30 Ağustosta ilk başörtülü bayan polisimiz. Ne düşünüyorsunuz?

30 Ağustosta ilk başörtülü bayan polisimiz.Ne düşünüyorsunuz ?


1|0

En İyi Kız Görüşü

  • Çıplak olmak istiyorum polis olabilir miyim? Serbestleştirsinler eşitlik istiyoruz.

    6|6
    6|3
    • Hepsini Göster
    • @scorpion026 Haklısınız kim ne giyersin giysin ama türban taktığı için ayrıca para alması problem değil mi?

    • @szerahmet2001 problem tabiki madem gonullu olsun

En İyi Erkek Görüşü

  • Hayırlı olsun , geç alınmış bir karar..
    Özgürlükten dem vuruyoruz ama bu kişilere haklarını yeni veriyoruz.. :o

    Herkes başkalarının özgürlüğüne müdahale etmediği sürece özgürdür..

    Böyle şeyleri görmek güzel..

    6|4
    1|2

Kızlar Ne Diyor 34

  • Çok iyi olmuş bravo :) bende kapancam zaten

    6|4
    4|2
    • Kaç para veriyorlar.

    • Hepsini Göster
    • @szerahmet2001 kullandıgım icin fikirlerim degismeye basladı

    • @szerahmet2001 banane onlardan

  • Helal 👏👏👏

    4|5
    1|1
  • Kamuda degil polislikte basortusu istemiyorum. Bu ne? Esarbinin ustune gunes sapkasi takan teyzelere benziyor 😒

    5|5
    8|2
  • Pek iyi olmadi gibime geliyor. Ne geregi vardi onu da anlamis degilim zaten. Ulkede darbe var, milletin korkudan odu bokuna karismis devletin cikardigi seye bak. cok sacma geldi bana. zaten kapalilar dunyanin her yerindeler, okullarda da istedikleri gibi turbanlarini giyebiliyolar. serbestler yani. buna gerek yoktu diye dusunuyorum

    4|2
    8|3
    • Niye polis kadınların inançlarının gereğini yapmaya hakkı yok mu

    • Hepsini Göster
    • @melıssa201 Allah'tan (cc) gelen her şey kabulümdür.

    • @szerahmet2001 kimin ne için taktığını bilemezseniz terbiyesizlik yapmayın. Üstelik insanların ne için taktığını değil uygulamayı konuşuyoruz. Ve yapılan değişikliğin eleştirinizle alakası yok.

  • Çok güzel olmuş

    4|5
    3|1
  • Karşı çıkanlar neden çıkıyor? Sadece komik bahanelerle cevap verebilirler. Eli yüzü gözükmüyo bunun vs. Kendi içlerinde çelişiyorlar her zamanki gibi. Hepimiz gökkuşağının farklı farklı renkleriyiz. Din, yaptığın/yapıcağın mesleğe engel olmamalı..

    4|2
    1|1
  • Olmuş

    5|3
    3|1
  • Bence olmamalı

    5|5
    7|2
  • Maşallah helal olsun

    5|4
    2|2
  • Çok güzel çok sevindim 😄

    4|4
    3|1
  • Saçma.

    4|3
    4|3
  • Araplaşıyoruz iyice

    1|5
    6|3
  • Alın size şeriat. Kadinin eli yüzü bile belli olmuyor, polisim diye güvenlik saglayacak.

    6|3
    9|5
    • popon yiyorsa sende olda görelim sen nasıl Olcan kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş :)

    • Hepsini Göster
    • Örtü bir kelepçe değil ki. İnan bana rahat hareket etmesini engelleyen bir durum yok. Kadınlar için İslam dininin büyük bir kısmı tesettürden ibaret bunu inkar edemezsin.

    • @isimsizyalnızkovboy Madem bu kadar dindarsin ve Islam'a uyarim diyorsun, kusura bakma ama o zaman o kadar erkegin bulundugu bir ortamda da bulunmamalisin. Islam dini bunu emretmiyor.
      Bu yapilan resmen siyasi şovenistliktir. Polislikte dövme, piercing yasak ama türban serbest. Dövme, piercing dini bir sembol olmadigi için mi yasak? Simdi bu mu demokrasi?

  • Super :D

    6|1
    1|3
  • Kendi ayaklarının üzerinde durmasını başaran her bir kadın benim gözümde tam bir tanrıçadır! Dini, dili, milleti ve ya tercihlerinin ne olması farketmez, saygı gösteriyorum böyle kadınlara.

    6|1
    0|2
  • Gözüm mü alışmış ne üniforma açığa daha çok yakışıyor

    1|5
    4|2
  • Çok iyi olmuş

    4|1
    0|1
  • hayırlı uğurlu olsun inşallah

    4|3
    3|1
  • Çok sevindim polislerde başörtü yasağının kalkmasınaa

    6|2
    1|1
  • Rahibe'ye benzeten bir ben miyim

    5|4
    8|3
  • Kızlar Devam
    14

Erkekler Ne Diyor 27

  • Başörtüsüne sözüm yok ama etrafıma baktıgımda gördüğüm manzara başını örtüp daracık kıyafetlerle dolu bayanların (Hakkıyla örtünenleri tenzih ederek söylüyorum) komik ve düşündürücü halleri dışında bu konunun başka bir üst noktada tartışılanayacak kadar basite indirgendiğini düşünüyorum...

    0|2
    0|0
  • cok iyi. yalniz kemalistleri catlattigi kesin

    6|3
    3|5
  • Ne guzel bisi

    7|2
    1|1
  • Din düşmanları çatlar şimdi ahahha
    Mükemmel olmuş 💪🏼

    7|3
    2|2
  • Normal karşılıyorum. İnancının gereğini yapıyor ve bu şekilde mesleğini yapmasına engel yok.

    4|2
    0|1
  • on numara olmus ablamın yıldızları yeter bıde sızın kudurmanız asıl sebebi muslumanları ezık işe yaramaz gorup sımdı kılık kıyafet serbestlıgı gorunce sızın hayal kurdugunuz yerlerde gercek muslumanların olması sızı cıldırtıyo hademelere nıye kımse laf yapmıyodu

    3|1
    0|1
  • İyi olmuş

    3|2
    0|0
  • Başının kapalı olması önemli değil olabilir ama umarım bundan sonra polis seçiminde başk kapalı olması bir kıstas olmaz, tıpkı aile hekimlerindeki doktorlar gibi. Henüz başı açık bir tane doktor görmedim.

    1|1
    0|0
  • Hiç bir sorun görmedim

    3|1
    1|0
  • çok şekilci bir milletiz ha bizene milletin örtü takıp takmadığından mini etek giyip giymediğinden bırakın artık şu kadınları rahat ya herkesin kendi kararı kamuda da rahat olsunlar nolcak fazla abartılmadığı sürece şeklen bir şeyleri dayatmakla olmuyor yani açılın açılın kapanın kapanın gibi içinde de yaaşamaları değerli nasıl bir ülkeyiz ya sıkıldım kaçıcam başka yere ya...

    7|0
    2|0
  • Yakında memurlara da sakal serbest olur, böyle tesbihli bıyıklı sakallı çok güzel... Başörtüsüne karşı değilim herkes tabiki istediğini giyecek ama polis bu yahu birini kovalerken başörtüsüyle mi koşacak arkasından? Veya başka biri de ben şort giymek istiyorum dese ona ne diyeceksiniz? Biri ben atletle gelicem daireye diyince ne diyeceksiniz? Bakın bu konuda fanatiklik yapılmaz devlette, memuriyette bir kılık kıyafet saç sakal nizamı vardır. Bu bir yerden bozuldu mu bakın gerisi nasıl çorap söküğü gibi gelecek?

    0|1
    3|1
  • güvenlik kuvvetlerinde olmamalı bence... heryerde olabilir ama buralarda olmaz.. belki duymana engel olucak veya buna benzer bişey olucak ve bişeyi önleyemediğin için nice insanın canı gidicek... çocuk oyunumu bu?
    sonra açık polis bizden kapalı polis sizden gibilerinden yine bir ayrımcılık bölünme... ülkeye düşman bile bu kadar zarar vermedi bunlar kadar...

    1|2
    5|1
  • bir değişik olmuş ya bu nasıl bir baş örtüsü çok farklı geldi bana ya ama buna karşı değilim tabi

    0|2
    1|0
  • Zul'u kabilesinin Tanrısı Unkulunkulu'ya inanan bir polis yok mu içinizde? Lütfen...
    www.durbansouthafrica.info/.../zulu-culture.jpg

    0|2
    3|1
  • Özgür bir ülkede yaşadığımızın kanıtı çok güzel olmuş

    3|2
    0|0
    • @szerahmet2001 ispatlayabilir misin para karşılığı taktıklarını hazmedemiyor musun başörtülüleri kardeşim?

    • Benim lafım başını örtüp kıçını açanlara yiyişenlere. Sen anladın onu.

  • Ya tamam inancıdır falanda (ki kuranda yeri yok) bence polislere yakışmıyor. Üniformanın ağırlığını bozmuş.

    1|2
    7|3
    • Kuranda ortunmemi yok. iyi bak bakalim. ahzab ve nur surelerine

    • Hepsini Göster
    • @MustafaKemal1903 Türban 1960'lı yıllarda Şule Yüksel ile gelmiştir. İlk ismi de şule baştır. İnceleyebilirsiniz.

    • @lookingforloves Edip Yüksel kötü de kimler iyi? Öğrenebilir miyiz?

  • İyide polis olduğuna göre bu kadının başörtüsü yokmuş demekki, serbest oldu diye başınımı kapatmış 😄

    0|1
    1|0
  • maşallah hemide müdür:D

    1|1
    1|0
  • İyi devamı da gelsin baş örtüsü takılabildiği gibi etekler diz üstünde mi kalıyo? Saçma olur öyleyse etekleride belli sınıra indirebilmeleri gerekir bence.

    0|0
    1|1
  • İyi olmuş.

    2|1
    1|1
  • Erkekler Devam
    7
Yükleniyor...