Yılan besleyen kadınlar hakkında ne düşünürsünüz?

Herkese merhaba. Ben 18'e adım attığım günden beri, yani 7 yıldır yalnız yaşıyorum. Daha doğrusu ufak bir ailem var, evcil hayvanlarım..2 köpek,1 kedi, 3 balık ve 5 tane yılanım var. Kime yılanım var desem bir garip bakıyor, psikopat, deli falan olduğumu düşünüyor ve bu durum gerçekten sinirlerimi bozuyor.


0|1
6|25

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • daha önyargısız ve cesur kişiler

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Hmm.. Tuttum.. Doğru.. :)

Erkekler Ne Diyor 24

  • Cunki halılar aklı kimse yılan beslemez

    0|0
    0|0
  • adamsın be dola boynuma..

    0|0
    0|0
  • Yılan hikayesi gibi.

    0|0
    0|0
  • Ne alaka ya onlar kediden bile zararsız

    0|0
    0|0
  • dogada yasiyan yabani hayat surduren bir canli evde beslenmez skilir bir kere bir yilanin yasam tarzi degil evde yasamak nasil sen toprakta bahcede yasayamiyorsan onlarda evde yasiyamaz evde yilan beslemek abartidan ibaret maymun besliyende var oda ayni sey yabani hayati benimseyen hayvanlari evlerinize goturup iskence ediyorsunuz bilmeden o yilan disarda daha mutlu olucak

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Emin ol bu konuda benden daha fazla araştırma yapmış olamazsın. Yılanlarım çok mutlu, onları kaç defa doğal ortamına bırakmayı denedim ama geri bana döndüler, fazlasıyla sadık canlılar. Mutlu olduklarını hissedebiliyorum, yoksa bir dakika durdurmazdım.

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Saygisizlik etme inandirmak zorunda degilsin dedim zaten ve bende inandirici degil dedim hala neden uzatiyorsun?

    • 3ay

      Sen uzatma o zaman. Saygısız olan da sensin ayrıca, görüşümü paylaştım. Yok ol!

  • bende hayvanları çok severim ama neden yılan bunu merak ettim açıkçası evcil bir haycan oldugunu düşünmüyorum

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Sürüngenlere karşı sevgim var

    • 3ay

      yani buda bir zevk ama atıyorum kakadum var arada ben gülünce taklit eder arasıra yemegini çalar felan golden var bir tane oda aynısı bazen birbirleriyle kavga ederler yani bir birey gibiler ama yılana baktıgım zaman ise ne biliim soguk kanlı hayvan

    • 3ay

      Yok hiç diil aslında gerçekten tanımadığınız için öyle söylüyorsunuz uzaktan soğuk görünüyorlar evet ama şöyle düşün bir insanı tanımadan dersin ya ne kadar itici soğuk havalı birisi diye ve sonra tanıyınca dünyanın en sıcakkanlı insanı olur.. öyle işte

  • küçükken annem gitme oraya çalıda yılan olur dediği zaman daha çok giden bir insandım ben 24 yaşıma geldim hala ilgimi çeker. küçükken yılan alıp adını da çökmek manasına gelen çöker koyacakmışım. d asfasdf

    0|0
    0|0
  • yadırgancak bişey deyil ama ginede millet ön yargılı cünki bilmiyoler bence tende verdigi his cok güzel

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Evet öyle :)

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      ben teldeyim

    • 3ay

      Fotoğraf resmi çıkar

  • zararsızsa beslenebilir bence bunda tuaf bir şey yok bence... ama dokunmaya çekinirim...

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Sen dokunmadan o sana dokunur zaten:)

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Hayvanların hepsini seviyorum insanların bazılarını. Onlardan öğrenecekleri çok şey var kesinlikle :)

  • Yılana nasıl bakıyorsun ya tuhaf geldi bana da

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Normal besliyorum insandan daha zararsız emin ol

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Ben sakinim dostum yılan tutcak kadar cesaretli ama yüzünü gostercek kadar cesaret yok at yalanı mikim inanani 😀

    • 3ay

      @Ve-Deniz Hahahadashaghhhhhhahaha inanma tamam boşver sen inanmasanda olur

  • Kanka bende 1 gergedan 2 buffolo 1 çita 4 komodo ejderi var herkeste biliyor evi görsel safari adına kiraya veriyorum para kazanıyorum

    0|0
    0|0
  • Ne yapıyorsun yılanla?

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Tövbe tövbe. Besliyorum!!

  • Olabilir zevk meselesi.

    0|0
    0|0
  • bende beslemıstım bır donem degısık bır hobı

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Hobi diil yaşam tarzı daha çok

  • Ben yılanlarla aynı ortamı paylaşamam :-D ama saygı duyarım hayvan sevgine

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Bende senin görüşüne saygı duyuyorum

  • Yılanlar örümcekler tatlı hayvanlardır 😊

    0|0
    0|0
  • Aha şahmaran geldi. Karmamba kral kobra varsa yavrularından alırım bir dal

    0|0
    0|0
  • Biz 1 tane yılana zor bakıyoruz sen nasıl bakıyorsun 5 yılana kız başına :)

    0|0
    0|0
  • foto atsana bir

    0|0
    0|0
  • Erkekler yadirgamaz bu durumu genel olarak hepsi Kobra besledigini zannediyor çünkü

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Zihniyete bak

    • 3ay

      Sen hayvanı doğal ortamindan al uzaklastir birde zihniyet yargilamasi yap

    • 3ay

      Hayvan benim yanımda çok mutlu. Boş konuşma cahil

  • Evine davet etse gitmem :)

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Hahhhah :D

    • 3ay

      Yılandan tırsıyorum :) yoksa beslemesine bir sey demem zevkler ve renkler :)

  • O kadindan korkarım :)

    0|0
    0|0
  • tövbest evlerden ırak

    0|0
    0|0
  • Neden gizlisin seninle tanışmak isterdim

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Salarım yılanlarımı üstüne defol

Kızlar Ne Diyor 5

  • boşver bacım hayvan kocadansa normal hayvan daha iyidir aahaah

    1|0
    0|1
  • Her şeyin hayırlısı

    0|0
    0|0
  • Psikopat olduğunu düşünürüm. Yılanın evde ne işi var yahu.

    0|0
    0|0
  • Enteresan durum ben yakınından bile geçmek istemem yılanın ama zararsızsa besleyebilirsin sorun yok 😊

    0|0
    0|0
  • Off bende. cok yilan beslemek istedim ama. ailem izin vermedi

    0|0
    0|0
Yükleniyor...