Evlisiniz ve eşinizle tartıştınız. Ne yaparsınız?

Diyelim ki evlendiniz karınızla tartıştınız ve karınıza çok sinirlendiniz ne yaparsınız?


0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Kadına bir fiske vurmam orda biter. Kadına vurmak acizliktir.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Ben zatem ağlak oldugum için. bir yerde vanım cıkana kadar ağlarım. Canım cıkmazsa barışırız sonra zaten

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 34

  • iki şamar tamamdır

    0|0
    4|2
  • bir süre sonra geçer

    0|0
    0|0
  • Evlilik halidir olur öyle şeyler anlık gelir geçer gider

    0|0
    0|0
  • evden giderim

    0|0
    0|0
  • On bine kadar sayarım.

    1|0
    0|0
  • annemin evine giderim :D ahhaha

    1|0
    0|0
  • Zaten -ama az ama çok- tartışma illa ki olacaktır. 'Hiç tartışmadık' diyen Pinokyo olsaydı burnu Kaf Dağının zirvesine ulaşırdı! Sabırlı olmalı. Kırıcılıktan uzak durmalı...

    0|0
    0|0
  • Karımsa sakinleşir konuşurum tabiki ne yapacam başka?

    0|0
    0|0
  • boşanırım. bir kere çok sinirlendirmeyi başarmışsa onunla asla devam edemem.

    0|0
    0|0
  • Biraz evden çıkarım

    0|0
    0|0
  • susarim bir on dk filan takilir sakinlesir gider konusurum

    1|0
    0|0
  • sinirlenmeye gayret eder sinirlendim otuturum ayaktaysam oturmuş isem kalkarım yürürüm asla kalp kırmma özen ğösteririm

    0|0
    0|0
  • Sakinleşmek için bir şey bulur onunla oyalanırım.

    0|0
    0|0
  • Alttan alırım

    0|0
    0|0
  • Sakinleşene kadar konuşmam

    0|0
    0|0
  • tartisirim biraz

    0|0
    0|0
  • çıkar bir hava alır gelirim. sakin kafayla geri döndüğüm zaman oturup konuşurum.

    0|0
    0|0
  • Öperimm

    1|0
    0|0
  • büyük bir suçu varsa ihanet gibi hemen alır yanıma ailesine teslim ederim, alın kızınızı bana yaramaz derim

    0|0
    1|1
  • Olabilir bunlar

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    14

Kızlar Ne Diyor 8

  • Bu zaten zaman zaman olacak bişi. Önemli olan karşılıklı olarak iki tarafın da zaman zaman alttan alması

    0|0
    0|0
  • Dışarı çıkıp bir hava alıp gelir en fazla. Ne yapabilir ki başka?

    0|1
    0|0
  • 10a kadar sayarım kıyamam ben ya :D

    0|0
    0|0
  • Ne kadar sinirlensede abarrtacak olan ve bana eli kalkacak olan erkeği almam ki zaten

    0|0
    0|0
  • Erkek olsam evden çıkar giderim ama ben ya odaya giderim ya da mutfaga yemek falan yaparımki sinirim geçsin

    0|0
    0|0
  • Haklı olan o ise susarım sskinleştirmeye çalışırım ama ben haklıysam neler yaparım bilemedim😂

    0|0
    0|0
  • Evlenmem bile kadınla evlenmem

    0|0
    0|0
  • Odaya kilitlerim onu

    0|0
    0|0
Yükleniyor...