Kızlar sizce doğru mu? Beyler katılıyo musunuz😀?

Kızlar sizce doğru mu? Beyler katılıyo musunuz😀?
Kızlar kendinizi beğeniyo musunuz? Beyler siz kızları beğeniyo musunuz


1|0
1314

En İyi Kız Görüşü

  • Hint kadinlarini bilmem de Türk kadinlarinin ilk 5'e girecegine inanirim. Victoria secret mankenlerine tas cikarcak kizlarimiz yok degil :D

    1|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Hint kadınları mi 1. Mis halt etmişler turk kadınının eline su dokemezler

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 12

  • Tiple ego ters orantiliysa demekki..

    0|1
    0|0
  • Bence bizde her türlü var çok güzel de var çok çirkin de karışık bir ırk
    Ama şöyle de bir şey var ki cirkinsen çirkinim de demeyi bileceksin kendiyle barışık olmalı insan

    0|0
    0|0
  • Begenmiyorum nefret ediyorum kendimden

    0|0
    0|0
  • Kendimizi seviyoruz bu iyi bişey insanlar kendileriyle barışık olmalı

    1|0
    0|0
  • Hahah ya ilahi biz 😂

    0|0
    0|0
  • Ego tavan bizde maşallah :D

    0|0
    0|0
  • Bence güzellik görecelidir bir kişi sana güzel der öteki çirkin ama birazcık o haberde ego varmış gibime geldi :)

    0|0
    0|0
  • Öz ve öz Türk ise güzeldir

    0|0
    0|0
  • Kendini begenmişlikte ikinci numarayiz sevinsem mi üzülsem mi bilemedim 🙈

    0|0
    0|0
  • Bence bizim türk kadınları da erkekleri de oldukça iyiler 😍
    Taş değil meteor mübarek 😁😂

    0|0
    0|0
  • Birtek boy sıkıntımız var

    0|0
    0|0
  • herkes kendini güzel bulur kendini güzel bulmayan insanların psikolojisi bozulmuştur

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • Türk kızları güzel zaten 👍
    Şişko olmadıkları sürece 😂

    0|1
    0|0
  • Rusyaya kalıbımı basarım gittim gördüm kimse ay çok soğuklar falan demesin efsaneler abi efsanee

    0|1
    0|0
  • Bence doğru.

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • Hadi be hepsi cüce :D

    1|0
    0|0
  • çok havalılar sadece

    0|0
    0|0
  • Algı operasyonu bunlar.

    0|0
    0|0
  • lan olm bizimkiler kızmı be :D :D :D

    0|0
    0|0
  • Vay bncede öyle

    0|0
    0|0
  • Cok begenmis olmayalim

    0|0
    0|0
  • Özgüven meselesi azıcık da tevazu olmalı

    0|0
    0|0
  • Ben katılmıyorum

    0|0
    0|0
  • kızına göre

    0|0
    0|0
Yükleniyor...