Erkekler, ablanıza ya da kızkardeşinize müdahale ediyormusunuz?

erkekler varsa ablanız ya da kızkardeşinize müdahale ediyormusunuz karışıyormusunuz giyim makyaj dışarı çıkış saati vesaire konularda karışıyorsanız neden?

Güncellemeler:
2ay güncel

0|1
34

En İyi Erkek Görüşü

  • Açıkcası küçüklükten beridir benden korkuyor kızcağızım arım balım peteğim. Bak özledim şimdi ben gidiyorum. Yazamayacağım. ağlıyorum şu an ellerim titriyor...

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 33

  • Elbette olmazsa olmazımız.
    Eğer bir erkek ablasına ya da kız kardeşine karışmıyorsa ben ona bırak "ERKEK" bile demem doğrusu.
    Elbette siz istiyorsunuz ki bizlere karışmayın istediğimizi giyiniriz makyajımızıda yaparız. Ama emin olun biz marifetliğimizden yapmıyoruz bunları gerçekleri söylemek gerekirse sizleri kıskanıyoruz ve bırak ben dahi sana bakmaya kıyamıyorsam seni o halde bakan gören erkekleri napcaz? O yüzden biraz da bizi düşünün demiyoruz mantıklı olun sadece '-'

    1|0
    0|0
  • Çok şükür müdahale etmem gereken bir durum oluşturmuyo. Ama olsaydı müdahale ederdim kesinlikle

    1|0
    0|0
  • Yok. Olsa müdahale ederdim tabi. Onu acaip sıkmazdım ama yapmaması gereken birşeyi yapmasınada müsade etmezdim.

    1|0
    0|0
  • Erkek kardeşime ne kadar müdahale edersem onlara da o kadar.. özel hayata dikkat etmek gerekir.

    1|0
    0|0
  • Mini etek dar giymek 🚫❌

    1|0
    0|0
  • Belli oranda karışırdım

    1|0
    0|0
  • Kardeşim daha küçük ama karışırım. Gerçi babam da bana karışıyo. Kızıma ben karışırım sana ne oluyo mk diyo beni dövüyo 😂

    1|0
    0|0
  • Eveet

    1|0
    0|0
  • ablam ya da kız kardeşim yok, kız kuzenim var ona müdahale etmeye kalkana müdahale ediyorum.

    1|0
    0|0
  • kardeşim yok

    1|0
    0|0
  • yok ama olsaydı da karışmazdım

    1|0
    0|0
  • Yok ki olsa oleguzel karisirdim ki :))))))), zevkli olurdu salmazdim disari

    1|0
    0|0
  • Karışmıyorum 2 tane prensesim var canımdan öte.

    1|0
    0|0
  • Bazen

    1|0
    0|0
  • benden aşırı korkuyor sebebini bende bilmiyorum. geçen bir etek alacakmış abim izizn vermez diye almamış. artık karışmama gerek kalmadı

    1|0
    0|0
  • elbette

    1|0
    0|0
  • Yokki ablam kız kardeşim

    1|0
    0|0
  • gec kaldiginda nerdesin olm diyorum, o kadar. karismam

    1|0
    0|0
  • Senin gibi Kardesm Yok bir kez Daha onunla iftihar ediyorum. Allaha Şükür O bana Bn Ona Karşmm
    Oturup muhabbet ederz O benim En yakın Arkadaşımdr.
    Cnmdr!

    0|0
    1|1
  • Sağlıklı karar veremiyorsa ya da büyük bir hata yapmak üzereyse evet

    1|0
    0|0
  • Kardeşim yok da, ben ebeme müdahale ediyorum niye doğurttun beni diye.

    1|0
    0|0
  • Ablam ne yapması gerektiğini iyi bilit

    1|0
    0|0
  • saçım yok kelim ben

    1|0
    0|0
  • Edemem artık

    1|0
    0|0
  • ablam ve kız kardeşim yok

    1|0
    0|0
  • Hiç karışmafım bu güne kadar

    1|0
    0|0
  • Ediyorum tabii ki hem edilmesi de gerekıyor zaten

    1|0
    0|0
  • Karışıyordum
    Hala da karışırım

    bir kere dövdüm hak etti

    0|0
    1|0
  • sanane

    0|0
    1|0
  • Niye mudahale etmeyim ki?

    1|0
    1|0
  • Erkekler Devam
    3
Yükleniyor...