Kapat

Bugün AVM'de yaşadığım lanet olay kafama çok takıldı :( ?

Bugün asansördeydim avmde ve pusetli karı koca (karı da karılığını bilse bir şeye de benzemiyor Allah'ın gücüne gitmesin.) adam da adam karalaması keli çıkmış aptalın. çok sinirliyim şu an ondan biraz hakaretlerim buraya da yansıyor neyse, asansör kapatma tuşu var ya adam çıktı karısı içerde kaldı geri açıldı kapı bana bağırdılar neden kapıyorsun diye ki butona basmadım. onlar beklediği için kapandı. Ben de basmadım tuşa dedim. o karı bozuntusu da çıkıp dedi "karşılık verme lan" adam diyor tamam sus diye bağırıyor aptallar. Sonra kapı falan kapanıyordu "SUS LANNN" diye bağırdım indim kata işimi bitirdim. Sonra diğer katlara çıkıp aradım onları bulamadım yemeğe ailemin yanına giderken aynı restoranda oturuyorlardı karı tek başına oturuyordu bebeğiyle ben de pis pis baktım sonra ailem sordu bişey mi var falan söyledim çıktık restorandan bizimkilerle karıya sataşıyoruz kadın deli oldu masada "ıahh napıyosunuuuz ahhh" diye. ben de bakışımı attım gittik. Ama şu an keşke daha çok mu karşılık verseydim daha çok mu sataşsaydım diye içimde kaldı sanki. lütfen yorumlarınız ciddi olsun :/ bilmiyorum arrtık


0|0
14|6

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Nasil boktan bir ulkeyiz biz ya, insanlarin birbirine saygisi kalmamis

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 13

  • salklar ya ben olsam daha beter cevap verirdim

    0|1
    0|0
    • bundan sonra kimseye öyle olmicam. yırtık olma vakti geldi.

  • Gördüğün yerde bozuntuya vermeden ordan uzaklaş abartmamışsın ama sen yinede arkanı kolla

    0|1
    0|0
    • ya bırak bayram için gelmiş a. k aile bozuntusu

    • Hepsini Göster
    • ıyyy bırak saol yine de <3 düşünmen yeter yavruu :)

  • Azıcık cingen olaydın keske

    0|1
    0|0
    • elitim baby napayım hbfj. şaka bir yana tam bir aptallardı ailem de dedi zaten bunlar deli be diye kfjhfk

    • Zaten bıraz kafaları çalışsa bısey demezlerdi salla

    • saollllllllllllll :) mutlu oldum <3 :)

  • Hic satasmAman gerekirdi

    0|1
    0|0
    • içimde mi kalsın aa

    • Hepsini Göster
    • Erkege agirbasli ve sagbirli olmak yakidir ama sen ne dersehn oyle tabi hayat senin basrol senin

    • Düşünmen yeter canııııııııım :) moral verdin gerçekten tşklerrr

  • Ciddiye alip uztmamani tavsiye ederim geri zeklaliyla geri zekali olunmaz sonucuta. Bir kere cevabini verince yeterli olmali. Keskin sirke küpüne zarar

    0|0
    0|0
  • Cstlak kadin

    0|1
    0|0
    • salak ya yemin ediyorum. Rengarenk insan <3 :)

  • İlk defa üşenmedim okudum -;-
    Ama gereksiz bir konu takma bence. Fakılcak bir şey yok sbxmxb

    0|1
    0|0
    • saolll...<3 (kalbi arkadaş olarak koydum he yavşama falan alma. bu toplumda bunu da belirtmek zorunda olur hale geldik böyle yapanlar utansın neyse saol by :) )

    • Hepsini Göster
    • by. s. s. s. s. s.. s. s

  • Kaba insanla bas edilmez.. muatap olup sende kabalasma

    0|0
    0|0
  • S. Et gitsin

    0|0
    0|0
  • Gereksiz bir atışta olmuş satasmaman daha iyi olurdu

    0|0
    0|0
  • Takıntılı mısın yaa

    0|0
    0|0
  • Abi hiçbir şey anlamadım ya la😂

    0|0
    0|0
  • Troll

    0|1
    0|0
    • VALLAHA DEĞİL

    • Avmde kadini dovdunuz ve kimse bisey yapmadi yani

    • dövmedik çocuğum. sataştık laf maf attık.

Erkekler Ne Diyor 5

  • Ne diycegimi bilemedim ama sunu usenmeyip okudum yorum atiyim bari 😃

    0|0
    0|0
  • sacma bisey iste

    0|0
    0|0
  • Olm bunlara böyle takılırsan çok fazla yasamazsin sen. Bazi seyleri geride bırakmayı öğren

    0|0
    0|0
  • gereksiz çift

    0|0
    0|0
  • Mal ya ben olsam oan dalardim adama karisinida sikerdim

    0|0
    0|1
    • Her şey lafta kolaydır... :) az gerçekçi olmaya davet ediyorum seni. :)

    • Hepsini Göster
    • . rospuyu bacim yapmis anladin sen

    • ana kat kat boşaldığım hayal dünyandan ezgileri anlat bize bende senin ananı 100. kattan aşağıya atayım caprice gold binasını ona sokyaım tamam mı oldu mu şimdi rahatladın mı

Yükleniyor...