Erkek İşi Dışında Yazın Çorap Giymeli mi?

Yazın gördüğüm en çok tartışılan konuların başında geliyordu bu durum: Özellikle bir yere pikniğe gidildiğinde bayanlar, eşlerinin ya da sevgililerinin çoraplarına takar, mutlaka onları çıkarttırmaya çalışırlardı. Erkekte çoğu zaman direnir, çıkartmak istemezdi. İlginç durumlar oluşurdu. Peki siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, erkek işi dışında yazın çorap giymeli mi?

  • Evet, erkek işi dışında yazın çorap giymeli.
    A seç
  • Hayır, erkek işi dışında yazın çorap giymemeli.
    B seç
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
Özellikle erkeklerin piknikteki davranışı açısından da ne düşünürsünüz?

1|0
2339

En İyi Erkek Görüşü

  • Ayakkabı çorapsız giyilmez. Çorapsız giyersen ya vurur ya da kokar.
    Mesela yazlık yere gidersin ayağında terlik olur o zaman giymezsin.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Çorap giyinmeyen insandan igrenirim ben çorap siz ayakkabı giyinen insanların ayağı kokuyor o yüzden çorap şart he corap ayakkabı dan gözüküyor diye rahatsız olanlar babet çorabı giyinsin o görünmüyor.
    Ayrıca su dediğin olayıda ilk defa duyuyorum piknikte çorabını çıkar diyenler falan

    0|0
    0|0
    • Yani özellikle erkekler kapalı ayakkabıyı çorapsız giyerse gerçekten bir koku sorunu oluyor. Ayrıca özellikle geçen yaz pikniklerde bayanlar eşlerine çok ısrar ediyorlardı, çorap çıkartmaları konusunda, ben de şaşırmıştım açıkçası:)

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 38

  • Yani ben hiç çıkarmıyorum, yatarken sadece. Piknikte niye soyunalım ki? Ayakkabı mı çıkarmıyorum ben. Yani öyle yere yattığım yok. Piknikte çorap olur tabii... :D

    0|0
    1|0
  • piknik gibi yerlerde zaten kendime eziyet etmemde iş dışı çorap olayını anlamadım ayakkabı giydiğinde çorap olmadığında ayak terler bu daha kötü bir sonuç olur

    0|0
    0|0
  • ayakkabı giydiği süre içerisinde çorap giymeli , terlik ve sandalet ile çok komi duruyor ne yazık ki.. Hele ki ben gibi yazlık yerde yaşıyorsanız pekte hoş durmuyor :) direk olarak göze batıyorsunuz.. yani terlik ve sandalet ile çorap asla! :)

    0|0
    0|0
  • ayakkabı oldukça evet giyilir ama terlik, sandalet tarzı şeylerle asla giyilmemeli :)

    0|0
    0|0
  • dışarı cıkarken her zaman gıyerım adanada bıle sıcakta bıle ama evdeyken kışın bıle gıyöeyı sevmıyorum

    0|0
    0|0
  • Terlik giyiliyorsa zaten çorap giyilmez özelikle pikniğe giderken rahat olunmalı
    Ayakkabı zaten corapsiz giyilmez

    0|0
    0|0
  • çorapsız olurmu o hiç eğer terlik giyersem çorapsız giyerim ama ayakkabıyı asla çorapsız giymem

    0|0
    0|0
  • Çorap niye giymeyelim 😂

    1|0
    0|0
  • terlik ve sandaletle giymemeli, ayakkabı ile giymeli.
    3 ayaktan hangisine giyilirse giyilsin, delik olmamasına dikkat etmeli.

    0|0
    0|0
  • Evet, erkek işi dışında yazın çorap giymeli.

    0|0
    1|0
  • Çorap olmadan olur mu yahu? 0_0
    Sadece denizde kumsalda olmaz bence...

    0|0
    1|0
  • Parmak arasi yerligi corapla giyenler var bizim burda 😄😄

    0|0
    0|0
  • erkegin ayagındaki çorap kadını neden rahatsız eder anlamadım şimdiye kadar ayagımdakı çorabı çıkartacak kimse tanımadım

    0|0
    0|0
  • Erkek işi derken çorap ile ne alaka

    0|0
    0|0
  • Bazılarının ayakları cidden iğrenç görünüyor giysinler bence.
    Beyler biraz bakımlı olun :(

    0|0
    0|0
  • munkunse sadece boxer

    1|0
    0|0
  • İnsanların özel hayatı kimseyi ilgilendirmez.
    Soru çok saçma.

    1|0
    1|0
  • bence giyilmeli ya

    0|0
    0|0
  • Çorap giyiyorum genelde. Evde giymiyorum giymediğim zaman.

    0|0
    1|0
  • bence erkek ne don ne çorap giymeli ortada böyle dolaşmalı.

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    18

4 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 22

  • Tikim yok kendi corabi giyer giymez kendi bilir.

    1|0
    0|0
  • Ben karışmam.

    0|0
    1|0
  • Yazın piknikte çorap 😳
    Yok olmaz bu işte
    He çok üşüyosa giysin tabi de, işi dışında derken? Çorap erkeğin, işi dışında hiç ihtiyacı olamayacak bişeymiş gibi söylemişsin

    0|0
    0|0
    • iş dışında yani misafirliğe giderken ya da ne bileyim gezmeye gidilebilir. Daha çok loafer tarzı rahat ayakkabı ya da sandalet giyebilirler sıcak havalarda. Tabi bir nikahta, bir düğünde çorap elbette giyeceklerdir.

  • Ne istiyorsa onu giysin banane. 😂

    0|0
    0|0
  • Ayy giysinler bazilarinin ayaklari cok cirkin bakimsiz yani

    0|0
    0|0
  • Terlik giymiyorsa tabii çoraplı olsun

    0|0
    1|0
  • Nasıl istiyorsa öyle giysin:d

    0|0
    1|0
  • bazen hos goruntu olmaya biliyor kuzum. pek karismam ben nasi rahat ediyorsa oyle olsun :)

    1|0
    0|0
  • Giymesin yaa... is disinda rica ediyorm yani😂

    0|0
    1|0
  • Giyebilir bence

    0|0
    1|0
  • Giymese bişe olmaz

    0|0
    0|0
  • bari piknikte cıkarttsın ne o öyle. zaten bu erkeklerin her yerde corap giymesini de anlamıyorm

    0|0
    0|0
  • Siyah kıyafete tutup beyaz çorap giymesin de...
    Giyebilir özetle...

    0|0
    1|0
  • İnsanların kıyafetine karışılmaz. İster çorap giyer ister giymez. Kime ne.

    0|0
    1|0
  • Giyse de olur giymese de

    0|0
    1|0
  • Ne giyerlerse giysinler ya banane :D

    0|0
    0|0
  • Piknikte çıkarılmaz bence ama yani yazın evde çıkartsın tabi hava almalı ayakları

    0|0
    1|0
  • Giysin giymesin farketmez. Ben onun çoraplarını değil, kendisini sevdim. :D :D

    0|0
    1|0
  • Giymeli.

    0|0
    1|0
  • tüm yaz kardeşime çoraplarını çıkartması için baskı yaptım işe yaramadı giymesinler

    0|0
    0|0

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Yükleniyor...