Kapat

Türk kızları Rus kızlarını niye çekemiyor?

Türk kızları Rus kızlarını niye çekemiyor?

  • Rus kızları melek. 😇
    0%(0)26%(8)Oy Ver53%(8)
  • Rus kızları güzel. 😍
    69%(11)48%(15)Oy Ver27%(4)
  • Rus kızları namuslu. 😎
    19%(3)16%(5)Oy Ver13%(2)
  • Rus kızları maharetli. 😏
    12%(2)10%(3)Oy Ver7%(1)
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
...
..

0|0
15|7

En İyi Kız Görüşü

  • Şahsen ben Rus hatunlara bayılıyorum. Genelleme yapmayalım.

    0|2
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Kezban olduklari icin

    1|2
    6|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • Ben rus kızlarını beğeniyorum sadece kendini çok bir bok sanıp Türk kızlarını beğenmeyen erkekleri sevmiyorim

    0|0
    0|0
  • Peki niye türk erkekleri rus kızları övüyor? Yeter artık ya bizim de canimiz var. Sizin kendi topraginizdaki kizlari savunmaniz gerekiyo. Tamam. Hadi dedgin oldu rus kizlari guzel diyelim peki Türkiyemizdeki bu knk kardesligini napican. Genc yeteneklerimiz var bizim. O yüzden yeter artık anladınizmi yeter

    1|0
    0|0
  • Namuslu hahahahahhaa baya komik olmus o ama guzeller bence allah var yani

    0|0
    0|0
    • Sizden namuslular.

    • Daha once yapmis oldugun yorumlari malesef yeni okudum yoksa fikir belirtmezdim. O senin dusuncen bisey diyemem Turk kizlarinda sana hep namussuzu denk gelmistir bilemem zaten Turk kizlarinin namusunu savuncak degilim banane o yuzden igneleyici yoruma gerek yok

  • Sizi verip italyanları alabılıyosak bence sıkıntı yok

    1|0
    0|0
    • Ulen ne İtalyanmış be İtalyanlar duysa şu dediğini toplu miker seni

    • Hepsini Göster
    • Yav he italyansın tamam şu sorudan bıldırım geldıkce tepem atıyor

    • Nasıldı tadı?

  • E- Rus kızlarını çekebilen türk kızıyım :P

    0|1
    0|0
  • allah onlara vücut vermiş gerisini koyvermis... De cekemedigimizi kim söylüyor

    1|0
    0|0
  • Ruslarin sadece adi var bence almanlar italyanlar daha güzel

    0|0
    0|0
  • rus kızlarımı namuslu hahaha :))

    1|0
    0|0
    • Sizden namuslu.

    • Hepsini Göster
    • Inan vermek istemem zaten neyse umarim gonlune gore bir rus bulur evlenirsin ilerde

    • Buldum.

  • Bu bir söylenti

    0|1
    0|0
  • siz erkekler neden bu karşılaştırmayı yapma gereği duyuyorsunuz

    0|0
    0|0
  • türk erkekleri neden İtalyan erkeklerini cekemiyo peki :-D

    0|0
    0|0
  • Niye çekemeyeyimki güzele güzel derim ben boşa kıskançlık yapıp triplere girmeye gerek yok..

    0|0
    0|0
  • B dedim

    0|0
    0|0
  • Maharetliler

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Türk kızları melek, güzel, namuslu ve maharetli

    0|1
    0|0
  • anüslerinda kıl olduğu için

    0|1
    0|0
  • şıklar çok güzel kardeşim aynen böyle devam :)

    0|1
    0|0
  • Rus kızlar gavur :D

    0|0
    0|0
  • Türk kızı rus kızı. Bırakın bu safdatayı.

    0|0
    0|0
  • türk kızları bence dünyanın en güzel kızlarından. her on türk kızından garinti 5 i çok güzel , üçü güzeldir. ikisi de idare eder. aslında kadınlar genel olarak güzeldir.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...