Yakın zamanda nikahlarına gittiğim 2 okuldan arkadaşım neden beni aramıyorlar acaba?

Farklı şehirlere gittim onların nikah ve nişanları için. 2 buçuk aydır ne aradılar ne de mesaj attılar. Bayram mesajı bile atmadılar. Ben de boşu boşuna masraf yaptığımla kaldım bu işsiz halimle.


0|0
3|6

En İyi Erkek Görüşü

  • Hatırlıyorum bu sorunu. Önceden gitsem mi diye sormuştun. Ben gitme demiştim sana. On gün önce bende arkadaşımın düğününe gittim,7-8 saatlik yola. Bende iki gündür arasınlar diye bekliyorum bayram için ama nerde, unutulduk. Hem şahidi hemde sadıçı oldum düşün. Koşturup durdum düğününde. İnsan kırılıyor dimi.. Ama kötü niyetli olduklarından değil, ince düşünceli olmadıklarına üzülüyorum ben. Seninkiler nasıl bilemem..

    2|0
    0|0
    • 2ay

      Benimkiler gibi 2ay aramazlarsa şaşırma sakın. Birininkine 11 mayısta diğerininkinede 10 temmuzda gittim. 10 temmuzda gittiğimde mayısta gittiğim arkadaş da vardı. bunların ikiside benden farklı şehirdeler. Üstelik ben nişanada gittim arada. Zaten zırt pırt aranmayı seven biri değilim. En azindan bayramda hatırlanmak isterdim. Benim üzüldüğüm fedakarlığımın değersizleştirilmesi. Ortada bir kötü niyet yoktur zaten.

En İyi Kız Görüşü

  • insanlar sürekli birbirleriyle iletişim halinde olmak zorunda değil. annemle bile ayda bir defa konuşuyorum. en iyi dostlarımı yılda bir bilemedin iki defa ararım. o kadar da çok bağımlı olma insanlara. herkesin kendince bir düzeni var.

    1|0
    0|0
    • 2ay

      Bağımlılıktan değil zaten yalnızlığı seven bir insanım. Alışverişe sinemaya yalnız giderim hep. Sadece nikaha kadar sürekli beni arayıp sensiz olur mu hiç deyip çok ısrar ettiler. Aynı şehirde yaşasak hadi neyse. Zaten ikisindede üniversiteden bir tek ben vardım yanlarında. Acaba sırf ben orda görüntü olayım diye mi çağırdılar bilemiyorum.

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      "hayır." neden diye sorsa "hayır". ısrar etse "hayır". sensiz olmaz dese "hayır". sana küserim dese "hayır". daha da ısrarlı olursa yüzüne kapat telefonu da anlasın terbiyesizliğini.

    • 2ay

      Anladım.

Erkekler Ne Diyor 5

  • Böylece hayatından çıkaracakların listesine 2 kişi eklenmiş...

    1|0
    0|0
    • 2ay

      Aynen ben elimden geleni yaptım 3 ay önce nikahına gittiğimin düğünü olmadı bile düğüne yakın arar artık.

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Eğer hayır demekte güçlük çekiyorsan muhtemelen zor olacak senin için. Ama doğru bildiğin bir şeyi eğer dile getirmeye alışırsan inan hayır demek de evet demek kadar kolay söylenebilir.
      Kolaylıklar diliyorum...

    • 2ay

      Teşekkür ederim. Zaten Hayır diyeceğim ama bunu kibar yollamı yoksa açık bir şekildemi yapsam ona karar veremiyorum.

  • Yeni evliler sevişiyolardır cicim ayları akrabaları geziyolardır

    2|0
    0|0
    • 2ay

      Yok canım yaa biri daha geçen hafta düğün yaptı diğeride ekimde yapacak. yani biri aynı yerde yaşamaya yeni başladı diğeri başlamadı daha.

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      ☺☺☺

    • 2ay

      Burdayım gelll

  • cicim ayları bitince ararlar merak etme:)

    2|0
    0|0
    • 2ay

      Daha bir tanesinin düğünü bile olmadı. Sanırım ekimde yapacaktı ☺

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Onu tam olarak ben de bilmiyorum ama ne kadar çok x per kazanırsan o kadar çok soru sorabiliyorsun. beğeni alırsan xper kazanıyorsun.

  • Trilyonda olsan harcanacaksin

    1|0
    0|0
  • Vefasızlarmış. Boşver sen karakterinden ödün verme yine

    1|0
    0|0
    • 2ay

      Anlamadığım şey şu gitmem için çok ısrar etmişlerdi .

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Üzücü gerçekten.. Senin istediğin sadece hatırlanmakmış

    • 2ay

      Aynen öyle. Zaten herkes bir hayat gailesinde sürekli iletişim halinde olunamıyor zaten.

Kızlar Ne Diyor 2

  • normalde de sürekli konuşmak zorunda olduğunuzu düşünmüyorum aylarca konışmayabilirsiniz normal bişey ki insanlar daha yeni evli yani bir dur sende

    1|0
    0|0
    • 2ay

      Ama aralarında anlaşmışlar gibi 3 aydır ses seda yok ikisindende. Bıçak gibi kesmeleri şaşırttı beni. Benden başka yanlarında olan üniversite den başka hiçbir arkadaşları yoktu. Bir tanesinin daha düğünü olmadı yani aynı evde yaşamıyorlar. Daha senin yaşın genç. Ne demek istediğimi ileride anlayacaksın.

  • dur millet balayindaaa. sicim ayi baslasin dertlesmeye ararlar

    1|0
    0|0
Yükleniyor...