Hayatı bombok ve bomboş geçen var mı şu aralar?

Ne isi ne eşini bulabililmiş. . Öyle evde mal mal oturan benim gibi..😒


1|0
16|27

En İyi Erkek Görüşü

  • İş güç var koşturuyoruz ama eş kısmı hiç yok ya, sıfır. Hep mptorlar yazıyor bana, düşerim diye korkuyorum

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Abicim tatildeyim yine de boş geciyo degisen bisey yok guluyoz egleniyoz yinede bos geciyo dusun yani

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 26

  • çok var öyle

    0|0
    0|0
  • burda :D

    0|0
    0|0
  • Olmamı kurban bayramını ailemden uzak ve peş parasız geçiricem oysaki ne hayallerim vardı cabriomla 7-8 günlük yolculuğa cıkacaktım ama gel görki kontağı çevirsem benzinliğe gidemeden yakıt bitecek :D
    Bunada şükür en azından hayattayız.

    0|0
    0|0
  • evet tüm hayatım öyleydi halende öyle çaresizlkten ksye üye odum arkadaşlar ediniirm diye

    0|0
    0|0
  • güzel özetledin

    0|0
    0|0
  • Senden çok vardır merak etme :)

    0|0
    0|0
  • Bu aralar biraz öyle

    0|0
    0|0
  • var kank

    0|0
    0|0
  • Milyonlar var merak etme

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Napicaz be kardes

    • 2ay

      Her halimize şükredip yaşadığımız sürece mücadele edeceğiz. Yapacak başka bir şey yok. Her insanın kaderi bir değil.

  • aynıyız :D fdgdfg

    0|0
    0|0
  • Çok hazin bir durum
    Hata yaptırır

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Ne yapmak gerek sence

    • 2ay

      Kendine uğraş edin oku
      Kitap güzeldir
      Git bir kütüphaneye kaydol
      Halk eğitim kursları var güzel sanatlar dersleri var
      Hat sanatı bile var

  • Aynı ben

    0|0
    0|0
  • Hayat bu günlerde hep lütfen wait... Çekiyor

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Neyi bekledigimizde belli değil anasını satayim

  • Var.

    0|0
    0|0
  • İşim yok, eşim yok para var çok şükür mal mal oturuyorum

    0|0
    0|0
  • Benim ol hem isin hem esin olmus olur sadece tani karari sonra ver

    0|0
    0|0
  • Oturma seviş demişler

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Tama dedem evlenelim de bir..

  • İşim var çok şükür parasız kaldığım gün çok az. Ama sevgi? o olmadıktan sonra anlamı kalmıyor

    0|0
    0|0
  • İşim var ama hayatım hayat değil

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Neden

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Hersey este bitiyor dimi

    • 2ay

      Aynen bir sevdiğin seni seven senin ilgilendiğin onun senle ilgilenmesi sığınacak sevgi limanı yani

  • Bn herşey boş boşluk bmm için

    0|0
    0|0
  • Her zamanki gibi

    0|0
    0|0
  • bide okulu var bu işin

    0|0
    0|0
  • suriye gibiyim

    0|0
    0|0
  • takma kafana

    0|0
    0|0
  • Aynen oyle evlenmeye kiz bulamiyorum arkadas yaa

    0|0
    0|0
  • Is varda es yok... :o

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 15

Yükleniyor...