer ama ben açik kumralim 😣😣😣

  • Bal rengi yok mu😂😂

    1|0
    0|0
  • Elbette çeker

    1|0
    0|0
  • ya ben yurtdisindayim İnanki her gözü renkli güzel olmuyor onlarda sayılı sadece Türkiye de sayisi az yesil-mavi o yüzden.. güzel göz güzeldir rengi çok önemli değil

    1|0
    0|0
    • Orası öyle ama :( böyle ne biliyim yeşil gözlü kız görünce baya özenerek bakıyorumm. Ama haklısın 😊 bu arada hangi ülke?

    • Hepsini Göster
    • ha o konuda orayı bilmiyorum ama Almanya ve Avusturya da oluyor lar buyuzdrn evlilik sayisi fazla türklerle :D seni bura alalım :D

    • 😀 haha olabilir bak müslüman bulursam hiç kaçırmam. Ama elbet çikar burdada beni seven ya işin şakası

  • Çeker

    1|0
    0|0
  • Ben kahverengi daha çok seviyorum

    2|0
    0|0
    • Erkekte bende kahverengi gözü daha çok seviyorumda kizda renkli

    • Hepsini Göster
    • Evet :)) en azından heves 1 kac sene takarım öyle düşüyorum

    • Anladım :))

  • Valla bana göz rengi umurum değil, takmıyorum bence kimse takmamalı çok saçma bir şey geliyor

    1|0
    0|0
  • Kirpikleri güzelse evet

    1|0
    0|0
  • Ben kasi gözü kara sevenlerdenim

    1|0
    0|0
    • Erkeklerde bende öyle seviyorumda kızlarda renkli

  • Bende sendenim özeniyorum :)

    1|0
    0|0
  • çekiyor

    1|0
    0|0
Yükleniyor...