Cumaya gitmeyen erkek olur mu :) ?

:) fikirleriniz neler


1|1
20|21

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Sadece cumaya gidince kurtarıyor mu sanıyorsun. Orada kıldığı iki rekatla vicdanını rahatlattığını ve dininin gereğini yaptığını düşünüyorsa hiç yapmasın daha iyi. Yarım saat müslüman olup, sonrasında karıya kıza bakmayı eksik etmeyen insan çok gördüm, bunlar kendilerine erkek diyenler bu arada. Ben beş vakit kılarken lafını etmiyorum, adam cumaya gidiyor diye benden daha müslüman görünüyor lafa gelince. Aynı senin gibi işte.

    0|1
    0|0
    • Hahaha :D koçum ben haftada 10 dk sını Allah'a ayıramayanlar için yazdım kaldı ki ben ömrümü adamışım ne güzel konuşuyosun öyle bedavaya :)

    • Kıldığın namaz sana, başkasınınkine ne karışıyorsun o zaman. Sen şimdi günah işlemedin mi, onları dışlamakla. Önce gözlerindeki ve yüreğindeki maneviyatı artır. Ele bakma kendine bak.

    • Haklısın kardes

Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 19

Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 20

  • Şu cuma mesajlarını atanları namazda görsek on numara olcakta

    0|1
    0|0
    • Gel kardes yanımda bir saf ayırdım sana

  • zaten cuma namazlarının özellıgı bu , işi gücü bırakıp gıtmelı herkes

    0|1
    0|0
    • Ulen sen adamsın şu yorumları okuyunca ne kadar boş adam var memlekette dedim

  • Ne erkegi

    0|2
    0|0
  • Olur ben bazen gitmiyorum

    1|1
    0|0
  • Erkek olur orası kesinde "müslüman" olur mu diyeydin iyiydi 🤔

    0|1
    0|0
    • Ahirette başını kaldırcak yüzü olmalı insanın :)

    • Hepsini Göster
    • mutlaka bilmediğimz bir şey vardr sonuçta burda bize cinsel hazzı veren o belki orda bu olmayack ya da herkes bir arada olduğu halde kendinden başkasını göremeyeck cin ve insanların aynı alemde yaşayıp birbirlrini görmemesi gibi

    • Aynen doğru

  • Erkek olsada nüslüman olamaz

    0|1
    0|0
  • olur tabii ama gitmesi gerekir bence gitmeyenide ZORLAMAYA gerek yok

    1|0
    0|0
  • Müslüman'sa sadece cuma değil 5 vakit kılmalı

    0|1
    0|0
    • Öok şükür elhamdülillah :)

  • Geçen hafta gittim ama namaz kılmaya değil. Evdeki halı eskimişti de asdfghjklşlkjh

    0|0
    0|0
  • cumayı bırak namaz kılmayan olur mu :D :D

    0|0
    0|0
  • Gider gitmez sanane

    1|0
    0|1
  • Sadece gülüyorum.

    1|0
    0|0
  • Ne kadar küçük beyinleriniz var. Gitmiyorum. Ne olmuş?

    1|0
    0|0
  • Ben gitmiyom erkeklikle ne alakası var?

    1|0
    0|0
  • Bu Cuma gitmedim demek ki oluyormuş.

    0|0
    0|0
  • Ben gitmiyorum. sırf o cami
    İmamlarının siyaset konuştuğu için

    1|0
    0|0
  • ben unuttum

    0|0
    0|0
  • olur tabi. dışını skik yapan bir yaratıcıya ibadet etmek neden yani?

    0|0
    2|2
    • yaratıcı beni tipsiz yaratmış diye yakınmadan önce, tipinin iyi olmasını sağlayacak fiziksel şartları sağlıyon mu hayatında bir kendine sor bakim.

    • Hepsini Göster
    • kusura bakma abicim de Allah belanı vermiş yani. niye şükrediyon?

    • Çünkü tek adalet sahibi olan Allah'tır kimsenin hakkını kimsede bırakmaz hayat bu dünya ile sınırlı değil sonrasıda var zaten önemli olan karnın doyunca değil açken şükretmektir

  • soruya bak ne kadar yobaz doldu burası

    1|0
    0|2
    • Yobaz mı :) kesin chplisin

    • Hepsini Göster
    • böyle canım canım dine göre adam kıyaslama gerçek hayatta

    • Tamam

  • isteyen gider isteyen gitmez sanane

    1|1
    0|0
Yükleniyor...