Hobi olarak 😂😂😃😃 nelerle ilgileniyorsunuz hadi bakalım ( part 1 ) ?

Hobi olarak 😂😂😃😃 nelerle ilgileniyorsunuz hadi bakalım ( part 1 ) ?olarak nelerle ilgileniyorsunuz ( tamam vurmayın acıyın bana ) :D :D :D :D😅


1|1
21|5

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 20

Erkekler Ne Diyor 5

  • Yönetim kötü espirili paylaşım diye şikayet eklemeli. 😒 adjsh

    0|0
    0|0
  • hahaha oğlum çok komik espri lan valla yemin ediyom. baya komik çok üst düzey bir espri bu ya. bunun düzeyini millet de öğrenmesi lazım. fazla komik yani, hani mesela bazı espriler yapıyorlar bu kadar komik değil. hahaha. ben şimdi buna gülüyorum ya, yarın gülemiycem diye üzülecem kendim. hani genel olarak baktığında espri şeylerine bunun çok üst düzey kalıyo bu espri. hahaha. ulan biraz az komik yap da gülmekten altıma sıçmayım. hahaha. sen bu espriyi bir tane uçak kirala, arkasına koy bu espriyi, yedi düvel duysun bunu. ulan gülmekten öldüm yemin ediyom bu kadar komik aaa. yani biraz az komiğini yap bunun, gene gülecem. çıkalım dağların başına hep beraber halay çekerek bu espriye gülelim, yani bu esprinin karşılığı çok daha kaliteli esprilerin önünü de açar, ülke olarak kalkınırız yani. sen bu espriyi yap afrikadaki çocuklar açlıktan ölmesin...

    0|0
    1|0
  • 0|0
    0|0
  • Ulen bende ilk zamanlarımda böyle bir espri yapmıştım beni recm ettiler :))

    0|0
    0|0
  • müzik dinlemek

    0|0
    0|0
Yükleniyor...