Cok cok cok pismanim?

Esimle cok kavgali oldugum bir donemde kayin biraderimle yattim cok ama coook pismanim oda pisman yuzyuze bakamiyoruz. kimse bilmiyo esimlede baristik aramiz gayet iyi ama hatirladikca vicdan azabi cekiyorum kayin biraderimde abisinin yuzune bakamiyor cok pismaniz getcekten napmaliyim lutfen sert cikislar yapmayin 😓😓

Güncellemeler:
Asil olay şu.. k. biraderim gorümceme bizim gelin gibi bir es arıyorum demiş. evdekilerde bende memnun normal karsilamislar. ve ben bunu duyduktan sora uykularim haram oldu bana.

0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • ibadette kabahatte gizli olur sen bunun budaki hesabından çok mahşerdeki hesabını düşün ne yapman konusunda öncelikle keşke böyle bir yerde ifşa etmeseydin yaptıklarını ama madem paylaştın ve fikir istiyorsun diyorum ki eşin ile hala mutluysan extraöğrenmesi gereken bir şey yok derim

    1|0
    0|0
    • Ben zaten ote icin korkuyorum bundan sora ogrenmesi mumkun gozukmuyor esimin bu gunahtan nasil kurtulurum olay iki sene once oldu ben unutamiyorum

    • kurtulurum diye bir şey yok bir hataya düşmüşsün artık bunun için sürekli merhamet ve af dileyeceksin başka yapacak bir şeyin yok

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 32

  • ikinizde ayrı ayrı tövbe edin. Kimseye söylemeyin. Affınızı gerektirecek işler yapın. Sadaka vermek gibi.

    0|0
    0|0
  • Sana geliyorum mevlam... çivisi zaten çıkmıştı bu dünyanın kalbur üstü dönüyordu artık nasıl dönüyor anlamamaya başladım...

    0|0
    0|0
  • Neyin pişmanlığı ya.. Adam sana tecavüz etmediğine göre sende istemişsin hemde iki kere yatmışsın.. Demek ki hoşuna gitmiş.. Bir de pişmanım diyorsun.. Bunun devamının geleceğini sende kayınbiraderin de biliyor, elbet kendinizi tutamayıp tekrar yapacaksınız. Gelmiş burada vicdan rahatlatma seansı uyguluyorsun

    0|0
    0|0
  • yapıcağın birşey yok sert çıkış yapma demişsin ama ne demiş can yücel neyse söylemiyim o şiiride bu iş patlak verirse ülkenin genel haline bakarsan seni öldürürler

    0|0
    0|0
  • Aslında söyleyecek tek söz bile yok. ama madem bu bok yenmiş. bence o şehirden ayrılın. yoksa böyle devam etmez.

    0|0
    0|0
    • Sehirler ayri ama bunun bayrami var gorusmek zorunda kaliyoruz onune cay koyuyorum ikimizde korkudan el ayak titriyo

    • Hepsini Göster
    • İki sene önce oldu bu olay ve 5 ay sonra tek seferlik konusma yaptik bu konu ne tekrarlanmayacak nede acilmayacak diye. ama insan rahat edemiyor iste

    • tövbe ve duadan başka çaren yok

  • Her gece neden bu sorular tekrar ediyor :D

    0|0
    0|0
  • Sözün bıttıgı yer

    İçten içe çürüyeceksın

    1|0
    0|0
  • intihar et

    0|0
    0|0
  • Çok merak ediyorum daha önce hiç birbirinize karşı ilginiz yoksa bu olay nasıl oldu. Eğer ilginiz varsa neden o ilişki hala yürütülmeye çalışılıyor

    0|0
    0|0
    • Eskiden anlamsiz bir samimiyet vardi zamanla boyle bir is oldu simdi yuzyuze dahi bakamiyoruz

  • Al birini vur ötekine pislikler

    0|0
    0|0
  • Verilen mal geri alınmayacağına göre, vicdan azabıyla yaşayacaksın.

    0|0
    0|0
  • yani en son noktaya el atmış sınız ne denile bilirki vicdan tabiki rahat birakmaz sen yanlış yapmışsın artık düzelmez artık her kızdındiginda aklına gelir yine yaparsın yazık etmissin oda sende

    0|0
    0|0
  • Allah kimsenin başına böyle olay vermesin. Nasil yaptiniz bunu eşinize. bide demis kayinim iyiydi. Sen kocana bir iyilik yas boşan adamdan. Tövbe et. Allah dan. kul hakkı na girmissin.

    0|0
    0|0
  • Ali Rıza bey duysa, yeniden felç geçirirdi..

    0|1
    0|0
  • adamı katil mi edeceksiniz boşan

    0|0
    0|0
  • Ayrıl da adamı daha fazla kandırma.

    0|0
    0|0
  • Ohaa

    0|0
    0|0
  • Bu olaya inanmak istemiyorm

    0|0
    0|0
  • uzaklasın birbirinizden şehir değiştirin

    0|0
    0|0
  • Ha. gisi daha iyi peki? 😒

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    12

Kızlar Ne Diyor 12

  • Hangisi dendiginde kayinbiraderim dicek kadar yuzsuzsun bence. pisman olan bunu demez. Allah afffetsin

    0|0
    0|0
  • Of of of... Size diyecek söz yok... Çukurdasın...

    1|1
    0|0
  • Boşan. Zina günahtır. Kimseyi ben geçmişi ile yargılamam ve kimseyi kınamam. Ama şunu düşün. Her öfkeli anında birine mi koşmak lazım? Sen bu ihanetle ve vicdan azabiyla evliliğini fazla surduremezsin. Ayrılrsan en doğrusunu yaparsın

    0|0
    0|0
  • Oo siz aşmışsiniz

    0|0
    0|0
  • Geçer kasma

    0|1
    0|0
  • söylenecek söz yok cidden kocana yazık size az bile vicdan azabı

    1|0
    0|0
  • ne pissiniz ya

    0|0
    0|0
  • öhh be yuhh yani bu nedir ya

    0|0
    0|0
  • Ne midesizsiniz be
    Cinsimden utandım resmen tüüğ...

    0|0
    0|0
  • Çık pışmınım trolsün

    0|0
    0|0
  • Cidden aşkı memnu falan izlediniz sanırım 😂😂

    0|0
    0|0
  • Söyleyecek söz yok ulan

    0|0
    0|0
Yükleniyor...