Tc kimlik numarınızın son 2 hanesine göre kilonuz kaç 😂 ?

Hadi bakalım şişkoları ve iskeletleri görelim. Benim 40 iskeletim erkeğe göre 😂
Edit: Eğlence amaçlıdır.

Güncellemeler:
Şişkolar kurbana az kaldı dikkat edin keserler 😂

0|0

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • 50, ben 50 kilo olsam sadece kafa olarak dolaşırım millet mitolojik yaratık falan sanıp kalp krizinden gider :D

    0|0
    0|0
    • Ahahahahah bu süperdi kardeşim mitolojik yaratık 😂😂

Kızlar Ne Diyor 16

  • 80 anaaa bende 80 kiloyum. sirf tc icin kilo almıştım zaten afvsvs

    0|0
    0|0
    • Ahahahahah 80 kiloyla kickbox ta döversin herkesi 😂

  • 22 😂

    0|0
    0|0
    • One öyle be rüzgarda uçmuyo musun sen iskelet kız 😂

    • Yok yok tutunarak gidiyorum

    • Aman dikkat et ya da azıcık yemek ye uçmamak için 😂

  • 00 😂

    0|0
    0|0
    • Ahahahah yokolmuşsun sen. Ben gibi antalyalısın sende heralde yazık güneşte çok kaldın heralde buhar olmuşsun 😂

    • Hepsini Göster
    • 😅😅😂

  • 96 yuh 😄😯😒

    0|0
    0|0
    • Ahahahah oha kurbana az kaldı dikkat et kendine bak keserler yoksa şişko 😂

  • 90 kilo

    0|0
    0|0
    • Ahahahaha oha kapıdan geçmez 😂

    • Hepsini Göster
    • Normalde boyum uzun ve 55ten aşağı olmasam buna alınmıştım

    • Yok ya şaka yapıyorum sadece asla alınma burda amaç gülmek sadece yukarıda da dediğim gibi ☺️

  • 82 :/

    0|0
    0|0
  • 36 😄

    0|0
    0|0
    • Ölcen kız zayıflıktan az yemek ye iskelet 😂

  • 64 tc normal kilom 55

    0|0
    0|0
    • Eh ikiside normal o zaman 😂

    • Hepsini Göster
    • Boyum uzun ama çok ya göbekli olunur erkekte az da bayan için çok

    • Valla tabi boyunu bilmiyorum ama bence 65 kiloya kadar normal bir bayan için çok kısa değilse. Senin zaten 55 miş süperdir yani daha fazla zayıflama kal böyle 😂

  • 97 peeh

    0|0
    0|0
  • 60 kilo

    0|0
    0|0
    • Vaaay ideal kilo süper ilk defa 😂

  • 26, ben ozaman bir yok olayım.

    0|0
    0|0
    • Ahahahah rüzgarda uçarsın sen az ye kız iskelet 😂

  • 36 bende

    0|0
    0|0
    • Ana ölcen kız zayıflıktan az yemek ye iskelet 😂

  • Benimde 40😂😂

    0|0
    0|0
    • Anaaa gel sarılalım kilodaşım. Ama senin kız olarak 40 normal. Ben iskeletim 😂

    • Hepsini Göster
    • Ay sen zaten dokunsan kırılırsın o ne yahu annene söyle de yedirsin seni

    • Yok yine iskelet gibi görünmüyorum nasıl oluyo bende anlamadım. Gizli şeker gibi benimde gizli kilom var heralde görsen 65 kilo olduğuma inanmazsın zaten minimum 75 dersin 😂

  • Doksan

    0|0
    0|0
    • Ahahahahah Maşallah tosunum 😂

  • 04 :D

    0|0
    0|0
    • Az yemek ye kız rüzgarda uçacaksın 4 nedir 😂

  • 02 ben ölmüşüm ağlayanım yok o zaman 😂😂

    0|0
    0|0
    • Ahahahah aboo az yemek ye kız rüzgarda uçar gidersin yoksa iskelet 😂

    • Hepsini Göster
    • Aynen 😂

    • Yazık kıyamam 😂

Erkekler Ne Diyor 13

  • 92 danayım bende

    1|0
    0|0
    • Ahahahahah Maşallah kurbana az kaldı dikkat et keserler kardeşim 😂

  • 08..

    0|0
    0|0
  • 56 ve gerçekte de 56 😂😂

    0|0
    0|0
  • 24..
    bildiğin yokum..

    0|0
    0|0
    • Ahahahah aynen kardeşim sadece kafa kaldı heralde sende 24 nedir 😂

  • 32 :/

    0|0
    0|0
    • Aç mı kaldın hep kardeşim 😂

  • 77 😎😎😎😎

    0|0
    0|0
    • Sonu tek sayı nasıl oluyo anlamadım ama yinede ideal o zaman kardesim süper 😂

    • Son iki rakam tek bitmez yani 14 benim

    • Neden 77 yazdın anlamadım ama 14 çok azmış kardeşim 😂

  • 76 asil kilomla uyumlu :D

    0|0
    0|0
  • 58 oluyor ideal 😃

    0|0
    0|0
    • Erkek için az bence kardeşim sende islelet grubundasın ben gibi 😂

  • 22 ne lan. Benim toto 22 den fazla :(

    0|0
    0|0
    • Ahahahahah güldürdün kardeşim 22 ne harbiden yazık 😂

    • Hepsini Göster
    • Ahahahaha çok güldürdün kardeşim çok sağolasın valla ya adamsın 😂

    • Eyvallah kardeşim :)

  • 34 ölmüşüm mk. Bir kaç kilo sonrası havada molekülleşicem

    0|0
    0|0
    • Ahahahahah az yemek ye kardeşim. Hatta az değil ço ye anca kırtarır 😂

    • Kurtarmaz kardeşim :D

    • Bencede kurtarmaz geçmiş olsun kardesim 😂

  • 86 :D

    0|0
    0|0
    • Eh boyun uzunsa erkek için kırtarır bu kilo kardeşim 😂

    • Hepsini Göster
    • Oooo süper o zaman kardeşim Maşallah nazar değmesin özendim sana 😂

  • 00 Olley be

    0|0
    0|0
    • Yokolmuşsun kardeşim geçmiş olsun ahahahah 😂

  • 60 çok iyi :D

    0|0
    0|0
    • Aynen 60 süper kardeşim ideal 😂

Yükleniyor...