Ölümsüzlüğü hayal ediyor musunuz?

Ölümsüzlüğü hayal ediyor musunuz?


0|0
19|15

En İyi Erkek Görüşü

  • herkesin bir gün öldüğü dünyada saçma sapan hayallere gerek yok :D

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Demek ki neymiş sigara öldürmüyormuş 😂😂😂

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • tamamen saçmalık ölümsüz olduğunu düşün sevdiğin kadın o emek verdiğin kadın yitip gidicek çocukların sen den yaşlı gözükücek bu acıyı daha fazla çekmemek için kaçıcaksın hiç bir yerde uzun süre kalamayacaksın çünkü sevdiğin eylendiğin herkes ölücek. ölmek güzel şey

    1|0
    0|0
  • Ben doğmuşum adam hayattan ümidi kesmiş 😂

    1|0
    0|0
  • Bence de yani ölümsüzlük iyi bişey değil yanındaki herkes bir bir ölürken senin kalman :/ Allah hayırlı uzun mutlu sağlıklı ömür nasip etsin :)

    1|0
    0|0
  • Hayır.

    Yalnız adam ölümü beklemeye başladığında ben daha vitaminmişim... Atatürkten önce doğmuş... Bu adamın ömrü Atatürkte olsa abov.

    1|0
    0|0
  • edemiyorum düşündüğüm de kafayı yiyecek gibi oluyorum düşününsene inanıyoruz öteki taraf var öümsüz oluyosun nasıl oluyor yaa

    1|0
    0|0
  • Bu fani dünyada güzel birşey yokki ölümsüzlük isteyelim

    1|0
    0|0
  • Gotho bak hele.

    1|0
    0|0
  • Her canlı bir gün mutlaka dönecektir

    1|0
    0|0
  • ölümsüzlük olsa ölümü özlerim ben

    1|0
    0|0
  • İnanmadım

    1|0
    0|0
  • İstemem ölümsüz olmayı

    1|0
    0|0
  • Kötü bence

    1|0
    0|0
  • Ölümsüzlük yok herkez ölecektir

    1|0
    0|0
  • Beni de gömer la o adam

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 18

  • Bence böyle bişey kurmak tamamen saçmalık ölümsüz neden olalım. Bu dünyayı görüyoruz birazda öbür tarafı görelim:)

    1|0
    0|0
  • Dünyanın en yaşlı insanı 256 yaşında değil miydi ya?

    www.hurriyet.com.tr/256-yasina-kadar-yasayan-adam-uzun-yasamin-sirri-neydi-28227002

    1|0
    0|0
  • kıyamam ya yazık adama

    1|0
    0|0
  • Yani bir iyi yanı var bir kötü yanı var
    İyi yanı iyilik için mücadele edebilirsin insanlara yardımcı olmak için çabalarsın ne kadar tehlike varsa içine atılır sağ kurtulursun ama kötü yanı da acı şeyler tadarsın sonsuza kadar.

    1|0
    0|0
  • Ediyorum

    1|0
    0|0
  • sigara hani öldürüyordu :)

    1|0
    0|0
  • İstemem o kadar yaşamayı ya

    1|0
    0|0
  • Ben hep sonsuzluğu düşünüyorum ve korkutucu geliyor

    1|0
    0|0
  • simdiden yasamaktan sikildim... olumsuz olmak istemem.. bu hayat cekilmez..

    1|0
    0|0
  • Etmiyorum..
    Ölümsüz olmak istemiyorum..

    1|0
    0|0
  • Uuu.. Ben genc kaldığım surece kabul ederim ölümsüzlüğü 😅

    1|0
    0|0
  • Hayir elbette ölcez

    1|0
    0|0
  • Hayır ölmek istiyorum

    1|0
    0|0
  • Yazıkkkjk ((((

    1|0
    0|0
  • Hayir

    1|0
    0|0
  • sıkılır insan be yaşa yaşa nereye kadar :D

    1|0
    0|0
  • Etmiyorum

    0|0
    0|0
  • Yook

    0|0
    0|0
Yükleniyor...