Kapat

Otostop yapar misiniz Otostop yapanı arabaniza alır misiniz?

Otostop yapar misiniz Otostop yapanı arabaniza alır misiniz?


0|0
10|8

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • yapmam yapanı da arabama almam dermişim yok lan kadınsa alırım da erkekse almam :)

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 9

  • yapmam yapanıda almam

    0|0
    0|0
  • yapmam.

    0|0
    0|0
  • Yapmam almam

    0|0
    0|0
  • Yapmam.
    Almam.😌

    0|0
    0|0
  • Bayansa ve ya cocuksa aliyorum, ben de yapmistim :D

    0|0
    0|0
  • Abim olmadan yol ne kadar uzun olursa ya da geç kalıyorsam yinede otostop çekmem

    0|0
    0|0
  • Aklımı peynir ekmekle yemedim

    0|0
    0|0
  • Mecburen yaptığım oldu, arabam olsaydı bende alırdım

    0|0
    0|0
  • cüzdanımı unutunca yaparım

    0|0
    0|0
    • Beni kacirirlar başıma bir şey gelir diye Korkmaz mısın

    • tabi korkarımda tipleri iyise kaçırmazlar zaten yolda kalınca yapılcak bişi kalmıyor

    • Sen yinede dikkatli ol Tipi iyi olan sapıklar da var piyasa da bebek yüzlü sapiklar

Erkekler Ne Diyor 7

  • Otostop yapmam, yapanı da almam kolay kolay.

    0|0
    0|0
  • Yapmam, almam. Çok film izledim ve korkarım birşey gelir başıma diye filmlerdeki gibi :D

    0|0
    0|0
  • yerine ve alacagim kisiye bagli. cok mecbur kalmadikca otostop yapmam

    0|0
    0|0
  • Öğrenciyse alırım

    0|0
    0|0
  • Hayır.

    0|0
    0|0
  • Almam ama bayanlara yaparım

    0|0
    0|0
  • Ablam hep otostop yapiyor ne var ki bunda

    0|0
    0|0
Yükleniyor...