Kızlarr Topuklu ayakkabı giyince ne hissediyorsunuz ve en çok hangi tarz seviyosunuz :D?

ben en çok topuklu çizmeleri seviyorum, topuklu ayakkabı giyince aşırı özgüven geliyor, yere daha emin basıyorum , her kadını güzel gösterdiğini düşünüyorum

Güncellemeler:
2ay huuuuuuuu

0|0
15|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Sen emin basiyosunda bide yürümeyi beceremeyen arkadaşlar var onları napcaz onlar yerede basamiyor 😃😃

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Güzel göstermesine gösteriyorda günün sonunda onları ayağımdan çıkardığımda acısını 2 gün falan çekiyorum

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Topuklu çizme çok şık.

    0|0
    0|0
  • Benim boyuma yaklaşıyorsunuz yavaş yavaş. :D

    0|0
    0|0
  • Bir kız var burda reeminde topuklu harika ayakkabı bence kendisi gelsin göstersin bak

    0|0
    0|0
  • cogu yuruyemıyor zorlanıyor

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • Evet gerçekten öyle. Ben platform topuk tercih ediyorum ayaklarımın ölmemesi için 😂😂

    1|0
    0|0
  • Öz güvenim çoğalıyor. İyi geliyor yani. Platform veya stiletto. Sandalet tarzını sevmem

    1|0
    0|0
  • Her zaman topuklu giyen bir insan degilim hatta sık sık da giyen bir insan degilim, özel günler haricinde pek tercih etmem ama hakkaten de giydigimde hakkını veriyorum şimdi gosterio kadini yani topuklu ayakkabi 😊

    0|0
    0|0
    • 2ay

      hakkını nası lveriyosun :D

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      aynen öyle erkeklerin baktığını hissediyomusun :D

    • 2ay

      Etrafima cok bakan bir insan degilim ama topuklu giydigimde ve tesadufen de olsa etrafima baktigimda normal halimden daha cok bakan oldugunu hissetmistim..

  • İnce bantli dolgulari seviyorum. Kalin topuk stiletto yeni moda olanlar yani guzel tarz seviyorum.

    1|0
    0|0
  • Uzun 😒

    1|0
    0|0
  • Hiç tarzım değiltopuklu ayakkabılar, bir de yürürken çok ses çıkartıyor.. mecburen giydiğimde özgüvenim yerlerde sürünüyor.

    0|0
    0|0
  • Ayaklarım patlayacakmış gibi hissediyorum. Bana göre değil abi.

    0|0
    0|0
  • Ya giyiyorum iki km sonra gidip düz bir ayakkabı alıyorum ya da hiç giyemiyorum.

    0|0
    0|0
  • Boyumdan dolayı giyemiyorum

    0|0
    0|0
  • Travesti adnan gibi hissediyorum

    0|0
    0|0
  • Spor ayakkabı en iyisi 👍🏼

    0|0
    0|0
  • kendimi üstün hissediyom. Önüme çıkanın kafasını topukluyla ezıp havalı havalı geçecek gibi

    0|0
    0|0
  • Topuklu botlar cok havali

    1|0
    0|0
  • Abiye tarzı giy.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...