Ben ayrilimmi artik biktim vallahi?

Selam inanin biktim 6 senelik evliyim hay evlenmez olsaydim kocamlan kavga edince gidip ayri yatiyo aylarca ayri yatiyo haftalarca ya boyle evlilik olurmu mecburi birsey olunca konusuyo ben ayri yatacaktim niye evlendim delircem inanin üzuntuden seker hastasi oldum bana akil verin boyle yasanmaz lutfen bilgili akili birileri yazsin bunu boyle yapan kocamin annasi oluyo ayirmak icin herseyi yapiyo bunuda soylimde bilin istedim ben durmadan erkekmiyim yahu yanina gidim bende insanim kadin oldugumu unuturdu bu:(((


0|0
5|18

En İyi Erkek Görüşü

  • Yanlış anlamayın sizi etkilemek istemem ama eşinizin hayatında başka biri olabilir cinsel bir dürtüyle uzun süre ayrı yatakta yatamaz. Elinizden geldiğince kavgalarda alttan alın onun istediği gibi olmaya çalışın şayet bu durum devam ederse oturup ciddi ciddi açık açık konuşun

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Ve 1 kat daha sogudum evlilikten!!!
    otur onunla insan gibi konus bu durumu insan yerine koy ve konus bir süre ciddiyetini anlat dırdır yaparak degil duygularını üzüntülerini anlatarak konus.
    ve sormak istiyorum flort döneminiz oldumu sevgilik falan yani?

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Filort donemimizde nisanlilikta oldu karsima alip cok konustum artik konusamiyorum onunla cok bagiriyo hakaret ediyo kufur ediyo inan biktim:(

    • 2ay

      ya cok uzuldum hey allahım... Ee pekı o dönemleriniz nasıldı iyimiydi sana karsı :/

    • 2ay

      Evet

Erkekler Ne Diyor 17

  • Ayrı yatmak maalesef ilişkiyi kötü yönde etkiler, ikinizde bu duruma alışmadan yatakları birleştirin..

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Bu 6senedir boyle gider bir iki ay ayri yatar sonra gelir ama ben biktim artikk

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Deyisoyo derken? Sanirim bilginz var bu konuda paylasirsaniz sevinirim

    • 2ay

      Daha fazla ayrıntıya giremem ama düzen bozuluyor.. Uzaklaşıyor insan..

  • Yazık.. ne kadar kavga etsem de akşam olunca istisnasız her gece aynı yastığa baş koyacağm bir evlilik iistiyorum inşalşah.
    Allah aize kolaylık versin. Suyuna gitmeye çalışın eğer yuvanızı kurtarmak istiyorsanız yoksa anladığım zor.

    0|0
    0|0
  • kardeş büyü yaptırmasın kaynana sakın

    0|0
    0|0
  • Nasıl bir zihniyet o ya 6 sene ne demek

    0|0
    0|0
  • sorunun ne diye soruyonmu beni yanında istemiyobmu diye konuşmaya çalıştınmı hiç

    0|0
    0|0
  • Bence ayrılma hakkına sahipsin erkek sana karşı sorumluluğunu yerine getirmek zorunda

    0|0
    0|0
  • allah sabır versin doğru insanı bulmak zor elbette belki başka sıkıntılar vardırda size yükleniyodur

    0|0
    0|0
  • Hayat böyle geçmez. Al karşına bir çocukla konuşur gibi konuş mutlaka bir sonuca ulaşacaksınız.

    0|0
    0|0
  • Konuş ama ciddi ve sert bir konuşma olsun

    0|0
    0|0
  • O kadar da olmaz sekste mi yapmıyor bu adam

    0|0
    0|0
  • hiç cinsel muhasebetiniz olmuyor mu?

    0|0
    0|0
  • Ah şu gerizekali kaynanalar ah

    0|0
    0|0
  • Zor bir durum.. Kocanın iş ile alakalı falan sıkıntısı yok dimi

    0|0
    0|0
  • gecmis olsun yardim edebilecehim bisey var mı

    0|0
    0|0
  • çocuk var mı bari?

    0|0
    0|0
  • Çocuğunuz var mı peki

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Var

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Duygusal biriyse eğer duyguları ve kafası karman çorman olmuştur balık, yengeç burçlarından biriyse muhtemelen eskiden beri isteksiz ve ilgisizdir

    • 2ay

      Deme oyle ben yengec burcuyum cok duygusalim esim boga

  • seks falan yok mu

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Üzüntüden şeker hastası olunuyor mu ki? :-?

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Evet canım olunuyo dogustan olan var tip1 irsidir sonradan olan tip2 dir bilmiyosan aciklim

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Kim kinarsa Allah onada versin benim hayatimdan ne alaka canin sikilinca yazma demek herkez hersey yazar sorar bu site bunun icin yahu abuk subuk okadar sey yaziliyoki anlamayan akli yetmeyen yorum yazmasin dedik zaten

    • 2ay

      Peki, kusura bakma

  • Ben aynı şeyleri yaşadım ve ayrıldım öyle erkek asla mutlu edemez

    0|0
    0|0
  • Allah yardımcın olsun vallahi hayattaki en kötü şey erkek tribi herhalde 🔫

    0|0
    0|0
  • taktik değiştir yanıma gelmezsen yanıma gelicek birini bulurum de bakalım...

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Ayrilcam diyo hep

    • 2ay

      ayrılsın o zaman salak herif

Yükleniyor...