Kapat

Psikolojik olarak annem ve kardeşimden bıktım dayanamıyorum?

18 yasindayim benden de 4yas küçük bir kiz kardesim var. Cok ukala ve terbiyesiz surekli agzindan bana karsi haksiz oldugu yerde aptal mal ne kadar bilmemnesin gibi gibi hakaretler akiyor ve annem kesinlikle hicbir sey soylemiyor. Onu kucuklugunden beri cok simartti ve ben 4 yasimdan beri sanki buyuk biriymis gibiydim ve hep cok olgundum. annem onu susturamiycagini bildigi icin ona hic bir sey demiyor ben hakli oldugum halde beni susturuyor hep ben cok yoruldum artik. Babam evde oldugu zamanlar bana hak veriyor ama o da cok az evde oluyo. Gercekten biktim artik kimsemin beni anlamamasindan. Ozellikle de annemin. Ona hic bir sekilde bir sey ogretemedigi icin haksizliga ugramaktan biktim ev surekli gergin ve ustume geliniyo. Anneanneme dayima falan anlattigimda da sende ezilmezsin diyip cikiyorlar. Allahim sen goruyorsun bana yardim et ve beni kurtar insallah bir gun bu yaptiklarindan cok pisman olurlar. Ben bu evde napicam?


0|0
3|7

En İyi Erkek Görüşü

  • universiteye git okumaya başka bir kurtuluşun yok yani sanma ki sadece senin ailen böyle çevremde çoğu kişi çocuğunu böyle yetiştiriyor ve ileride ki nesil nereye gidiyor bende bilmiyorum benimde ailemle sorunlarım vardı yniversiteye gittim onları daha az görmeye başladım şu an gayet iyiyim

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • görmezden gel onları

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 6

  • Bu kadar taviz veriliyorsa kardeşine altında mutlaka başka bir sebep vardır. Bunu sormalı ve sorgulamalısın önce. Bir diğer yöntem ise, muhatap almamaktır. En çok etkili yöntem budur. Görmezden, duymazdan gelmeye çalış. Sen efendisin diye sana bir şey olmaz zannediyorlar, ancak bir sinir krizi bir sabır patlamasında kafalarına dank edecektir. Allah yardımcın olsun.

    0|0
    0|0
  • Bizde tam tersi olur ablalar kız kardeşlere dalar ama seni ezmişler baya sen al eline odunu bir güzel döv önce.

    0|0
    0|0
    • Dovustukten sonra deli gibi agliyor ve annem de bak elin cok agir ne yapmissin diyor

    • Hepsini Göster
    • Babam da goruyor ama bunun ustune annemle kavga etmeye basliyorlar artik alisildik bir durum. Annemi bir de evde seviyorum falan gercekten beni hak etmiyorlar

    • Sende ilgini kes onlar yokmuş gibi davran hiçbir şeye karışma bu onları endişelendirir ezer zamanla

  • senin sorunun kardeşinin lafından çok annenin tutumu galiba çözümü kardeşinin bu laflarına cevap verme ters bakış bile atma onu cocuklastir bunları söylediğinde kaç yazındasın kızım sen boyle haraketler yapıyon gibisinden

    0|0
    0|0
  • evlen gitsin senin kıymetini daha iyi anlarlar

    0|0
    0|0
  • Getir bana kardesini bir doviyim akillansn.

    0|0
    0|0
  • Sakin ol

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Vur ağzına bir tane saglam

    0|0
    0|0
  • Üniversite kazan git

    0|0
    0|0
    • Insallah bu yil gidicem

    • İnşallah. Kafan rahatlar kendini derslerine verirsin

Yükleniyor...