Degersiz miyim ben?

Sanki herkes benden bilgili ben bişey bilmiyor musum gibi geliyor çok film falan izlemem genel kulturum yok her seyi takmaktan stres yapmaktan bisey yapmıyor sadece yatıyorum ve basaramadikca kendimë güvenmiyorum kendimi degersiz buluyorum?

Güncellemeler:
3ay Takintilarim yüzünden hiç bişey yapmak istemiyorum yapamıyorum sadece yatmak ve düşü memek istiyorum

0|1
11|9

En İyi Erkek Görüşü

  • evet biraz kendini degersiz buluyorsun gibi biraz kendini tanımaya ihtiyacın var ne demek istedigini anlıyorum ortama girdigimde çevremde hep dizi muhabbetleri döner bende aforoz edilmiş gibi olurum ama kitap konusunda benim üzerime yoktur mesela veya internet nerede ne var ben bilirim film izlemeyebilirsin ama seninde iyi yapabildigin birşeyler vardır oradan devam et.)

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Kim oldugumu ne severim neye kızarım onu da bilmiyorum belki de çok abartıyorum çok stres yapıyorum yaşamasını bilmiyorum sakin kalmayi mutlu olmayı ya da kızmayı kendimi nasıl tanıyacagm sikmadan

    • 3ay

      bu konuda tek birşey biliyorum her yol romaya çıkar yani sen yeterki kendini tanımak iste birşeylerlen ugraş mesela sardımı daha çok ugraşmak istersin canın sıkıldıysa zaten başka ugraşları aramaya başlarsın al eline rasgele bir kitap oku neyi okuman gerektiği sana kalmış sardımı devam sarmadımı başka bir kitap al eline öneriler alabilirsin bukonuda arkadaşlarından bu sayede kendine takmamayıda ögrenmiş olursun hem takıntılı insanlar daha zekidir ;) takıntıl bir beyin yaramaz küçük çocuk gibidir eline bir oyuncak vermezsen gelir seninle oynar oynamaktan çokta yorar

En İyi Kız Görüşü

  • Yanii bende bir ara genel kültürümün düşük olduğunu düşünmüştüm bana en yakın arkadaşım cahil dedi hemde topluluk arasında ben bunu taktım ama ona bilgili gözükmek için değil ilim için şu an 5 kitap birden okuyorum farklı tarzlarda. Genel kültürünün ve bilgi düzeyinin düşük olması sana herz aman problem çıkarır toplum içinde ama bundan da ziyade kendi gelişimin için gerekli. Şua n kitaplar okumaktan zevk alıyorum 1. kendimi geliştirdiğimi hiasettiğim için 2. Sesli ve düzgün okuduğum için. Böyle devam etmen zararına shakespeare in romeo ve julietini alip (hepsini bitirmen gerekmez bence ama) göz gezdirip lan bu adamı bu yılda niye hala biliyoz diye kendine sorabilirsin. marx okuyup bir konuştuğunda insanları kendine hayran bırakabilirsin. Şiir kitapları okuyup duygularını özgür bırakabilirsin. Bunları zevk alarak yaptığında boşa geçen zamanlarına acıycaksin emin ol

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • sende bastırma tekniğini uygula bu açığını başka bir şeye yoğunlaşarak kapat uyuma sende derslere yoğunlaş ne bielyim sevdiğin bir meşgale bul

    0|0
    0|0
  • Bilmem tanimiyoz ki

    0|0
    0|0
  • film izle asosyal ol ve kendini öyle görmeye devam et :D dışardakilerin ne düşünmesi umrundamı bence değildir

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Ben önemsiyorum galiba

    • 3ay

      valla kardeş şöyle bişe diyeyim ben kendimi tipsiz olarak görüyorum ama kimsenin çıkmadıgı kızlarla çıkıyordum belki dil vardır belki tip bilemiyorum ve senin gibi kendimi değersiz görüyorum rahatım stres yapmam hiç bişeyi :)) kim ne düşünüyor umrumda olmaz anlık yaşarım

  • Başarılı olduğun yeteneğini falan kesfet

    0|0
    0|0
  • Karpuz da yata yata büyür zaten. Bişey yapmadan yatarsan asla mutlu olamazsın.

    0|0
    0|0
  • Sosyalleşmeye bak biraz

    0|0
    0|0
  • evet

    0|0
    0|0
  • Kilolumusun?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • Ruhunu temizle bunun en güzel youda namaz kılmak emin ol huzr veriyo inancın imanın artıkça dgisiyosun hayata bakış açın değişiyor poziflesiyosun bu yani imanın güçlüyse altından kalkamagacgin hiç bir yük yoktur

    0|0
    0|0
  • hepimizin hayatında böyle dönemler olabilir kuzum, sen sadece kendinle ilgilen.
    bende herşeyi çok kafaya takıyordum ve sonra bundan vazgeçtim ve kafamı başarılı olmaya taktım.
    şu an obsesif komplüsif başarı takıntısıyım ama olsun😂

    0|0
    0|0
    • 3ay

      İse yarıyor mu takıntı peki başarılı misin

    • 3ay

      hayatımın hemen hemen her alanında.

  • Ozguven eksıklıgı.. Bence hayata karıs.. Yatıp uyuyarak olanları yok sayamazsın.. Ve kavmak ıstedıklerınden kacamazsın.. Ama uok gıbı davranıp hayatına bakmayı dene bence😉

    0|0
    0|0
  • Topla kendini kimse mükemmel değildir

    0|0
    0|0
    • 3ay

      İnsanları gözümde neden buyutuyorum

  • Değerin Kendine verdiğin değer kadardir

    0|0
    0|0
  • O zaman her gün kendin için bir seyler yap bir seyler öğren kendini geliştir :)

    0|0
    0|0
  • kendine güven ve hayatını güzelleştirecek şeyler yapmaya çalış

    0|0
    0|0
  • her insan değerlidir ama kendini değiştirmen lazım

    0|0
    0|0
  • ÖYLESİN BELKİÖ DE

    0|0
    0|0
  • Hayir degilsin knk

    0|0
    0|0
Yükleniyor...