Çirkin olmak suç mu?

Ben genç bir kızım 18 yaşında. Kilom boyum orantılı ama çirkinim işte çirkinim. Ne yaparsam yapayım olmuyor yani neden insan gibi davranılmıyor bize :( bakım falan demeyin çirkinsen bakım da olmuyor komik duruyor ya da bir işe yaramıyor sanırım ömrümün sonuna kadar yalnız kalıcam yalnızlıktan çürüyecem bu yüzden içime kapandım beni seven bir erkeğin olacağını sanmıyorum ölmek istiyorum giydiğim birsey yakışmıyor hicbiryerim orantılı değil isyan etmiyorum ben kendimi sevmeye çalışıyorum ama insanlar önümde hep engel :( :(


1|0
8|11

En İyi Erkek Görüşü

  • Kim güzel ki herkes dünyayı ben yarattım kainat güzeliyim edasıyla geziyor takma kafana mevki sahibi olursan sana yukarıdan bakanlar gün gelir ayaklarına kapanırlar. Sana laf atana da ağzının payını vermekten geri durma.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Takıldığin şeye bak hayret bişey ha.
    Başkaları seni çirkin buluyor diye sende kendini çirkin bulmak zorunda değilsin. Azcık kendinle barışık ol. Çirkinim diyorsun... ne kadar çirkin olabilirsin ki? Kendini sevmen için insanların seni güzel bulması ya da iltifat etmesi gerekmiyor bunu sakın unutma.

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 10

  • Asıl suç öirkin olarak yaratanda.

    1|0
    4|1
  • Allahın suçu...

    0|0
    1|0
  • nefes alıyorsan şansın vardır

    0|0
    0|0
  • Gel ben seni haremine alam:)

    0|0
    1|0
  • suçç

    0|0
    1|0
    • Evet suçlu muamelesi yapılıyor

  • gel sarılalım

    0|0
    0|0
  • Elin ayağın tutuyor, kimseye muhtaç değilsin, güzel olup kötürüm olsan ne yapacan, zaten yaşlanacaksın, hayatın her anından tad al, kimseyi de kafana takma, kendini beğendirmek zorunda değilsin.

    0|0
    0|0
  • değil

    0|0
    0|0
  • Görmeden bişey diyemem

    0|0
    0|0
  • Boyun kilon kaç?

    0|0
    0|0
    • 160, 48 kiloyum

    • Hepsini Göster
    • İki meme mi hersey ya

    • Tamam söyleme ya

Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 7

  • Çirkin olamaz bir insan ya bakımını yapıyosan.. Ama kabul etmiyosan ve engeller varsa dua et teeccühe kalk yüzüne nur gelir

    0|1
    0|0
    • Niyet ederken Allah rızası için diyorsun yüzüne nur gelsin diye değil

  • Foto. atsana sen. komplex yaptım belki

    0|0
    0|0
  • Üzülme bebeğim

    0|0
    0|0
    • Nasıl üzülmeyeyim sevilmiyorum :(

  • Böyle düşünme, İnşallah karşına iyi yürekli bir bey çıkar hayırlısı ile.

    0|0
    0|0
  • Kendine uygun bir tarz yaratabilirsin ya da sac modeli yüz tipini baya etkiyi saçları degistormelosin.

    0|0
    0|0
  • Senide öyle seven biri bulunur

    0|0
    0|0
    • Herşey tip olmuş bu devirde umudum pek yok

  • Aynı ben la

    0|0
    0|0
Yükleniyor...