Amcam hakkımızı yiyor?

Benim babam 3 sene önce vefat etti. Bir kardeşim var ben de üniversiteye hazırlanıyorum bu seene. Amcam zaten oldu olası hep üç kağıtçıdır küçüklüğümüzden beri bize hep bağırıyordu ne hakkı varsa. Önceden çok zenginlerdi bu batınca karısı terk etti kızı da ayrı şımarık. Özel üniversiteye gidiyor yıllığı 30 bin bir de hep pahalı yerlerden giyiniyor kız babannemin 3 aylığını alıp yiyor zaten amcam. Neyse amcam bizden ben çok küçükken 50 bin tl almıştı babamı kandırdı hemen vericem diye babam da o zama psikolojik hastaydı ona çok psikolojik baskı yaptı annem ne kadar verme desede beni çok bunaltıyo veriyim kurtulayım diye verdi. hemen verecekmiş dedi 12 senedir yok biz hala kiracıyız o parayı biriktirseydik ev alırdık belki. Babannemde amcamı acındırmaya çalışıyor anneme sürekli amcamın işleri kötü paraya ihtiyacı vs. vs. Bize ne bundan anca annem para versin diye acındırıyorlar kendilerini annem bir de ona mı üzülsün? Ben bu sene üniversiteye hazırlanıyorum hiç kitap masrafları dersane masraları dedikleri yok babannem anca diğer torununa versin. O üniversiteye hazırlanırken de bir sürü masraflarını ödediler hiçbir bok yapamadı özeline, kıyafetlerie ödüyolar ama ben ve kardeşime gelince kendilerini acındırıp para istiyorlar. Babama da zamanında öyle yaptılar benim de annemin de kardeşimin de üzerine hala geliyorlar ne yapmalıyım sizce artık dayanamayacağım :((


0|0
50

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 0

Erkeklerden ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Kızlar Ne Diyor 4

Yükleniyor...