Selamlar. arkadaslık ile ilgili bırsey soracagım?

yenı ıse basladım ve bır bucuk aylık tanıdıgım bı kız var. kız bulusalım plan yapalım ayakları yapıyo. bulusma gunu gelmeden once yazıyorum yarın bulusuyor muyuz dıye. aa randevum vardı dıscıye dıyo. yanı dıscı bı saatlık bısey sonrasında veya oncesınde de bulusuruz dıyebılırdı. evıne cagırdı gecen gun arıyorum ne zaman geleyım dıye. bı ısteksız geldı bana. cok sınırlendm. bu tur ınsanlardan nefret edıyorum. ne yapayım


0|0
0|1

Erkekler Ne Diyor 1

  • Senden çekiniyo olabilir. Maddi durumu kötü olabilir, fiziğini beğenmeyebilir, sana kendisiyle ilgili bir konuda yalan söylemiş olabilir. Olmayadabilir orası ayrı.

    0|0
    0|0
    • 3ay

      benı sevmıyoda seviyomus gıbı görünüyo diyosun yanı

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      ne alaka ya kız bıldıgın ego tavan ozguven tavan insan

    • 3ay

      O zaman senin bir şeyin onun canını sıkmıştır. Boşver öylelerini.

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...