Bayram sabahı erkenden kaldırılıp hiçbir şey yapmadan oturanlar burada mı?

Yapılacak bir şey yok ama saat 8de uyandırılırız hep buna anlam veremiyorum.


1|0
21|12

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Cünkü peygmaber efd (s. a. v.) demistir ki bayramlari cok uyunmaz erken kalkin..🤗 bayramin mübarek olsun kardesim👋✅

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • ben 6.20 de uyandim namaza gittim geldim simdide. kasabi bekliyoruz kurban kesecegiz ;)

    1|0
    0|0
  • ben daha uyumadım ki :/

    1|0
    0|0
  • Bayramda uyunmaz ayıp :)

    1|0
    0|0
  • sabah babam kaldrdı namaza dedim baba ne namazı :D unutmuş bir heyecan benide kaldırdı :D

    1|0
    0|0
  • Aynen 😕

    1|0
    0|0
  • Ewt burda

    1|0
    0|0
  • Kalk saati beş kırkbeş su an mesaideyim yok oturmak offf

    1|0
    0|0
  • Saat 12 de uyandım mutluyum

    1|0
    0|0
  • Bugun bayram erken kalkin cocular olayinin bitmesi cok zor kalkican yapicak bir sey yok

    1|0
    0|0
  • Sabahın köründe kalktım oturuyorum şimdi. : )

    1|0
    0|0
  • Sabahın köründe misafirleri deli dürttü ya gelebilirler uyanık olmak lazım tabi :d:D

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 20

  • işte bekledigim soru.. sen harikasın :D 7.30dan beri ayaktayım tek bir sey yapmadım öyle oturuyorum anlamıyorum neden her bayram böyle. Gelen giden yok, hayır yapacak is de yok ne mana :D

    1|0
    0|0
  • Evet burada şimdilik 😊

    1|0
    0|0
  • Burdayım 😂😂

    1|0
    0|0
  • Biz 6 da uyandirildik konuşma bence😒😒

    1|0
    0|0
  • Bayramı pek umursamıyorum.😃
    Her zaman uyandığım saatte uyandım.

    1|0
    0|0
  • Evet ya😢

    1|0
    0|0
  • Haha ben de 😊

    1|0
    0|0
  • Burdayim 😒😒

    1|0
    0|0
  • Evet burdayım, amaç birlikte bayramlaşmak ve kahvaltı yapmak şuanda bekliyoruz hep beraber 😂😂

    1|0
    0|0
  • ne 8i 7de

    1|0
    0|0
  • Yk valla kalkmam

    1|0
    0|0
  • Bende 😕😑😑

    1|0
    0|0
  • Amac bayramlaşıp kahvaltı edip dağılmaktı, oturuyorum öyle.
    İyi bayramlar

    1|0
    0|0
  • Hehe dımı y yatsammı kı😀

    1|0
    0|0
  • Burds tabi

    1|0
    0|0
  • 7 de kalktim guzel bir kahvalti yaptik beraber. Bayramlastik.
    Herkes kurban telasina döndü..

    1|0
    0|0
  • Saçma aynen

    0|0
    0|0
  • Altıda uyandım 😒

    1|0
    0|0
  • Hizmetçilerime emir verdim

    1|0
    0|0
  • 7 de uyandırıldım ve baya çekişmeli bir uyandırilmaydı kavga ettim annemle hatta sonra küstük :) ve beni bıraktılar gittiler :)

    1|0
    0|0
Yükleniyor...