Bu zamanda temiz kız bulunulabilir mi ☹️😩 ?

Kendim gibi Geçmişi temiz sevgilisi olmamış , hanımhanımcık kız var mıdır sizce 😐


0|0
41|16

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 40

  • temiz erkek bulunabilir mi ki 😒 eli ele değmemiş , elimi tam tutacakken heycan bayilacak , gözleri gözlerime değdiginde ilk defa uzun uzun birilerinin gözlerine bakmış heycan başından kaynar sular dökülecek kadar heycanlanan saf temiz namisli erkek var mi acaba ne sacmaliyorsunuz anlamoyorum 😂😂😂

    1|1
    0|0
    • 3ay

      Beni anlattın

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      sen hiç ilk defa hastahaneye ve bir diş doktoruna gittiğin günü hatırlıyormusun. hani o çok hasta olmuş hallerini gözün hiç bir şeyi görmüyor o bitkin halin hiç bir şey hissetmiyor değilmi işte birinden ayrıldığın zaman o ilk anların acısını iliklerine kadar geçmişinden geliceğine bu gününe o acıları hatırlayıp hala çekebiliyosundur hatırlamak için hasta olmam bunları hatırlamamı sağlıyor. ne alakaysa konuyla anlamadım

  • Var tabi

    0|1
    0|0
  • Çamaşır suyu diye bir şey var. Geçmiş dediğin nedir ki, gelmişini / geçmişini tertemiz eder

    0|1
    0|0
  • Bulursun

    0|1
    0|0
  • Rus arıyorsan zor 😂😂😂

    1|1
    0|0
  • Var tabiki olmaz olur mu :)

    0|1
    0|0
  • Vardır elbet. Köy gibi yerlerde daha çok böyleleri 😉

    0|1
    0|0
  • kendim gibi yazısını okuyunca inanamadım ya o yanlış ya da devamı 😂

    0|1
    0|0
  • Bulunur.

    0|1
    0|0
  • Sen de temizsen o seni bulur merak etme.

    1|1
    0|0
  • Kıyı köşede kalmıştır bulursun

    0|1
    0|0
  • Sevgilisi olmamış erkek varsa kız da vardır

    0|1
    0|0
  • nicke bak nicke -_-

    0|1
    0|0
  • Sen de temizsen olur, Allah herkese kendi gibisini verirmiş.

    1|1
    0|0
  • Vardır

    0|1
    0|0
  • var tabikide 😮

    0|1
    0|0
  • Bulunur

    0|1
    0|0
  • Var.

    0|1
    0|0
  • Ruslardan bul.

    0|1
    3|0
  • Vardir da sen begenmezsin bence

    0|1
    0|0
  • Hayırlıısı

    0|1
    0|0
  • Evet varlar ben ve benim yakın arkadaşlarım buna örneğiz

    0|1
    0|0
  • Sen varsan bide senin eşin vardır senin gibi

    0|1
    0|0
  • Elbet vardırda, geçmişi olsa nolur ki?

    0|1
    0|0
  • Evet. s. s.

    0|1
    0|0
  • Vardır tabi

    0|1
    0|0
  • olsa da onun gibilere bakmazsın

    0|1
    0|0
  • İnşallah karşına çıkar zor ama

    0|1
    0|0
  • Var. Ama hanımhanımcık zor 😒

    0|1
    0|0
  • Evet

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    10

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Erkekler Ne Diyor 16

  • sanmam kanks

    0|1
    0|0
  • Zor bulurusun.

    0|1
    0|0
  • Güzel ve temiz olanı zor.

    0|1
    0|0
  • pişmanlık duyup buraya vardır yazanlar var ya kardeşim emin ol onlar değil hani böyle yerlerde arama zaten onu demeye çalışıyorsan :D

    1|1
    0|0
  • Bakirim, hiç yapmadım. fırsatım oldugu halde yapmaktan vazgeçip eve gönderdim. Ayrıldık. Ama aynı şekilde karşıma kız gelir mi çok şüpheliyim.

    0|1
    0|0
  • Bu zamana kadar aşık olmamış kızdan hayır mı gelir? Sevmek doğal bişey. Bu zamana kadar kimseyi sevmemişse anormaldir. Temizlik anlayışın bu mu

    0|1
    0|0
  • kolay değil

    0|1
    0|0
  • Bende çok merak ediyorum la bunu hayatına 3 5 değilde 1 kişi girmiş ve o kişiyle bir şey yaşamamış temiz kız var mı?

    0|1
    0|0
  • nick ve yorumun çok uyumlu

    1|1
    0|0
  • Bulunur tabi. Erkeklere kıyaslarsak kızlar daha temiz.

    0|1
    0|0
  • Zor be abicim

    0|1
    0|0
  • Zannetmiyorum alayının en kötü bir geçmişi oluyor sevgili noktasında

    0|1
    0|0
  • milli piyango belki vurur kardeşim bekle sen:D

    0|1
    0|0
  • La sessiz olandna korkucan asil saman altindan su degil okyanus yuruturler

    0|1
    0|0
  • zoooor

    0|1
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Yükleniyor...