Hangisi hayvan? Çocuğu doğurup çöpe atan mı, çocuğu çöplükten çıkarıp bir evin kapısına bırakan köpek mi?

GDF'de yayınlanan habere göre başıboş birsokak köpeği terk edilmiş olan ve henüz yeni doğmuş bebeği en yakın eve götürerek kapısının önüne bıraktı ve hayatının kuratırılmasını sağladı. Olay, Arapça yayın yapan Daily Sada gazetesinde "Fotoğrafları paylaşan kişi köpeğin bebeği en yakındaki eve taşıdığını ve ev sakinlerinin bebeği hızlıca hastaneye yetiştirdi. Bebeğin hayatını, köpek kurtardı" şeklinde yer aldı. Gazete aynı haberde olayın nerede geçtiği hakkında bir bilgi vermezken, bebeğin anne tarafından çöp kutusunun yanına bırakıldığını doğruladı.


3|1
23|7

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Yaziklar olsun ya insanlik resmen ayaklar altinda ne istediler bebekten bunu yapanlari asacaksin.

    0|0
    0|0
    • 3ay

      :/ sürtünme sonucu olabilir

      Bugün bir arkadaşım 12 senedir çocuğu olmuyordu. Karısı hamile diye havada ucuyordu

      Iki fark bu

    • 3ay

      Aynen oyle verilen kiymet bilmez olmayanda aglar sizlsnir dunyanin hali bu

Kızlar Ne Diyor 22

  • Tüylerim ürperdi resmen. Bir köpeğim var ve böyle haberler okudukça hem çok etkileniyorum hem de insanlara güvenmektense köpeğime güvenmenin ne kadar doğru bir tercih olduğunu bir kez daha anlıyorum. Tabii ki çok iyi insanlar var ama diyebilirim ki bir hayvan kadar temiz ve masum gerçekten çok az insan var.
    -Gecen bol olsun.-

    0|1
    0|0
  • Rezil bir durum. Her naneyi yiyorlar olan masum yavrucaklara oluyor 😔
    Böylelerine emin ol hayvan demek iltifat olur

    0|1
    0|0
  • Vay be kim bilir hangi asifte 5 dakikalık zevk için doğurdu ve çöpe attı cehennem iyiki var

    1|1
    0|0
  • Çoğu insanda olmayan vicdan kavramının hayvanlarda olması, insana hayvan diyerek hakaret edilmediğinin bir göstergesidir. Allah korumus söylenecek çok şey var

    0|1
    0|0
  • Ahlaksiz kadin.. kimileri o bebek icin neler yapar bebegi olmaz. .. Allah yardim etsin bizlere. Aklimizi insaligimizi almasin. Amin

    0|1
    0|0
  • Hakaret olarak hayvan denmesini hic anlayamiyorum. Hayvan demek masum demek. Onu cope birakan kadin hayvan olamaz. Cani bir insan iste.

    0|1
    0|0
  • Bu insanların hapis cezaları ile 3 5 ay ile kurtulmasını istemiyorum bunların kısırlaştırılmasını istiyorum.
    ömür boyu cocuk sahibi olmasınlar

    Nasıl bir vicdan bu..

    0|1
    0|0
  • ayy insanlara hayvan diyosun uz ya bu hayvanlara en büyük hakaret

    1|1
    0|0
    • 3ay

      Kesinlikle katiliyorum. Ne demis Charles M. Schulz 'Hayatı boyunca iyi olmaya çalıştı. Çoğu kere başarısız oldu. Ne de olsa bir insandı. Bir köpek değildi'.

    • 3ay

      en sadık hayvandır zaten köpek

  • hangisinin hayvan olduğu zaten belli de, bazı insanların gitmedikleri doktor, etmedikleri dua kalmıyor bir evlat sahibi olabilmek için. böyle reziller de doğurup çöpe atıyor. ya sabır

    0|1
    0|0
  • Çocuğu doğurup çöpe atan😡🔫

    0|1
    0|0
  • Ağladım

    0|1
    0|0
  • Off 😔😔
    Hayvanda ana oluyor ama insanlar gibi olmuyor bazı analar Hayvan kategorisinde bile bulunamazlar kelime yok o iğrenç yaratıklara.

    0|1
    0|0
  • Allahim böyle canilere evlat vermesin nolur, isteyipte olmayanlara versin

    0|1
    0|0
  • Ya ne kadar kalpsiz vicdansız insanlar var pardon insan mı dedim 😠😬😡

    0|1
    0|0
  • Yazik ya allah islah etsin boylelerine insan denilmez zaten

    0|1
    0|0
  • cehennem iyiki var

    0|1
    0|0
  • Ben ikisini de kurban olurum ya abi fotoğrafını çekceğine alsana bebeği hemen

    0|1
    0|0
  • Doğurup çöpe atan

    0|1
    0|0
  • insanlık ölmüş.

    0|1
    0|0
  • Hry Allam ya ne insanlar var

    0|1
    0|0
  • Hayvanı neden bir hareket gibi kullandın ki?

    0|0
    0|0
  • İnsan olmak hayvan olmaktan daha berbat

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Her zaman derim dünyaya en fazla zarari veren canlı biz insanlarız. Bunu yapana her ne kadar insan demeye dilim varmasada oyle ne yazik ki. Duygulandirdi.

    0|1
    0|0
  • Ben hep demisimdir hayvanları tanıdıkca insanlardan nefret ediyorum diye... al iste vicdansız serfsizler... insan suncacik melege kiyarmi lan... yok abi ben asiri sinirleniyorum boyle seylere... Allah tez zamanda belasını versin o anne babanin

    1|1
    0|0
  • Allahın varlığına kanıtlardan biri. çocuğun ömrü varmış demek ve yalnızca allah isterse ölürüz

    0|2
    0|0
  • Yazik gunah ya. Yapanlarin Allah belasini versin

    0|1
    0|0
  • Ulan...

    0|1
    0|0
  • Hayatımda gördüğüm en mükemmel haberlerden biri.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...