Evlendiğim zaman çok çocuk istiyorum sizce eşim kabul eder mi?

Evlatlar edinmek, kendi bebeklerimi doğurmak istiyorum en az 5 evladım olsun istiyorum. Karadenizliyim ama doğu kültürüne özeniyorum. Ayrıca maddi durumum iyi olursa ve bakıcak güçte olursam yapıcam bunu. Sizde eşim ne düşünür? Siz ister miydiniz?


1|0
6|20

En İyi Erkek Görüşü

  • Kadına güven olmuyor ki, çocuk yapıyor sonra ilgisi de değişiyor, alakası da kesiliyor. Yetmiyor çocuk doğdu diye boşanmaya kalkıyor.
    Ben hiç çocuk istemiyorum artık.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Ya çok çocuk yapıp ekonomik olarak karşılayabilirmiyim diye düşünürüm eğitimlerini falan bir de hepsine vakit ayıramayacaksam falan düşünmem. Az olsun düzgün yetişsin 5ten fazlasına yetişilmez bence biri evlenirken diğeriyle ilgilenemem vicdan azabı çekerim

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 19

  • Eşinle konuşabilirsin durumu mantıklı bir açıklamayı o yapacaktır, herkes kendi şartlarına göre düşünür 😊
    Bana sorarsan gelecekte ülkenin ne halde olacağı belli değil, o yüzeen böyle karmaşık bir dünyaya daha fazla çocuk getirmek pek akıllıca gözükmüyor bence..

    0|0
    0|0
  • bu maddiyat ve bakma gücüyle alakalı , hepsini yetiştirmek kolay değil, kimi sever tabi ama ben 1 kız 1 erkek olsa kâfı

    0|0
    0|0
    • müstakbel eşim pilot ben iç mimarım sizce bakabiir miyiz :D

    • olabilir.. maddi olarak ikimizin maaşı yeterli ve Türkiye standartlarını üzerinde olur o zaman 5 çoğunu bakımda zorlamaz zaten

  • Onlara bakmak var

    0|0
    0|0
  • Etmeyebilir sonuçta Türkiye burası kolay değil o kadar çocuğa bakmak :) Ben de en az 3 istiyorum :D

    0|0
    0|0
  • Bilmem kişiden kişiye değişir :D

    0|0
    0|0
  • Kim doyuracak onu olum

    0|0
    0|0
  • Kim uğraşacak o kadar çocukla? En fazla 2..

    0|0
    0|0
  • konuşman lazım

    0|0
    0|0
  • nerelisin

    0|0
    0|0
  • maddi duruma göre yaparsınız...

    0|0
    0|0
  • A milli takima futbolcumu yetistiriyorsun der 😂😂

    0|0
    0|0
  • bende çok istiyorum sorun olmaz yani :D

    0|0
    0|0
  • sorumluluğu alacaksan isterim

    0|0
    0|0
  • Onun ıcın cok cınsel ılıskı lazım yanı kabul edebilir 😄😄😄

    0|0
    0|0
  • Maddi boyut önemli iyi ise herkes kalabalık bir aile ister diye düşünüyorum

    0|0
    0|0
  • erkeğinde buna hazır olması lazım

    0|0
    0|0
  • Maddiyata bağlı para olsun bende isterim. Ama suriyeliler gibi dışarda kalıp çocuk falan yapamam..

    0|0
    0|0
  • Ben isterim

    0|0
    0|0
  • ben yaş itibariyle istemem
    ama genç olsam isterdim

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 5

  • Eşine sor zengin misiniz ki

    0|0
    0|0
  • İster bence ne güzel dusuncen var☺

    0|0
    0|0
  • Ben istemezdim çok olmasını

    0|0
    0|0
  • hap yuttum de yutma sonra hamile olduğunu söyleme 3 aydan sonra şöyle olur biter

    0|0
    0|0
  • Ülke halını göz önünde bulundururarak düsünmek lazım o kadar cocuk cok fazla

    0|0
    0|0
Yükleniyor...