Kapat

bir insan kusurunuzu yuzunuze soylese ne tepki verirdiniz?

biri kusurunuzu soylese (takıntı ettiğiniz özelliğiniz) ne tepki verirdiniz

Güncellemeler:
Fiziginiz hakkinda ve tanimadiginiz karsi cins

0|0
14|24

En İyi Erkek Görüşü

  • yüzüme söylemesinden öte nasıl ve ne şekilde söylediğine bağlı alaycı bir yaklaşımla mı yoksa ciddi olarak mı söylüyor ona bakarım önce alaycı şekilde söylersen cevabını alır zaten ciddi manada söylerse de neymiş söyle de bilelim derim ben kendi kusurlarımı biliyorum zaten senin söylemene gerek yoktu derim..

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Kusur :/ aslına bakarsan kimine göre sevimli kimine göre itici gelebilir.. Geçenlerde yaşadığım bir olayı anlatarak tepkimden söz etmek istiyorum :) Bir erkek arkadaşımın ses tonu diğer erkeklere nazaran ince ama kusur olduğunu düşünmüyorum ve arkadaşımı ortam içinde bozan borazan sesli bir arkadaş :) arkadaşımın sesi gayet kibar ve sevimli geliyor bana ve de çok sevdiğimden midir bilmem o an o kendini savunamayınca ben savunmaya geçtim ortam gerildi... Bu tarz bir olay başıma gelse malesef aşırı mükemmeliyetçi arkadaşımın illaki fiziki ya da kişilik olarak ufakta olsa yanlışları olabilir bunu üzgünüm ama bozmanın bedelini ağır ödetirim :) Kompleksi yoksa bile komplese sokarım

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 23

  • kimin beni taktığı önemli değil. Önemli olan benim kimi nereme taktığım..

    1|0
    0|0
  • Allah vergisi derdim

    1|0
    0|0
  • hep söylerim hatta burda da söylerim genelde küfür yerim ama olsun

    0|0
    0|0
  • Sölesin

    0|0
    0|0
  • Söylemesi değil nasıl söylediği önemli.

    0|0
    0|0
  • Gulerim :D

    0|0
    0|0
  • umursamam

    0|0
    0|0
  • Mal ediyorum öylelerini genelde

    0|0
    0|0
  • sen kendine bak derim.

    0|0
    0|0
  • eyvallah der üzülürüm

    0|0
    0|0
  • Dürüstmüş derim dost acı söyler

    0|0
    0|0
  • nerede ve niçin?

    0|0
    0|0
  • Söyleme şekline bağlı
    Ya teşekkür ederim. ya ellerim teşekkür eder

    0|0
    0|0
  • kim olduğuna bağlı.

    0|0
    0|0
  • Teşekkür ederim aekamdan konuşmayıp yüzüme aöylediği için

    0|0
    0|0
  • Soyleyen kisinin bendeki degerine bagli kardesin yorumuyla 2 gunluk veledin yorumu bir olurmu hic?

    0|0
    0|0
    • Tanimadihin biri kiz

    • soyleyis tarzina bagli ozaman cunku genelde okul zamani cok fazla insanla dialog kurup tanisiyorum bugune kadar denk gelmedim ancak dedigim gibi ozaman soyleyis tarzina bagli olarak karsilik veririm ya da vermem tamamen karsimdakinin enerjisine bagli

  • Bunu biliyordum bu beden de bu ruhu uzun süredir yaşıyorum derim

    0|0
    0|0
  • Bilmiyorum... O ana bağlı artık söyleyen kişiyede bağlı

    0|0
    0|0
    • Tanimadigin bir kiz diyelim

    • Öyleyse bir şey diyemem ne deyim
      birde tanımadığımmış :))
      Öldüreyimmi yani :D

  • Hocam söylemişti, bende vurmuştum

    0|0
    0|0
  • Arkamdan soyluycene yuzume solesin

    0|0
    0|0
  • Gayet olumlu tepki veririm çünkü ben kusurlarımla güzelim

    0|0
    0|0
  • Mesela ben burnumu sevmiyorsam ve bana burnun çirkin dese, ruhun gibi derim.

    0|0
    0|0
  • Yüzüne osururum

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 13

  • Bunu söyleme sebebin ne sanane derim sinirlenirim ya. Ama yakin arkadasim falan soylemis olsa bu tepkiyi vermem

    1|0
    0|0
  • Sorduk mu ya sorduk muuuu?

    1|0
    0|0
  • Benim kusurum fiziksel estetikle halledilir ama senin kusurun beyninde estetikte olmaz ona derim

    1|0
    0|0
  • haddini bilerek söyleyebilir

    1|0
    0|0
    • Nasil

    • Hepsini Göster
    • Ama fiziksel ozellik bu duzeltilcek bir sey degilki

    • kendimle barışık olduğum için sorun olmaz. sende de öyle olsun. sen he de geç bidaha söylemez zaten

  • üzülürüm ama dinlerim bakim beni kırmak için mi diyor yoksa doğrular mı

    0|0
    0|0
    • Ama fiziken neresi mantkli ki

    • Hepsini Göster
    • Duzeltilmeyecek sey

    • onu söyleyende ayıp eder yani kırmak için söylüyordur mutlaka ağzının payını vericeksin öylesininde

  • sırf o an mutlu olmasın diye takmam

    0|0
    0|0
  • Bozulurum biraz

    0|0
    0|0
  • Ne dedin sen ne dedin? Sen daha dünkü boksun

    0|0
    0|0
  • Adamsın derim

    0|0
    0|0
  • Kızarım

    0|0
    0|0
  • Umrumda olmuyo pek açıkçası

    0|0
    0|0
  • O an ki moduma, söyleyen şahısa ve söyleme tarzına göre değişir.

    0|0
    0|0
  • KSde mantıklı bir soru gördüm sanki ahrtqn

    0|0
    0|0
Yükleniyor...