Erkek kanka istiyorum?

arkadaslar bu zamana kadar kiz arkadaslarimdan cok kazik yedim illallah ettim her animda yanimda olcak hakkimda kotu dusunmuycek bir erkek kanka nasil yapabilirim lise sondayim siniftaki erkeklere nasil yaklasabilirim arkadasca


0|2

En İyi Erkek Görüşü

  • Bence yaklaşma yanlış anlaşılırsın sana en yakın gelen erkek arkadaşına bunu böyle anlat sana yardımcı olacak

    1|0
    0|0
    • iyi de nasil soyliycem ki

    • Hepsini Göster
    • galiba evet :D

Erkekler Ne Diyor 21

  • bir kız banada kanka olalım demişti fakat bir süre sonra o kadar güven veriyor ve her konıda yardımcı olduğun için bu defa kız kendi seninle ilgili başka şeyler hayal etmeye başlıyor bu yüzden kız ve erkekğin kanka olmasını daha doğrusu bu çağda kanka kelimesinin üçerdiği anlamı taşıyarak kanka olması bana imkansız geliyor

    1|0
    0|0
  • Boşver aklın varsa tek takıl

    0|0
    0|0
  • Yaklaşamazsın, aynı yaştayız ama yaklaşmaya çalışırsan bu kaşınıyor felan diye düşünürler. Eminim bak bundan.

    0|0
    0|0
  • Gay bul kendine. Erkek kanka her an yürüyebilir sana.

    0|0
    0|0
  • Erkek kanka olayı pek tutmadı. Neticede bir kaç aya kalmadan yan yana dan, üst üste olan pozisyona geçiyorlar. Öyle kankalık mı olur lan!

    0|0
    0|0
  • ne işin var erkeklerle ya bir git okulunu bitir edebinle

    0|0
    0|0
  • Asosyal olan ile konuş diğerleri vurucu tim.

    0|0
    0|0
  • hey :D

    0|0
    0|0
  • Hmmm ahhh ah lise yillarim bitti gitti kiz knkam olmadan

    0|0
    0|0
  • Kankacılıktan hoşlanmıyorum

    0|0
    0|0
  • hayır istemiyorum lütfen dedim yapma hayir lütfen aşkım olmaz daha erken off ya acıyor! demek istermisin demek istemiyorsan uzak dur😂😂

    0|0
    0|0
  • Nbr kanka

    0|0
    0|0
  • Kanka ayağı b. k ayağıı geç bunları

    0|0
    0|0
    • hepsi oyle degildir ama

    • Hepsini Göster
    • napicam ben hic guvenebilcegim bir arkadasim olmiycak sanırım :(

    • Boşver napacan arkadaşı benimde yok olunca bir gün geliyor seni yolda bırakıyor sevgilini elinden alıyor işine gelmediğinde seni tanımıyor kısacası tek yaşa

  • Amacin ne ki

    0|0
    0|0
  • :O zor iş

    0|0
    0|0
  • o iş yaş hem inan erkeklerde tekin değil

    0|0
    0|0
  • onlar kanka görmez

    0|0
    0|0
  • erkeklerde öyle fazla güvenme

    0|0
    0|0
  • Pek fazla güvenme erkeklere. İlgiye kapılırlar genelde.

    0|0
    0|0
  • Bence uzak dur

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    1

Kızlar Ne Diyor 2

  • çok zor bir şey istiyosun..

    0|0
    0|0
    • neden

    • Hepsini Göster
    • yakin arkadas sandigim herkesi kaybettim zaten hic duzgun bir arkadasim olmiycak galiba :(

    • olur sen güzel bir insan olmaktan vazgeçme

  • Konuştukları konulara katıl

    0|0
    0|0
    • yanlis anlasilmak da istemiyorum gidip yanlarina falan otursam garipserlermi acaba

    • Hepsini Göster
    • haklisin deniycem bunlari cok tesekkur ederim :) :)

    • rica ederiim

Yükleniyor...