Müslüman mıyım Hristiyan mı?

Ben Diyarbakır yetiştirme yurdunda büyüdüm oraya geldiğimde 3 yaşındaymışım ve hakkımda bişey bilinmiyormuş bundan dolayı müslüman çocuklarla kendimi öyle bilerek o adetleri öğrenerek büyüdüm yurttan ayrıldıktan sonra bir şekilde Mardin'de aileme ulaştım ve Süryani olduğumu öğrendim çok sonra sohbet esnasında bir ara gayri ihtiyarı inşallah diyince din konusu açıldı ve bana müslüman değil hristiyan olduğumu söylediler bende ben müslüman gibi yetiştim o dini öğrendim sonuçta dedim onlarda vaftiz madalyamı gösterdiler vaftiz edilen hristiyandır sen vaftiz oldun dediler şimdi ben Müslüman mıyım Hristiyan mıyım arafta kaldım


0|0
31|31

En İyi Erkek Görüşü

  • ohooo vaftizin Allah katında ne makbulü ve değeri var ki! o hristiyanların dini geleneği. Allah onların seni vaftis etmesine göre mi hesaba çekecek senin ona olan inancına göre mi.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Alakası yok sacmalamıslar sen müslümanlıgı benımsemıssın o mantıga gore bende gidim müslüman birini vaftız edım oda hrıstıyan olsun

    2|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 30

  • sen kelime i şehadet ettiysen müslümansın doğru din zaten müslümanlık bence seçim yapma müslüman olarak kall

    1|0
    0|0
  • Kendini hangi dine daha yakın hissediyorsan ona inanmışsın demektir. Öte yandan her iki dini de iyi araştır. Hz. Isa nın da Hz. Muhammed'in de hayatını oku. Kararını ona göre ver.

    1|0
    0|0
  • Her insan müslüman doğar sonra hristyan edilir zira fıtrat temiz olarak doğumla meydana gelir ve hak din islamiyet temizlkle berabrdir. Velevki vaftizde edilsen hak dine girmiş bununla şerefennişsin sakın çıkma ya da hristiyanlığı seçme

    1|0
    1|0
  • seçim senin ne isen osun hristiyansanda müslüman olabilrisin müslümansanda hristiyanlığı ateistliği mecusiliği yahudiliği seçebilrisin tercih senin karar senin

    0|0
    0|0
  • Hayır vaftiz edilmek senin iradenle olan bir şey değil. Tabi sonradan inanarak kendin vaftiz olduysan başka. Lakin bebekken olan vaftiz senin iraden seçimin dışında ayrıca bu işler sadece vaftizle bitmiyor. İslama inan islamda yolunu doğru kıl. Atalarının annenin babanın dinine heva hevesine uyupta ahirette hüsrana uğruyanlardan olma.

    0|0
    0|0
  • Taklidi iman değil tahkiki imanla hareket et yani sırf ailen Süryani diye onu seçme tahkik et araştır ve en doğrusuna karar ver insanlar doğruyu akılla bulmakla mükelleftir tıpkı Hz İbrahimin akılla rabbini bulması gibi...

    1|0
    0|0
  • Hangi dini kendi vicdanına yakın görüyorsan, hangi dini benimsiyorsan o sun...

    1|0
    0|0
  • Müslümansın sakın dininden dönme kardeşim.

    1|0
    0|0
  • imanın şartlarının tamamına inanıyorsan müslümansın. bir tanesine bile inanmıyorsan müslüman değilsin. diğerlerini bilmem.

    1|0
    0|0
  • Bende diyarbakırdayım. ne hissediyorsan osun

    1|0
    1|0
  • Kelimei sahadet getirdiysen müslümansın

    1|0
    0|0
  • Sen hangi dini seçersen o dine mensup olursun. Senin dinini başkaları belirleyemez.

    1|0
    0|0
  • Sen neye inanıyorsan, neyi tercih etmişsen osun. Hangisini tercih edeceksen bundan sonra da o inanca tabi olursun. Kimsenin sözüne bakma bu konuda. İç dünyana sor.

    0|0
    0|0
  • Hamgisini istersen olursun

    1|0
    0|0
  • Bak kardeşim her doğan çocuk Müslüman fitratiyla doğar bulu çağına kadar muslumandir gunahsizdir sonrası kendi secimidir doğan hiç bir çocuk Hristiyan ya da Süryani falan olarak doğmaz Bunu bil şimdi karar senin muslumanligin ne olduğunu az çok biliyorsun hristiyanliginda karar senin

    0|0
    0|0
  • sacmalık sacmalık ve sacmalık bak okumadım yazıklarını biliyomusun içinde hangi inanç varsa sen osun müslüman demekle veya hristiyanım demekle olay bitmez

    0|0
    0|0
  • Din seçmek insanın kafasında biter vaztizmiş şehadetmiş öyle değil içinde yoksa 500 kere şehadet getir ya da vaftiz ol bişey değiştirmez sen hangini isstiyosan osundur

    0|0
    0|0
  • Kendin tercih et, vaftiz oldun diye müslüman olmayacaksın demek değil.

    0|0
    0|0
  • müslüman ol. Ebedi hayatını yaşa.. Yoksa diğer dünyada sonsuza kadar yanacaksın hangisi daha güzel sence?

    1|0
    0|0
  • vicdanın hangisii isterse o ol hangìsini olmk istiorsan o dinê tekrr gir Ama bilen imam papaz gibi din älimlerine sor bu benim üşüncem

    0|0
    0|0
  • Tek yol İslam

    0|0
    0|0
  • Vaftiz edildin diye müslüman olamazsın diye bişey yok ki sonra danda müslüman oluyorlar. Sen kendini nasıl hşssediyorsun hem?

    0|0
    0|0
  • Hristiyansın kardeşim ama gene de hangi yolu doğru biliyorsan o yoldan git

    0|0
    0|0
  • Sen neye inanıyorsan kalbinde ne varsa o'dur inancın.

    0|0
    0|0
  • hristiyansanda müslüman ol

    0|0
    0|0
  • Aklını kullan başkasını aradan çıkar hesap yap

    0|0
    0|0
  • aslında biz yokuz :) ..

    0|0
    0|0
  • Din ırk gibi bişey değil sen seçebiliyorsun :D

    0|0
    0|0
  • Simdi mardindemisin?

    1|0
    0|0
  • Kelimeyi Şahadet getirdiysen müslüman oluyorsun zaten

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 30

  • Nasıl yani? Senin dinini onlar değil kendin belirliyorsun. Bütün dinleri iyice araştır. Eğer Müslüman olmak istersen Müslüman ol. Hristiyan olmak istersen Hristiyan ol. Vaftiz olman senin Hristiyan olduğunu göstermez, yürekten inanman gerek. Bana göre tabi ki Hristiyanlığı seçmelisin ama bu senin kararın ve kimliğinde yazan değil yüreğinde inandığın senin dinindir.

    1|0
    0|0
  • Alakası yok seni kandırıp o tarafa çekmek istemişler. Eğer Allah'a Kuran'ına Peygamberine inanıyorsan Müslümansındır. Geçmişte ne olduğunun bir önemi ve hükmü yoktur. Fakat sen inanmıyorsan sadece adetlere bağlı kalmışsan ve artık Hristiyan olmak istiyorsan hükümü sen verebilirsin. Hristiyanım veya Müslümanmıyım sorusuna kendin cevap vermelisin. Bu bir ırk değil. Düşüncedir.

    1|0
    0|0
  • İslam kalpte biter. Eğer kendini Müslüman hissediyorsan, Allah'a, peygamberlerine, kitaplara, meleklere ve kadere inanıyorsan ve en önemlisi Müslüman olmak istiyorsan Müslümansın.

    Hristiyanlık ile İslam arasındaki en büyük fark, İslam'da aracıya ihtiyacın yoktur. Allah ile bizzat sen konuşursun.
    Hristiyanlıkta ise dine girmekten tut her şey için bir din adamına ve kiliseye ihtiyacın var.

    0|0
    0|0
  • Dinler her turlu cokuyor yaa cocukken yapıştırılan din yaftasinin hazin sonu..

    1|0
    0|0
  • sen hangi dini secersen osun vaftiz olmak veya arap olarak doğmak bunlar dine karar veremez sen verebilirsin, sen seç

    1|0
    0|0
  • müslümansın hayatın boyunca elbetteki bilerek ve isteyerek kelime-i şehadet getirmişsindir. Hiç namaz falan kıldın mı?

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Evet yani kandillerde vs kılıyorduk ama onlar öyle olmadığımı idda ediyor ısrarla

    • 3ay

      onların ne dediği çokta önemli değil sen kalben ne hissediyorsan osundur gerisini bırak.

    • 3ay

      Bktin ısrar ediyorlr dersn degildemde kelimei sahadeti getrrim de olsn btsin. Dinde zorlama olmaz kimse karışamaz

  • filmlik hayat bee :)

    1|0
    0|0
  • Hangisine inanmak istiyorsan osun.

    0|0
    0|0
  • Neye nasila inaniyosan oylesin

    1|0
    0|0
  • Eşhede en la ilahe illallah ve eshedu enne muhammeden abduhu ve resuluhu.
    Artık müslümansın hayırlı olsun.

    0|0
    0|0
  • Vicdanını sorguya çek, sen müslüman mı olmak istiyorsun hristiyan mı karar ver ona göre ilerle bence

    1|0
    0|0
  • Bebeğim her çocuk müslüman fıtratı üzerine doğar vaftiz denen saçmalık insanların uydurduğu bişey. Sen Rabbine sığın kalbinde hiç şüphe olmasın çok şükür müslümansın ☺

    0|1
    0|0
  • Kimin ne dediği değil senin ne hissettiğin önemli.. Artık yetişkinsin buna ailen değil sen karar vermelisin.

    0|0
    0|0
  • Sen müslümansın emin ol kendinde öyle hissediyorsan kelime-i şehadetin yeterli senin içinde ahatsızlık varsa ki her doğan bebek müslümandır merak etme sen müslümansın

    0|0
    0|0
  • Ne olmak ostiyorsan osun

    0|0
    0|0
  • Muslumansin

    0|0
    0|0
  • Hangisi olduğuna Sen karar ve o dinin gerekliliğini yerine getir

    0|0
    0|0
  • Sen kendine hangisini yakın görüyorsan osundur

    0|0
    0|0
  • Müslümansın.

    0|0
    0|0
  • muslumansin insallah

    0|0
    0|0
  • Kalbinde ne varsa onu seç bu ailenin veya x kişisinin değil senin kararın.

    0|0
    0|0
  • Nasil bir trollsun sen ya

    0|0
    0|0
  • Hangisi gönlünü rahatlatıyorsa sana iyi geliyorsa osun. Vaftiz edildin demkle hm Hristiyan olunmaz sen kabul ettin mi bn Hristiyan im dedinmi inandinmi o dine ozmn Hristiyan olursun sen şey yapmadiktan snra imanina bsy olmaz

    0|0
    0|0
  • İnanmak istedigin hangisi peki?

    0|0
    0|0
  • Sen musluman olmak istiyorsan muslumansindir kelimei sehadet getir o vaftiz seyleri tırıvırı

    0|0
    0|0
  • sen kendin hangi dine inaniyorsan o dine mensubsun vadtiz vs hikaye yani secim senin

    0|0
    0|0
  • Hiyarsın sn

    0|0
    1|0
  • Hz. Peygamberin (asm.), "Her doğan, İslâm fıtratı üzerine doğar. Sonra, anne-babası onu Hristiyan, Yahudi veya Mecusi yapar." hadisi var. Sen müslümansın

    2|0
    0|0
  • kelime i şehadet getirdikten ve Allah ın varlığına birliğine peygambeine inandıktan sonra ki bunları zaten kelime i şehadetle dile getiriyorsun. gerisi önemli değil müslüman bir kardeşimizsindir.

    2|0
    0|0
  • Ailenden dolayi hristiyanlık icin israra maruz kalabilirsin ama ben bir müslüman olarak "Allah katında tek din islamdir" diyorum. Benim uzerime düşen davettir.

    2|0
    0|0
Yükleniyor...