Arkadaşlar ben 20 yaşındayım ve hayatla iligili yani kısacası dışardaki yaşam ile ilgili büyük sorunlarım var bunların hepsini uzun uzun yazmıcam tabiki o yüzden sadece 1 tanesinden bahsedicem örnek olarak. Örneğin hastaneye tek başıma gidemiyorum çünkü ne yapıcağımı bilmiyorum bilmem ne sigortası var aile hekimine gittiğinde tc kimlik bırakıyorsun bazı yerlerde bırakmıyorsun ya da önce internetten randevu alıyorsun bilmem ne daha bissürü şey bu sadece bir örnek. Bu sıkıntıyı nasıl aşabilirim teşekkürler


0|0
4|2

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Bro bnde snn gibiydim sehir dısında üniye gidince herseyi ögreniorsun sıkıntı yok. Hastanedir postanedir bankadır carttır curttur hicbirine tek gidemezdim. Ama biraz özgüven ve sosyallesince isler kolaylastı. Yapacağın cok basit mesela hastaneye gittin diyelim.. Ne hastalıgın varsa zrn orda görüş alacağın sekreterler olur. Git onlara sor benim şu hastalıgım var v. s diye sonra onlar seni yönlendircekler sende hangi bölümse o bölüme gidicen. Eger ssklıysan (yani baban ssklıysa ve okuosan) Kimligi verip muayene olacam dicen bitti. Sonra sıranı bekleyip muayene olup gidecen bu kdr basit hocam yani :D

    0|1
    0|0
    • 3ay

      Evet aynen öylede işte o korku oluşuyor. Örneğin ssk falan bunları pek bilmiyorum. Ya diyorum bilmediğim bir kurum ismi söylerse sallıyorum bky üyesi misiniz hahahahah :D Sen anladın yani salladım şu anda bilmediğim bir yerden soru gelir de ne derim diye tırsıyorum.

    • 3ay

      Öyle bisey olmaz hocam sana soracağı tek şey şudur ssklımısınız yoksa bağkurlumusun falan denir. Eğer babana bağlıysan ve baban esnaf ise ve kendi sigortasını kendi ödüyorsa bağkurlusun demekdir. Eğer baban kendi şirketi olmayan başka bir şirkette çalışan olarak gözüküyorsa ssklıdır. Eğer baban işsiz ise ve senin sağlık sigortan devlet tarafından borç olarak ödeniyorsa yine ssk diyeceksin. Yani yüksek ihtimalle babanın kendi işi falan yok sa ssklısın demektir. Sonrası basit kimligi ver işlemin yapılsın sana ayrıtılı bilgi verirler. Anlamazsan sorarsın sormak korkaklık deildir bunu unutma.

    • 3ay

      Öyle valla bakalım hayırlsıı. Teşekkür ederim.

Kızlar Ne Diyor 3

  • Öğrenirsin. Millet doğar doğmaz hastanede ne yapacağını bilerek çıkmıyor dışarı. Gir hastaneye sor

    0|1
    0|0
  • Hersey bilgisayarda yokmus demi

    0|1
    0|0
    • 3ay

      Ben bilgisayar mühendisi olma yolunda ilerliyorum benim işim bilgisayar. :) Sanırım bu yüzden bu konularda biraz geride kalmışım.

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Nikinin hakkini ver dostum

    • 3ay

      Eyvallah sağolasın. :)

  • Sıkıntı nerde anlamadım her yerin belli kuralları var öğrenmek o kadar zor değil

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • Ulan ben de hayatla ilgili önemli bir sıkıntın var sandım :) bu bildiğin üşengeçlik.. nerde ne yapman gerektiğini ve bazı şeylerin nasıl yapıldığını zamanla öğrenirsin ama bunun için denemen gerekiyor yapamazsan kim sana bir şey der ki? yaşa, yap ve öğren.. kimse annesinin karnında öğrenmiyor bazı şeyleri :)

    0|1
    0|0
    • 3ay

      Üşengeçlik bana diyebileceğin son kelime biliyor musun? Alakam yoktur. Sadece bilgisizlik sanırım. Dediğin gibi denemiyorum. Denemekten çekiniyorum ama bana bişi derler gülerler diye değil sadece kendimde o bilgiyi görmemekten.

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Kesinlikle doğru. Çok teşekkür ederim.

    • 3ay

      Rica ederim :)

Yükleniyor...