Erkekler bunu nasıl beceriyor?

Mesela bir kiz icin kavga ediyorlar, sonra bir bakiyosun o kavga eden cocuklar can ciger olmus, tek suclu zavalli kiz olmus. Sonra kiz salak gibi ortada kalmis. Cidden su erkekleri uzucen baska bisi yapmican ya


0|0
2|13

En İyi Erkek Görüşü

  • gördüğüm kadarıyla iki mall kavga ediyor lakin kızın ne kavgadan, ne de bu iki vatandaştan haberi yok :D bu arada kıza başka bir vatandaş çıkma teklif ediyor, kız bunu kabul ediyor :D bu iki mal vatandaş arasında kkavga edecek mevzu kalmıyor :D kısaca sorun kökten çözülüyor :D hahah

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 12

  • Hz Ademi cennetten kovduran etken nedir?

    Taa en basa donnn
    Olmanizda dert olmamanizda
    Bir elma bazen nelere kadirmis dimi
    Varolmamizi elmaya borcluyuz 😜😜

    0|0
    0|0
  • Eğer o kız küpeli dövmeli abuk subuk saç şekli olan zengin bebesine değilde Ada'm gibi birisine aşık olsaydı bunlar olurmuydu

    Not (geneli diyelim)

    0|0
    0|0
  • 2 erkeğin 1 kız için kavga etmesi... eyer zaten adam gibi adam olsa 2. erkeğin orda olmasına gerek bile kalmaz bence. hadi itti kopuktu bilmem neydi sana ilişti vs. eyvallahta o dediğin olmaz be :)

    0|0
    0|0
  • Çünkü "o" kızın ne kadar o. ros. pu olduğunu o kavgadan sonra beraber öğreniyoruz

    0|0
    0|0
    • 2ay

      O*pu olan o iki erkekten baskasi degil.

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Kiz ve erkek arkadas olabilir, kiz hicbi zaman baska gozle bakmaz ama erkek bakar. bu durumda yine kizlarin yaptigi bir sey yok erkekler fesat.

    • 2ay

      Erkekle kız arkadaş olabilir eyvallah ama dost kanka olamaz

      Kızın dediğin bir kelime erkeğe ümit verebilir dediğim gibi bilerek veya bilmeyerek ümit verebilir heyecanlandırabilir sadece mesafeyi iyi ayarlaman gerekiyor

  • 2 erkekle genelleme yapma rap stayla,
    sonsuza kadar küs mü kalsın çocuklar. Peace peace peace yani BARIŞ... Aşk her zaman olur, önemli olan dostluk.

    0|0
    0|0
  • Vardır sebebi

    0|0
    0|0
  • zavallı kız mı? şuana kadar ( Realde )1 tane adam akıllı kız görmedim

    0|0
    0|0
  • Bilmek istemezsin bence

    0|0
    0|0
  • Bizim gibileri bari üzmeyin la

    0|0
    0|0
  • Karakter meselesi sen yinede üzme bizi ;)

    0|0
    0|0
  • bir kız için iki erkeğin kavga etmesi saçma değilmi

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...