Bir insan neden balayında yattığı yatağı paylaşır ki?

Facemde birarkadaş var sagolsun balayının her detayını sayesinde biliyorum balayım diye albüm okuşturmuş. En başa da balayı yatağını koymuş. Bu ne gösteriş merakıdır anlamıyorum. Ben de nişanlıyım ama asla böyle yapmayı düşünmüyorum evlenince.


0|0

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Görgüsüzlük insanın biraz özeli olur şu facebookta her şeylerini paylaşıyolar ya sinir oluyorum. Kendin yaşa arkadaşım gösteriş yapma.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Soylim sana genislik edepsizlik ahlaksizlim ve ben yapiyorum hesabi yapiyo it herif bisey dicem de olmicak tovbe tovbe

    0|0
    0|0
    • Bunu paylaşan erkek değil

    • Hepsini Göster
    • it herif dedin ya o yüzden belirtme gereği duydum. İnsanın yetiştirilme tarzına göre değişiyor demek ya bilemedim yatağını paylaşmak neyin kafası

    • diyorum ya kardesim isde medeniyet adi altinda dubhe duz soytarilik bu artik insanlarda ozel diye bisey kalmadiki cogunda ahlakda kalmadi yeterki yapsin gostersin gosteris yapsin o ona yetiyo

  • Çok saçma bence de bu kadar mahremin teşhir edilmesi lakin insanların kendi hayatı çok da söz söylemek düşmez bize.

    0|0
    0|0
  • Paylaşmak istiyordur belki 😉

    0|0
    0|0
  • teknolojinin esir olduğu gençlik

    0|0
    0|0
  • Gösteriş meraklısı.

    0|0
    0|0
  • Genişlik işte

    0|0
    0|0
  • Bari videoya alsaymış balayını her detayıyla

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • Yatagin üstünde kirmizi gül yaprakları varsa çekilmez mi 😄

    0|0
    0|0
  • Zaten bu gorgusuzluk

    0|0
    0|0
  • canım herhalde

    0|0
    0|0
  • Bole ınsanlara bende sınır oluyrm ya.. Yakımda tubalet goruntulerı gece goruntulerını de paylasırlar..

    0|0
    0|0
  • Ahahah yaparlar daha neler goreceğizz

    0|0
    0|0
  • Değil balayı ilişkiyi sosyal medyada paylaşmak da son derece saçma.

    0|0
    0|0
  • insanlar acaip ya saçma buluyorum öyle insanları

    0|0
    0|0
  • kendi çapında hava atmaya falan çalışıyodur

    0|0
    0|0
  • ilk defa gıtmıs demek kı :) ya da yer yatagında yatıyormus :)

    0|0
    0|0
  • Haklısın görgüsüzler onlar

    0|0
    0|0
Yükleniyor...