Sizce bir insanın neden sevgilisi olmaz? Cidden sevgili yapmak zor mu?

Fiziği süper boyu da uzun yüzü ortalama kişiliği de cabuk sinirlenmek gibi ufak tefek şeyler haricinde iyi olan ve egitimli bir genç kızın neden sevgilisi olmaz sizce? :)


0|0
6|19

En İyi Erkek Görüşü

  • Hiç bir zaman şu kız zordur kafasında bir erkek olmadım ama kendini beğenebilen insanları da hiç sevemedim. Bana biraz itici gelirler ben kendimi resmen gömerim ne yalan söyliyim. Kafam olmasa yakışıklıyım gibi gibi. Bunun beni özgür bıraktığına inanırım. Sınırlardan kurtulduğumu düşünürüm. Kendini beğenebildiğini gördüğüm hiç bir insana yakın durmam açıkcası.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Canı istemediği için

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 18

  • Mizacın sert ise çevrende cesaret li biri yoksa kimse gelipte açılmaz o kıza

    2|0
    0|0
  • Benim 22 senedir yok. Artık çok ta şaapmıyorum yani. Belli bir süreden sonra alışıyo insan

    1|0
    0|0
  • Bence bir sebep yok olmaması için ama bilemedim

    1|0
    0|0
  • Mükemmelci insanlar genelde yalnızdır. Bkz. BEN

    1|0
    0|0
  • erkek için sevgili yapmak zorda siz kızsınız abi ya nasıl sevgili yapamıyonuz etraf erkek kaynıyor bir tanesine selam verseniz havalara uçarlar

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Selam vermiyorum sıkıntı orda galiba 😀

    • 2ay

      sende ver o zaman selamı sıkıntı kalmasın

  • İstemiyordur

    0|0
    0|0
  • Boyun uzun diye 😂

    0|0
    0|0
    • 2ay

      170 😂

    • 2ay

      Onamı uzun dedin yav 😂 tm hala sansın var o öan cevabmı degiştiriyoruk ee şeyy. Kısmet bu işler ya nasip🙊

    • 2ay

      Peki 😊😀

  • Nerdeyse sen bana yolla walla isterdim neden olmasınki :)

    0|0
    0|0
  • Bilmiyorum

    0|0
    0|0
  • nasip kismet

    0|0
    0|0
  • Olmuyordur işte. Çokta şey yapmamak lazım

    0|0
    0|0
  • olur oyle

    0|0
    0|0
  • egoludur

    0|0
    0|0
  • Seni çirkin seni (:

    0|0
    0|0
  • benimde hiç olmadı çünkü tipsizmişm

    0|0
    0|0
  • benim gibi olursan olmaz.!

    0|0
    0|0
  • Olmak zorundamı. İlla sevgili adı altında bir hıyarmı olması lazım.

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Kim sinirlendirdi seni?

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Eksiklik veya keşke olsa diye ağlamadım dimi sadece merak ettim ve sordum bu kadar ciddiye alma.

    • 2ay

      tercih sizin

  • Erkek arkadaşları yoktur okulda kanka ol birileriyle sonra gelir gerisi

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • erkekler zor gözüyle bakıyodur veya kesin bunun sevgilisi var diyip yanına yaklaşmıyodur

    1|0
    0|0
    • 2ay

      Evet zor gözüyle bakıyor olabilirler..

  • Ya bnde öyleyim ya hatta bazıları diyorku senin nasıl sevgilin olmaz yok abi yok işte

    1|0
    0|0
  • Bende aynı durumla karşı karşıyayım eğer cevap bulursan bana da haber ver olur mu

    1|0
    0|0
  • Hersey dis gorunus degildir cunku.

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Sadece dış görünüşten bahsetmedim zaten

  • evet zor

    0|0
    0|0
Yükleniyor...