Metal dinliyorum diye dalga geçiyorlar?

Sırf metal dinlediğim için benden ayrılan sevgililerim oldu hatta metak dinliyorum diye kimse benimle takilmiyor. cok mutsuzum metal dinlemeyi çok seviyorum ama arkadaşlarım bana beyinsiz muamelesi yapıyorlar beni eziyorlar müzik tarzımı değiştirmek de istemiyorum ne yapmalıyım?


0|0
15|22

En İyi Erkek Görüşü

  • O arkadaşlarını s et gel bizle takıl. Biz metalciler seni bağrımıza basarız. Dinlediği müzik türüne göre insanları yargılamak kimsenin haddine değil. Ama metal müzik dediğin müzik klasik müziğe en yakın müzik ve yapması, yazması, çalması, söylemesi emek isteyen, zor ve kaliteli bir müzik. Bana türkçe pop ya da castin biber dinleyen adamın açıkcası yorum yapma hakkınyoo.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • değiştirme zaten seven olduğu gibi sevsin. çok kaliteli metal müzikler var dinlenilesi ben metalist degilim ama arada dinlerim. ne halleri varsa görsünler dalgana bak

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 21

  • Bence metal müzik dinlemek eziklik değil hatta biraz fazla zeka gerektirir, herkes anlamaz.. Ne seviyorsan onu dinlemeye devam et, gitmek isteyene de yol ver.. Ben rockçıyım metal sevmem ama dinlemem de değil..

    1|0
    0|0
  • Senin yaşındayken sadece Sago dinlerdim, benzer tepkileri yaşadım. Ha artık o kadar sık olmasa da hala dinlerim. Seni olduğun gibi kabul etmeyenler afedersin ama miktirsin gitsinler. Sen çizgini bozma, kaç kez geliyosun o yaşa, bu dünyaya, dilediğini yap, istediğin gibi yaşa. Kuru gürültüdense yalnızlık iyidir ;)

    1|0
    0|0
  • metal duyguları düşünceleri en sert biçimde dışarıya vuran müzik türü :) metal dinlediğin için ayrılan sevgililerinde karakter yokmuş demek ki :D ben de metalciyim gitaristim bateri de çalarım çok fazla da sevenim var :) kötü düşünme

    1|0
    0|0
  • Öyle arkadaş olmazki. Hepsine yolu vermelisin.

    1|0
    0|0
  • ooooo hee hööööö heeee haaaaaaaa

    metalcilerin çıkardığı sesten çıkardım death metal heeeee hööööööhöhhö :D fdgdfg

    1|0
    1|0
  • illa uyman gerekiyormuş gibi sığırlara anlatabilirmisin. sığır gelmiş sığır giderler.

    1|0
    0|0
  • Slow dinliyordum bende daha sonra rock geçtim insanlar gerçekten özellikle arkadaşlarım çok farklı başladılar.. rock dinlemek kötü bişey zaten değil rahatlatıyor seni

    1|0
    0|0
  • Takma

    1|0
    0|0
  • Onları düşünerek önce headbang sonrasında da bir sigara yak ve iyi şanslar dile.

    1|0
    0|0
  • Rock Fest gibi yerlerde takıl, yeni çevre oluştur.

    1|0
    0|0
  • Arkadaşlarını değiştir

    1|0
    0|0
  • metal can'dır, gerisi heyecan
    \m/ (^_^) \m/

    1|0
    0|0
  • Metalciler metalcilerle takılsın lütfen bizle muhattap olmayın.

    1|0
    0|0
  • sevgilierini ver arkadaşalrını değiştir. kendin ol.

    1|0
    0|0
  • gotik?:d

    1|0
    0|0
  • Saçmalık bir şey yapmana gerek yok ben de severim metal.

    1|0
    0|0
  • Keşke yakınımda olsaydın

    1|0
    0|0
  • Normal kalktı o müzik türü 😊

    0|0
    1|1
  • Muslum baba ferdi orhan gencebay bergen. Dururken ne dinliyon metali

    0|0
    0|0
  • Ne alaka ki? Bende prog. rock severim, bunda dalga geçilecek bir şey yok.

    0|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 14

  • değiştiremezsin ki metale başlayıp sevdiysen bırakman imkansız. ayrıca metal herkesin harcı değildir kim beyinsiz ortada boşver \m/

    1|0
    0|0
  • Ben de 1-2 yıl önce metal dinliyordum. Şimdi daha çok altarnative rock, indie rock dinliyorum. Hala listemde, iron maiden, metalica, guns n roses, system of a down'dan ve daha bir çoğundan şarkılar var, arada dinliyorum.

    Böyle kaliteli bir müzik zevkin varken sakın tarzını değiştirme. Bence sen seni küçümseyen arkadaşlarını değiştir. Çünkü asıl beyinsiz onlar. :)

    0|0
    0|0
  • Ne alaka lan? Metal müzik gibisi mi var?

    1|0
    0|0
  • Öyle arkadaş olmaz saygı duymali sen boşver :)

    1|0
    0|0
  • olur öyle

    1|0
    0|0
  • Değiştirme. Yalnızlık iyidir muziklerimizle mutluyuz biz ✌

    1|0
    0|0
  • İstediğini dinle bu kimi ne kadar ilgilendirir onlarla oturup azer bülbül dinlemek zorunda olmadığın gibi onlar da seninle oturup amon amarth dinlemek zorunda değiller

    1|0
    0|0
    • 2ay

      ayyy ne güzel söyledin 😄😄

    • 2ay

      O senin güzelliğin bu yüzden kimsenin salak saçma düşüncesine aldırma ne metal müzik dinlemek ayrıcalıktır ne da herhangi bir müzik yani müzik sonuçta bir şekilde senin bir yerlerine işliyorsa o müzik olmuştur ve seni mutlu edebilmiştir önemli olan sensin ne sanatçı ne de müzik tarzı sen ve senin duyguların

  • değiştirme tabi ben de BONJOVİ QUENSS GUNS ROSES CRANBERRİERS dinliyorum ne var bunda

    1|0
    0|0
  • kimse senin zevklerine göre yargılayamaz bırak onları kendileri bilir.

    1|0
    0|0
  • Slow metal harika

    1|0
    0|0
  • Değiştirme sakın bahane olmasın o ayrılanlar

    1|0
    0|0
  • Eskiden metal cooldu lan ne ara popcu oldu millet

    0|0
    0|0
  • Müzik tarzını değil arkadaş çevreni değiştir bence zaten.

    1|0
    0|0
  • Ben rap hiphop dinleyenlerden ayrilirim valla hiç gelemem :D azerciler müslümcüler gelsin 😂😂

    0|0
    0|0
Yükleniyor...