Başına bundan gelen var mı : ?

Başına bundan gelen var mı :| ?
Sabah itibariyle bunu yaşadım. Burnum kıpkırmızı hâla :((


0|2
17|40

En İyi Erkek Görüşü

  • Geldi sjsjsk

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Yürürken telefonla bir seye bakiyordum. bir an durdum. İşimi bitirince kafami bir kaldırdım direkle burun burunayim 😄 zamanlamam harika olmuş.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 39

  • Geçmiş olsun :D

    1|0
    0|0
  • telefonun zararları..
    duran direğe vurmuşluğum var =))

    1|0
    0|0
  • Ya ben böyle biride onune bakmadan yuruyodu carpismistik 😁😁

    1|0
    0|0
  • gelmedi D

    1|0
    0|0
  • hayır önüme bakmaam bıle gözucuyla sezebılıyorum

    1|0
    0|0
  • Telefonla yuruyenlere müstehak.

    1|0
    0|0
  • ahahha gelmedi :D

    1|0
    0|0
  • Kesin telefona bakıyordun görmedin demi :D :D?

    1|0
    0|0
  • Hahajaja lan bende çöp kovasına çarptım

    1|0
    0|0
  • Haha 😂
    Cok nadirrr
    Gözüm acıktır

    1|0
    0|0
  • yerde para bulurum umuduyla yuruyen insanlarin yasadigi bisey genelde :)

    1|0
    0|0
  • iyi bari otobüsün altında kalmamışsın :D

    1|0
    0|0
  • kötü tarafı yolda sokakta bu durumu biri gördümü gülme krizine giriyor şerefsizler bizzat yaşadım :D

    1|0
    0|0
  • Ağaca bir şey oldu mu?☺️

    0|0
    1|0
  • Hayir olmadi

    1|0
    0|0
  • çok fena ya

    1|0
    0|0
  • yürürken önüne bakarsan böyle şeyler yaşamassın ahudududududululululu

    1|0
    0|0
  • Telefonla mı uğraşıyordun

    1|0
    0|0
  • Hyrr

    1|0
    0|0
  • Gözünün önüne baksana

    0|0
    1|0
  • yolda giderken telefon kullanmanın hazin sonuçları

    1|0
    0|0
  • Hadi ya gecmis olsun

    1|0
    0|0
  • ayyyyyyyyyyyyyyyy yetişin komşular şimdi bayılacağım kız kafasını ağaca çarpmış :D

    0|0
    1|0
  • hahahh san mi oldu bu hahh keske orda olsadim bir paket cekirdekle ise gidene kadar sana gulerdim hoha

    0|0
    1|0
  • Ağaca bişey oldu mu

    0|0
    1|0
  • gelmez mi

    1|0
    0|0
  • Of of sende önüne bakaydın.

    1|0
    0|0
  • Uffff

    1|0
    0|0
  • offffff çok fena... geçmiş olusn

    1|0
    0|0
  • Az bak telefona

    0|0
    1|0
  • Erkekler Devam
    9

Kızlar Ne Diyor 16

  • off çok fena :/

    1|1
    0|0
  • Hayir hiç olmadi bu.
    Geçmiş olsun...

    1|0
    0|0
  • Aynı ben

    1|0
    0|0
  • Bazen oluyor;(

    1|0
    0|0
  • Bir kere geldi

    1|0
    0|0
  • Ay çok kötü.. Hayır gekmedi neyse ki

    1|0
    0|0
  • yillar once olmustu :D hahahahah

    1|0
    0|0
  • ooouv gecmis olsun :/

    1|0
    0|0
  • Yolda yürürken telefonla uğraşmıyorum pek

    1|0
    0|0
  • AHAHAHAHA😂😂 daha önce hiç başıma gelmedi geçmiş olsun

    1|0
    0|0
  • kıyamam sana

    1|0
    0|0
  • Hayır hiç gelmedi :D

    1|0
    0|0
  • Gecmis olsun... akilli telefonun zararlari galiba

    1|0
    0|0
  • ben direğe çarpmıştım

    1|0
    0|0
  • Yasamadim

    1|0
    0|0
  • Ouff, burnum yandı lan =S

    1|0
    0|0
Yükleniyor...