Arkadaşlar saçını bağlayan erkekler için görüşleriniz nelerdir?

fotoğraftaki gibi arkadaşlar saçını bağlayan erkekler için görüşleriniz nelerdir?


0|0
36|6

En İyi Kız Görüşü

  • Benim firildak bir arkadasim hep baglardi böyle. Tarz duruyor aslinda ayri bir havasi var. Ama sevgilimin böyle tarzi olsun istemezdim

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Uzunsa baglanir tabi.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 35

  • sarisin baby face se o maygat derim

    0|0
    0|0
  • Sevmem.

    0|0
    0|0
  • Bu tarz çekici ama direk kafanın arkasına bağlayıp bir de jöleleyip tarayanlar var işte o itici

    0|0
    0|0
  • Hoş değil

    0|0
    0|0
  • Beğendiğim söylenemez fazla.

    0|0
    0|0
  • Bazılarına yakışıyor. Ona yakışmış

    0|0
    0|0
  • Bazılarına yakışmıyor.

    0|0
    0|0
  • Bazilarinda hos oluyor

    0|0
    0|0
  • Acayip seviyorum

    0|0
    0|0
  • Yakisana yakisiyor

    0|0
    0|0
  • Yakışana bişi demem. Bazılarında hoş duruyor

    0|0
    0|0
  • Çok itici

    0|0
    0|0
  • İtici buluyorum ben

    0|0
    0|0
  • Dikkat çekmeye çalışıyorlarsa başarıyorlar rezalet

    0|0
    0|0
  • Yakışıyorsa olabilir ama başka türlü iğrenç

    0|0
    0|0
  • Bazılarına yakışıyor

    0|0
    0|0
  • Ek olarak bisey dusunmuyorum. Ama bunu joleleyen var cok kotu duruyor

    0|0
    0|0
  • Yapan kişidede fotoğraftaki gibi duruyorsa bence hoş

    0|0
    0|0
  • cok itici

    0|0
    0|0
  • Bence, O kdar iğrençki :/

    0|0
    0|0
  • İyi duruyor

    0|0
    0|0
  • iğrenç

    0|0
    0|0
  • Fotodaki gibi duracaksa olur ama bazıları çok komik topluyor

    0|0
    0|0
  • Yakışan bağlasın ama ben yinede kısa saçlısına bakarım 🙄

    0|0
    0|0
  • fotoğrafta ki gibi duruyorsa hiç sıkıntı değil :D

    0|0
    0|0
    • 3ay

      orayı tam bağlayıp orası dum düz oluyor ya inek yalamış gibi onlardan nefret ediyorum çok itici bide jöle sürüyor

    • 3ay

      yakışanda seviyorum itici gelmiyor :D

    • 3ay

      yakışıyorsa bişey denilmez 😀

  • baya baya hosuma gidiyor bayiliyorum desem yeridir

    0|0
    0|0
  • kiz gibi kizzzz
    koluna girip kuafore gidesim var :)

    0|0
    0|0
  • Ben çok itici buluyorum

    0|0
    0|0
  • kız gibi ne o öyle bize mi özeniyolar ama yinede kendi tercihleri

    0|0
    0|0
  • Bazılarına yakışır

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    5

Erkekler Ne Diyor 5

  • Yuz tipim uygun olsa saçımı uzatırım da oyle bana yakısmaz bence iyi duruyo

    0|0
    0|0
  • her cins kendine özgü şeyleri yapsın

    0|0
    0|0
  • Özenti der geçerim

    0|0
    0|0
  • Kıskanıyorum bu elemaları harbiden

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Guzel duruyor cunku ben begeniyorum eminiim çoğu kızda begenıyordur da burdakiler begenmemıs

    • 3ay

      valla herkesin kendi kararı kardeşim isteyen istediğini yapar bir kaç kişi için kendini degistirmeyeceksin ben böyle bağlıyorum aynısı

  • Umrum dışı 👎

    0|0
    0|0
Yükleniyor...