Öz kardeşimin ölmesini isteyecek kadar nefret ediyorum?

Ondan nefret ediyorum.18 yaşindayim o 17 yaşinda bu yaşimizda hala kavga ediyoruz. Birbirimizden nefret ediyoruz. Kavga ettikten sonra baxen boynunda iz kaliyo. Ben bu yaşta kavga ettiğimiz için utaniyorum sakla şurani diyorum. Benim inadima açiyo abimle kavga ettik abim yapti diyo. Birgün ya onu öldürücem ya dakendim inttihar edicem. öz kardeşimden nefret ediyorum. Napicam yardim edin?


0|0
2|4

En İyi Kız Görüşü

  • O kadar takma. Umursamaz olmayı öğren bazı zamanlarda. Ne kadar üstüne gelirse gelsin görmezden gel. Kendi hayatınla ilgilen

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Ya den ya o seni kiskaniyor

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Kardeş candır lan. Öyle deme. Bizde çok kavga ederdik kardeşimle taki o üniversiteye gidene kadar. Üniversiteye gelince düzeldi kerata. Şimdi sorsan aramızdan su sızmaz benim param olmaz o gönderir onun olmaz ben gönderirim. Aşk meşk işlerini ilk benimle konuşur. Çünkü seni örnek alıyor. Abisisin. Düşünsene damarlarınızı kessek aynı kan akar. Var mıdır ondan ötesi. Kardeş candır, kardeş herşeydir. Kardeş bazen dost bazen düşmandır. Peki neden düşman biliyor musun, Çünkü dostların arkadaşların sana doğruyu söyleyemez ama o söyler çünkü bir çekingesi yoktur.

    O yüzden sabır et kardeşim alttan al bak dediğim gibi yaşınız biraz daha büyüsün biz ne salakça hareketler yapıyorduk diye güleceksiniz.

    0|0
    0|0
  • İnsan kardeşi için ölür hakkımızda hayırlısı

    0|0
    0|0
  • Kardeşin kzmi? Erkekmi?

    0|0
    0|0
  • buyuyunce gecer

    0|0
    0|0
Yükleniyor...