Arkadaş da ekli degil ne biliyim ya kimseye güven olmaz?

İnternetten interpens diye bir yabancı arkadaşlık sitesi var bende ordan bir arkadaşla tanıştım dilimi geliştirmek için resim gondermedim ya da telefon numaramı vermedim ama fece den mesaj gönderdim basıma bir şey gelmez diimi?


0|0
0|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Şimdi banka hesabını boşaltırlar

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Banka hesabım yokki

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Yok resim atmadım telefon numarami da vermedim ne olur olmaz

    • 3ay

      Engelli fece de şimdi tanimadigim kişiye fotoğraf atmam zaten tel imide vermem

Erkekler Ne Diyor 3

  • Başına ne gelebilir ki?

    0|0
    1|0
    • 3ay

      Paylaşımlarına baktım kötü bir şey yok benim yaşıtlarımrda zaten cok gezmiyorum

    • 3ay

      Neden eksi verdin?

  • adresini bulursa başın belaya girer

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Nasıl yani

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      hiç bişey olmaz kızım korkma yahu

    • 3ay

      Engelli fece den şuanda ben bu konularda cok hassasım tanımadığım kimseye ne fotoğraf gönderirim nede telefon numaramı veririm

  • Ciddi ciddi korktun demek kıyamam :D

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Dalga geçmeye ya

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Korkma sen bişey olmaz eğer seni gerçekten korkutan biri olursa engellersin olur biter ister telini vermiş ol ister Face falan bilmemne :)

    • 3ay

      Tamam anladım

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...