Var mı benim gibi olan?

Ya benim canım dışarı çıkmak istemiyor insanlar hergün hergün nasıl geziyor zaten pek arkadaşım yok ben haftada bir iki kez çıkıyorum dışarı evi seviyorum nedense var mı ki benim gibi olan merak ettim?


0|1
3|19

En İyi Erkek Görüşü

  • asosyallik iyi bir şey değil. Gençliğinin en güzel yıllarında evde çürüyerek kendine iyilik yapmıyorsun bence

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Bakalım üniversite kazandım değişebilirim umarım :)

    • 3ay

      umarım öyle olur. Kendine uyuşabileceğin güzel arkadaşlıklar edin. Birlikte bol bol gezin aktivitelere katılın gidipte kafelerde pineklemek de iyi değil.

    • 3ay

      İnşaallah dediğin gibi olur lisedeki gibi olmaz umarım arkadaşlıklar lisede kazık yediğim için kimseye kolay guvenemiyorum

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 18

  • Bende evkuslarindanim arkadas yok sevgilim yok kiz arkadasim yok is yok sanalda takiip mutlu olma arkadas bulma hayalim var sadce ve yas 35 nolcaz biz ya boyle asosyaller olarak :(

    0|0
    0|0
  • ben varım şu yaşıma kadar hiç kız arkadaşım olmadı olduysada sevgilim oldu ve yine hayatımda bir kız oldu. Evden çıkmayan tatilin yarısından çogunu evde geçirdim

    0|0
    0|0
  • Burcun yengeç mi?

    0|0
    0|0
  • sen ev kuşusun kalshdjkhkjf

    0|0
    0|0
  • Ben de pek sevmem gezmeyi, oturup çalışıyorum daha iyi geliyor.

    0|0
    0|0
  • bazen uyusukluk çöküyo zaten sıcak oluyo öyle yani

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Aynen sıcağı sevmiyorum kapalıyım bir de zor geliyor

    • 3ay

      ikindiyi bekliyorum işte ben de biraz serinlesinde

  • ikizim misin nesin ya :D ddfdf

    0|0
    0|0
  • Ben varım 😁

    0|0
    0|0
  • me too.

    0|0
    0|0
  • ben de işe gitmek ve sadece fatura ödemek için çıkıyorum :)

    0|0
    0|0
  • asosyalsin sen

    0|0
    0|0
  • Ev otursan asosyal, dışarı çok çıkarsak ' elekçi ' Bu nasıl toplum LAN? :DD

    0|0
    0|0
  • İşim olduğu zaman çıkıyorum. Bazen de çok canım sıkıkırsa...

    0|0
    0|0
  • bende aynı hatta şuanda evden yazıyorum :):)

    0|0
    0|0
  • bazen banada öyle oluyor

    0|0
    0|0
  • Var. Ben bir erkegim evimden baska yere gitmek istemiyor

    0|0
    0|0
  • bende iş olmasa hiç dışarı çıkmak istemiyorum valla evde takılırız seninle olmaz mı :D

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Olur :D

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Ailemle yaşıyorum

    • 3ay

      zor o zaman seninle yaşamamız

  • Var tabi ki. Ev saha huzurlu.

    0|0
    0|0
    • 3ay

      De mi insanın evi gibi yok bence :D

    • 3ay

      Kesinlikle. 👍 😂

Kızlar Ne Diyor 2

  • bende evi çok seviyorum :)

    0|0
    0|0
  • Ben fazla cikmam evi severim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...