Kezbanların beyaz atlı prens beklemesi?

Tipsiz kizlarimizin tabiriyle kezbanlarimizin bu kendini begenmisligide ne boyle arkadaslar?
Tamam bu sorun yillardan beri var sen daha yenimi anliyon gardas diyebilirsiniz ama oyle dusunmeyin bu gardasiniz kac yildir bu cefayi cekmekde sinirden patlayacak durumda olsugu icin buraya yaziyor. Herneyse bu tipsiz kezbanlarimizin hic bir erkegi begenmeyip kusurlarindan bahsedil rencide etmeside ne gariptir ki aynaya duzgunce baksa kafasini klozete sokup cikarmasi ihtimal bir durum ama anlamiyor bu kardeslerimiz nedir bu prens arayislari yok justin yok austin hele hele bak bak bide derlerki genis omuzlu rampa sacli mavi gozlu. d ulan koni gibi vucudun geviş getiren eşek suratınla ne bu mantiksizlik az kendine gel. Bu sorun nasil cozulecek dostlar turkiye hayla boyle devam ediyor ne olacak bu durumlar ben cok sıkıldim bu eşeklerden.


0|1
16|4

En İyi Kız Görüşü

  • 1) Türkçe'yi öğren.
    2) Çirkin kızlarla uğraşmak zorunda değilsin. Onlardan dert yanıyorsan demek ki onların peşinde koşuyorsun.
    3) Çirkin kızların "çirkin" oldukları için kafalarını klozete sokmalarını istiyor ve güzel kız istediğini belli ediyorsun ama onların yakışıklı, geniş omuzlu erkekleri beğenmesinden rahatsız oluyorsun.
    4) Ağlama.

    3|0
    0|1
    • 3ay

      1) Aferin turkcen cok guzel seni odullendiriyoruz.
      2) onlarin pesinde kostugum yok sadece her konustugum kiz ayni hayal pesinde.
      3) kizlarimizin kendine gelmelerini ve gercegi anlamalarini istiyorum guzel bir kiz amacim yok.
      4) anlama kapasiteni gelistir.
      5) zirvalama.

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Bana tavrınla ona tavrını kiyaslarsak bayağı bir fark var. Her neyse iyi günler dilerim gitmem gerekiyor

    • 3ay

      Cunku senin tavrin asagilayiciydi bende ona gore cevap verdim anlatabiliyormuyum?

En İyi Erkek Görüşü

  • Yazık onlara :D

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 15

  • Hangi kezban seni reddedip beyaz atlı prensi beklemek istedi acaba asdfg

    1|0
    0|1
  • Biri uzmus seni

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Biri uzmedi cigerim bunun icin uzulmem sadece sinirlenirim. d gercekten popo tavan beyin taban boylelerinde. d

  • Herkesin hayaline kimse karışamaz :D Herkesin kendi tercihi var belki hayallerine ulaşır belki ulaşamaz. Sen dert etme başkalarını

    1|0
    0|1
    • 3ay

      Ben birilerini dert ettigimden degil olay bana dokunuyor matmazel. d ben bundan dolayi cildiriyorum yoksa banane milletten. d

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      ortamını değiştir sende :D

    • 3ay

      He deyince olmuyor matmazel bu sene uni sinavim var girenlerin hepsine yaradan yardimci olsun cekip gidelim bu ortamlardan. d

  • Konu şu; Kanka saat öğlen 12 hadi abur cubur alalım canım çekti. Kanka bu kadar yedim ama neden sevgilim yok? Ya kanka ben kimseden elektrik alamıyorum. Ay kanka çiğ köfte mi yesek? Ay kanka ben sevgili istiyorum. Ay kanka kızın fiziğe bak iğrenç. Iy kız çok egolu tipe bak (kız zayıftır ya da orta kilodadır ama şort giymiştir) Burası Türkiye önce boğaz der sonra neden sebgilim yok der

    0|0
    0|0
  • Herkes kız da öyle değil. mesela kendimden örnek vereyim kendimi beğenmiyorum normal bir insanım gidipte david beckham gibi adam aramıyoruz imkansız birşey zatenn de , bence de herkes bir aynaya baksın.

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Dogru olanda bu zaten helal

  • Victoria secret meleği bekleyen dızolar, dızolarımız..

    2|0
    0|1
  • Hayla diyerek Türk kizini kotuleyen bir keko daha..

    2|0
    0|1
    • 3ay

      Hehehhe hala bildigi halde inkar edip zirvalayan bir kezban daha... Turk kizlarinda genelleme yapmiyorum tabikide iyi olan var can cigerler sozum kezbanciklara? Yoksa sendemi kezbansin?

    • 3ay

      Hi hi evet yanima yaklasma ben kezbanim

    • 3ay

      Alkislarla ugurluyoruz...

  • kendini beğenmek güzel şeydir dingil

    0|0
    0|1
    • 3ay

      Yanlis dusunmek kaninizda var. d
      Kendinle barisik olmak guzeldir kendini begenmis olmak yuksekten gormek degil canimcim.

  • Ee sana da hep o tipler denk gelmiş. Uzak dur barii :))

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Sorma be uzak duramiyoruz ablacim miknatis gibi hep boyleleri bana denk geliyor. d

  • bunu yazan nasil bir tipsizlikte acaba ahsjakfjcjckhg

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Sana kayacak kadar nsnsksk

  • tipsiz erkeklerin güzel kız beklemesi kadar normal bir olay

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Birsey bilmediginiz burdan belli bir erkek tipsiz veya guzel ayirt etmeden sevgili olabiliyor he ne anlamda olur orasini bilemem ama ayirt etmek yoktur tipsiz erkeklerde asil yakisikli erkeklerde o problem vardir.

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Merak etme senin tampon kadar hasarli degil

    • 3ay

      sen nerden biliyorsun ki beni

  • Seninki kendini begenmislik olmuyormu su an.. burda bir kuyruk acisi sezdim m...

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Hahahah pardonda nerede gordun kendini begenmislik? . d

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Anladim canim seni anladim... Allah gonlune gore versin

    • 3ay

      Eyw

  • Ben beklemiyorum cjchshdh

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Iste bu diyoruz ve bir kerecik sariliyoruz. d. d.

  • Haklisin tatliş

    0|0
    0|0
  • Valla kezban degilim cok guzelim herkeste soyler bunu zengin koca hakkimdir.

    1|0
    0|2
    • 3ay

      Cok guzelsen eyw derizzzzz yapacak birsey yok yinede saygiya sevgiye ozen gosterelim kimseyi rencide etmeyelim. d

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Valla yasadigim hayati anlatmaya kalksam sabaha kadar kederden icersin kardes artik boyle olmaya karar verdim ya guzelligini kullanican ya da harcanip gidicen. herkes biliyor bunlari ama konusu acilinca kendi ayaginin ustunde dur ne zengin kocasi diye zirliyolar

    • 3ay

      Hmm yasadiklarini veya hayatini bilemem valla kendince hakli olabilirsin bilemiyorum. Yinede iyi birsey değil ama sonucta yine her insan kendi bdigini yapar.

Erkekler Ne Diyor 3

  • Ben uğraşmıyorum. Uğraşma kardeşim vakit kaybı. Niye cefa çekiyorsun kafa patlatıyorsun? sektir et.

    0|0
    0|0
    • 3ay

      En guzelide bu zaten kardesimde. Dedigim gibi cogu zaman sebebsizce konusma durumunda kaliyorum o siradada olan oluyor zaten

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Valla bende detaycı ve takıntılı bir adamım. Ama umursamamayı öğrendim zamanla. Boşver nasıl muamele görüyorsan 2 katıyla karşılık ver adamına göre muamele en güzeli hakarete 2 katı hakaret. Acımak yok.

    • 3ay

      Dogru diyon aga kisasa kisas

  • beyaz atlı prens bekliyorlar sonra kara katırlı vatandaşla karşılaşıyorlar. d

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Buda onlari bir sarsiyo tabi. d ama yapacak birsey yok buldugunla yetinecen. d

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      bu kafa varken, yapacak bişi yok. d

    • 3ay

      Aynen dostum. d bir muzice anca duzeltir

  • Hacı açıklama çok uzundu okuyamadım
    Problem neydi

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Haci bosver ben sonra sana aciklicam sjnsns

Yükleniyor...