Her şeyin bir nedeni var mıdır?

Her şeyin bir nedeni var mıdır?

Bence , nedensiz hiçbir şey yoktur. Her şeyin bir nedeni vardır. Tesadüf yoktur ve kadere inanmam. Başımıza gelen bir olay , bizim yaptıklarımızın sonucu ve başkalarının yaptığı seçimlerin harmanlanmış halidir.

Güncellemeler:
3ay Soruyu yanıtlamayıp iman power yapan arkadaşlar , cidden okumuyorum yazdıklarınızı.

0|1
16|19

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 18

  • Evladim sen muslumanmisin? cevabin evet ise kaderi inkar edenezsin. Git Amentu duasini bir okuda gel. Kaderi anlamada bir zorluk yasiyorsun sanirim.

    1|0
    0|0
  • o zaman sana şemsten bir sözle alıntıda bulunmak isterim :D
    hepguzelsozler.com/.../...zin-onceden-cizilmis.jpg

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Yol ayrımlarını da , bizim seçimlerimiz belirler. Ben bugün dışarıya çıkmadığım için tanıdık insanları görmedim. Görmediğim için de onlarla konuşmadım. Çıksaydım , nasılsın dersler nasıl derken kaldığım dersleri hatırlayacaktım. Eve gelince bilgisayarla oynamak yerine bir plan yapıp duracaktım. Sonra odamı toplamaya başlayacaktım can sıkıntısından. Ama , şimdi odam dağınık , ben bilgisayar başındayım ve bu soruyu sordum :)

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      kendini deist olarak mı tanımlıyorsun

    • 3ay

      Deistim ama dinlerim tamamen reddetmiyorum. Peygamberlere inanıyorum.

  • Herşeyin nedeni vardır sadece bazen insanlar nedeni bilmez ve öğrenmek için kendine göre beyin konforunu bozmaya da cesaret edemediğinden öyle işte nedensiz deme kolaycılığına başvurur.

    1|0
    0|0
  • vardır evet

    1|0
    0|0
  • Vardır

    1|0
    0|0
  • Imanın şartlarından biriside kadere iman değil mi
    Herşeyin bir nedeni vardır insanın kaderi yaşamı kendi elindedir buna inanmak lazım bence

    2|0
    0|1
  • Bence kadere inanmalısın benim abim şehit düştüğü bölgede askerlik yaptım aynı şekil bende ölcekken kurtuldum sonra annem vefat etti daha sayamadığım bir çok şey oldu bunların hepsine kader diyorum ben

    1|0
    0|1
  • sen kaderi senin diilde allahın bunu sen yaşıcaksın düşüncesiyle yorumlarsan daha çok kaderden bir haber gezersin sana kaderin ne olduğunu tam anlatmamışlar heralde

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Anlat bakalım , dinliyorum :)

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Hiristiyanlik yer yuxunden hizla yok oluyor. kolisrler bir bir kapaniyor muslumanlar aliyor camiye ceviriyor. Muslumanlik butun dunyada hizla artiyor. Peygsmber efendimizden onceki dindar insanlara kuran mumin diyor onlarla peygamber efendimizden sonrakileri karistirmayin. Bir an musluman oldugunuzu unutun ve hiristiyanligi ve yahudiligi onlarin incilini ve tevratini okuyun islamin dogrulugunu ve farkini goreceksiniz.

    • 3ay

      Kiliseler,

  • düşüncelerine katılıyorum kesinlikle herseyin bir sebebi var bn bazen bu sebepleri yakalayabiliyorum anlamaya çalışıyorum ama öyle şeyler yaşıyorum ki bir tikaniyorum

    1|0
    0|0
  • Tesadüfün olması çok tesadüf olurdu :)

    1|0
    0|0
  • Gife çok üzüldüm lan :(

    1|0
    0|0
  • Vardır

    1|0
    0|0
  • tesadüf yoktur eyvallah bence de öyle ama kadere inan :)

    1|0
    0|0
  • senin yaptıkların ise sen nasıl yapıyorsun?

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Anlamadım. Daha düzgün cümlelerle anlatırsan , cevap verebilirim.

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      senin sonun ne olur bilemiyorum çünkü senin en sonlarda ne yapacağını bilmiyorum.. hatta sen de bilmiyorsun.. ama Allah biliyor ve o yüzden de buna kader deniyor yani Allah'ın ezeli ilmiyle bilmesi! zaten özgür iradene göre yapacağın işleri kendisi yaratacağı için ezelde senin özgür iradenle nasıl karar vereceğini de mutlaka bilmesi gerek...

    • 3ay

      benden daha iyi anlatanını bul gel buldum de :D

  • evet var

    1|0
    0|0
  • Vardır

    1|0
    0|0
  • hayat tercihlerdir zaten

    1|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 15

  • Her şeyin bir nedeni vardır hiçbir şey kendiliğinden gerçekleşmez 😂

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Dini boyutu da kattım yalnız ben :D

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Çok şükür kafası çalışan biri. Gel sarılacağım <3

    • 3ay

      👭❤😂😂

  • evet vardır

    1|0
    0|0
  • kadere inanmamakla hata yapıyosun Allahın bize vermiş olduğu aklı kullanıyoruz irademizle bişeyler yapıyoruz ve onlar bizim sorumluluklarımız oluyo kaderde herşeyi Allahın bilmesidir

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle vardır.

    1|0
    0|0
  • illa ki her şeyin iyi kötü bir nedeni var.. fazla takmamak lazım , olmayınca.

    1|0
    0|0
  • vardır

    1|0
    0|0
  • Vardır..

    1|0
    0|0
  • Her şeyin bir nedeni vardir elbet. Nedensiz olan bir seyin bile nedeni var, neden? Cunku nedeni yok. Buda bir nedendir. Yani şöyle ki..
    Burda birakiyorum beynimi hissetmiyorum Şu an 😂😂😂

    1|0
    0|0
  • Evet vardır

    1|0
    0|0
  • Her şeyin bir nedeni vardır...

    1|0
    0|0
  • herşeyin bir nedeni var :)

    2|0
    0|0
  • Kaza- kader. İmanın şartı :)

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Müslüman değilim. Benim için şart değil :)

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Tamam sen haklısın. Bildirim yapmayı kesebilir misin?

    • 3ay

      Ablacım bir git ya tövbe...

  • aynen.

    1|0
    0|0
  • Vardır

    1|0
    0|0
  • Vardır

    1|0
    0|0
Yükleniyor...